Skrevet av Emne: Best Mulig program/metoder for å bygge masse  (Lest 3619 ganger)

Utlogget norco125

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Best Mulig program/metoder for å bygge masse
« : 04. desember 2015, 20:55 »
Hei. Jeg er en 20 år gammel gutt som har trent jevnt og mye i 2,5år nå.
Lurer hvordan dere anbefaler å trene på en liten bulke periode for å bli størst mulig.
Har mer enn nok tid, penger og motivasjon.
Har ikke noe problem med å trene hver eneste dag hvis det er det som må til(har gjort det de siste måneden).

Så litt på PHAT. Tenkte å begynne med dette nå, noen meninger om dette programmet?

kom gjerne med forslag om program og macro tips, f.eks hvor mange gram dere anbefaler av de forskjellige næringsstoffene.

loggfører vert eneste gram jeg spiser. Har gjort dette nå i 3 mnd, så har ikke noe problem med å forsette med dette.

180cm 72.5kg ca.12.5-13.5% fett

Utlogget Pitta

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Best Mulig program/metoder for å bygge masse
« #1 : 11. mars 2016, 17:19 »
Tror du kunne prøvd dette isteden. Klemme til. Høyintensitet er nøkkelen, ikke hvor mange sett....

https://www.muscleandstrength.com/workouts/muscle-strength-full-body-workout-routine

Utlogget Cupcake

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Best Mulig program/metoder for å bygge masse
« #2 : 16. mars 2016, 22:13 »
Hvis du har trent jevnt og mye i 2,5 år, trener så mye som du sier og allikevel lurer på hvordan du skal bli størst mulig, er det nok fornuftig at du finner noen i den virkelige verden som kan gi deg tips og oppfølging. Jeg vet ikke hva slags ambisjonsnivå du har, men 180 cm og 72,5 kg på 13,5% kroppsfett er jo langrennsmateriale (Ikke ment som fornærmelse).

Det er ikke helt sikkert at mer trening er nøkkelen her, heller ikke kaloritelling. Forsøk bare å få i deg mest mulig kvalitetsmat eller bare mest mulig mat punktum. Det er nok greit å ha et par rolige/treningsfri dager i uken også. Og så bør du nok unngå overdreven kardio.

Jeg ser mange unge gutter/menn som er veldig flinke på teori, trener masse og heller i seg proteinpulver. De løfter til de ikke klarer mer, er stramme med lavt kroppsfett,  men de står fast på samme vekter måned etter måned og blir ikke større (som er det jeg tror de prøver å få til...).

En bekjent av meg økte fra 90-150 kg kroppsvekt i løpet av 1,5 år. Da økte skrå hantelpress til 120 kg for 6 reps (2x60kg hantler), bøyen fra 160-220 kg og markløften fra 200-250 kg. Han ble et monster av fett og strekkmerker. Merk: Dette var rent. Mannen levde på litervis av helmelk og grandiosa pizza med ekstra ost. Det var forferdelig usunt, og jeg tror ikke han var veldig populær hos damene. På «topp» karret han seg inn på gymmet 2-3 ganger i uken, grep de største hantlene og satt pesende igjen etter 2 set. Fra gymrotte til gymTROLL med andre ord. Men så: Han trente seg ned til 100kg igjen i løpet av nye 1,5 år, og beholdt i stor grad styrken han hadde opparbeidet. Strekkmerkene ble værende riktignok, men blodtrykk og sunn hvilepuls kom tilbake. Dette var da vi var i midten av 20-åra, vel og merke. For de av oss som nærmer seg 40, er det nok uforsvarlig og gå fram på denne måten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!