Skrevet av Emne: Mitt kosthold, på bærtur?  (Lest 4382 ganger)

Utlogget Andreasbust

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Mitt kosthold, på bærtur?
« : 09. februar 2016, 15:48 »
Hei

Kort om meg, 21år gammel gutt, 190cm høy, 88kg, ca. 20% fettprosent, trent styrke litt av og på i et par år nå(3-4).
Trener med 82,5kg 5x3 i benk, 110kg 5x3 i knebøy og 125kg 5x3 i mark. Bare for å vise min ca styrke hvis det er vesentlig.
Trener 3 styrkeøkter i uka + 1 løpe økt i uka.

Frokost: 150-200g havregryn med ekstra-lett melk og litt oboy.

Middag: 2 kyllingfileter / 2 laksestykker / 400g kyllingkjøttdeig med halv brokkoli, en løk og litt mais.

Kvelds: 2 brødskiver og 3 egg

Kosttilskudd: Tar tran på morgen, BCAA, koffein tablett og beta-alanine før trening, proteinshake + d-vitamin til middag.

Målet mitt er å gå ned i vekt og fettprosent uten om at jeg mister for mye av min muskelmasse.
Kcal ligger på ca 2200 nå.
Det jeg egentlig lurer på er vel om jeg er helt på bærtur eller om det her ser greit ut.
Burde jeg ta proteinshake til middag eller er det bedre til kveld? eller har det ikke så mye å si.

Takker for alle tilbakemeldinger  Smiley

Gå til:  

For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019353

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019140

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.