Skrevet av Emne: Veien videre  (Lest 3361 ganger)

Utlogget Jea83

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Veien videre
« : 13. januar 2016, 15:03 »
Hei.
Jeg er helt ny her og er godt i gang med "gjør om din livstil" prosess.

For å gjøre en lang historie kort, så gikk jeg ned 20 kg i 2015. Ikke noe drastisk kjempe nedgang, men med trening og "nytt" kosthold gikk jeg ned litt etter litt.
Jeg er kjempe fornøyd med det og har en helt annen livskavlitet i dag enn jeg hadde for 1 år siden.

De siste mnd nå er jeg stått stille på vekta, og jeg ønsker 7 kg til ned.

Jeg har trent gjenomsitt 5 ganger i uka de siste 6 mnd.

Når jeg trener er det som regel en kodis økt på alt i fra 30-50 min + 20-30 min styrke med egenvekt.

Føler jeg trenger litt tips om hvordan jeg skal få av de siste 7 kg.

Bør jeg trene mer kondis/lengre, eller bør jeg gå for styrke med motvekt..... what
Og hvor mye bør jeg egentlig spise??
For det er jo noe av det jeg nå har vent meg til, å spise mindre enn før.
Eks på mitt kosthold:
Frokost: Smoothie med melk, bær og proteinpulver
Mellommåltid:Frukt/grønt/nøtter
Lunsj: Tunfisk med avacado
Middag: Kyllingfilet med salat/grønt
Kvelds: Frukt/grønt/nøtter

Yes, håper noen kan gi meg noen tips og råd  biggrin



Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.