Skrevet av Emne: Mitt kosthold, på bærtur?  (Lest 4433 ganger)

Utlogget Andreasbust

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Mitt kosthold, på bærtur?
« : 09. februar 2016, 15:48 »
Hei

Kort om meg, 21år gammel gutt, 190cm høy, 88kg, ca. 20% fettprosent, trent styrke litt av og på i et par år nå(3-4).
Trener med 82,5kg 5x3 i benk, 110kg 5x3 i knebøy og 125kg 5x3 i mark. Bare for å vise min ca styrke hvis det er vesentlig.
Trener 3 styrkeøkter i uka + 1 løpe økt i uka.

Frokost: 150-200g havregryn med ekstra-lett melk og litt oboy.

Middag: 2 kyllingfileter / 2 laksestykker / 400g kyllingkjøttdeig med halv brokkoli, en løk og litt mais.

Kvelds: 2 brødskiver og 3 egg

Kosttilskudd: Tar tran på morgen, BCAA, koffein tablett og beta-alanine før trening, proteinshake + d-vitamin til middag.

Målet mitt er å gå ned i vekt og fettprosent uten om at jeg mister for mye av min muskelmasse.
Kcal ligger på ca 2200 nå.
Det jeg egentlig lurer på er vel om jeg er helt på bærtur eller om det her ser greit ut.
Burde jeg ta proteinshake til middag eller er det bedre til kveld? eller har det ikke så mye å si.

Takker for alle tilbakemeldinger  Smiley

Gå til:  

Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.