Skrevet av Emne: Muskel avrivning.  (Lest 6258 ganger)

Utlogget Procell

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Muskel avrivning.
« : 03. april 2016, 02:17 »
Jeg har en muskel avrivning foran i låret etter trening og en avrivning i muskelfestet nede ved kneet etter et fall på 3 meter in trapp har jeg ikke vært i stand til å trene beina (påvist ved mr). Hører stadig om Strongmen og Body buildere som har muskel avrivning og jeg lurer på om det er noen som har greie på hvor disse får operert og fiksa musklene sine da jeg selv i det offentlige helsevern bare har møtt kirurger som ikke ønsker å operere da jeg fungerer i hverdagen. Er villig til å betale dette selv om jeg må ,da trening i hele mitt liv har vært en del av meg.

Utlogget alarsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Muskel avrivning.
« #1 : 03. april 2016, 21:52 »
Hei du med muskelavrivning Huh? Uff,, jeg har selv tidligere vært igjennom en lang kamp med offentlig helsevesen, leger osv osv!De fortalte meg at det var ingenting de kunne gjøre?Huh(Ubrukelige idioter) Så ingen trening/fysisk jobb i en alder av 25 ! Så fikk jeg et tips av en bekjent og jeg ordnet henvisning til  lovisenberg (privat i Oslo). Der tok det 10 min med kirurg?Huh før jeg fikk operasjons dato 3 måneder senere. I dag er jeg i full trening og alt fungerer normalt ca 85%. Vil ambefale alle som skal operere å ta turen til lovisenberg!!!! Offentlig helsevesen er en evig kamp der man ikke får den nødvendige operasjonen man trenger pga manglende ekspertise eller at det er for dyrt i noen tilfeller. Forbehold om skrivefeil Huh?

Utlogget Procell

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Muskel avrivning.
« #2 : 11. april 2016, 22:24 »
Takk for informasjonen dette var gode nyheter. Nå ser jeg endelig et lys i tunnelen. Høres ut som du har fått de samme svarene av det offentlige helsevesenet som meg helt håpløst. 85 % er jo mye mer en jeg hadde håpet på skal prøve dette.   

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!