Skrevet av Emne: Noen fra Trondheim her?  (Lest 7486 ganger)

Utlogget Lissjaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Noen fra Trondheim her?
« : 28. oktober 2016, 01:46 »
Hei folkens!  Dance
Jeg er ei blid og positiv jente  på 23, som ikke så veldig lenge siden valgte å flytte til Tr.Heim hvor jeg nå jobber. Jeg har litt familie her og noen få bekjente, ganske lonely igrunn, og greia er at jeg har ingen å trene med.. Sad De fleste har ikke tid eller er ikke interessert i å henge seg med (ja jeg vet, så late venner jeg har...), så derfor spør jeg,
finnes det noen her inne som er fra Trondheim å kunne tenkt seg å begynt å trene sammen med meg? Trønderbart eller ikke, hakke hakke så mykke å si  Grin
Jeg har egentlig akkurat begynt sånn smått å trene igjen, går mest i hjemmetrening og løping/jogging i marka og fjellturer i ny og ned, men har lenge hatt fryktelig lyst til å begynne å trene på treningsstudio .. Men greia er at jeg er litt "redd" for å skulle trene der alene, og føler det kan være greit med ett spark i rævva fra en annen av og til, en som kan dra meg med de dagene jeg egentlig ikke orker .. :p
Lenge har jeg hatt lyst å melde meg på både hiphop breakdance dansing, og har til og med hatt lyst til å bli med på mosjonboksing, noe som jeg tror er både artig og bra trening. Kjempe artig om noen andre har lyst å hyve seg med, alt som skal til for at jeg melder meg på ihvertfall .. Har ikke lyst å trene alene ser dere, hihi :p

Så, er du en sprudlende person som bor i Tr.heim og har lyst på en person å trene sammen med (alt fra gåturer, fjellturer, dansing, boksing, fitness, crossfit, zumba ++, åpen for ganske mye) såå ikke nøl med å ta kontakt! Smiley
Jeg er ikke super sprek, og kondisen er ikke på topp etter en lat sommer, men det er noe jeg holder på å endrer på, jeg er sta og jeg prøver å holde motivasjonen oppe, for målene mine skal jeg nå, før eller senere Wink

Håper å høre fra deg Cheesy (les med en dose ironi) Help

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!