Skrevet av Emne: Grønnsaker og frukt for muskelvekst  (Lest 5055 ganger)

Utlogget Arnoldmannen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« : 08. april 2017, 13:52 »
Hvor viktig er egentlig grønnsaker for muskelvekst? Ja, det er mye vitaminer osv i det, men det er vell det? Om man også tar vitamintilskudd så vill vell ikke grønnsakene utgjøre noe annet at man blir litt mer mett?

Utlogget JHenriksen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« #1 : 28. april 2018, 13:30 »
Frukt og grønnsaker fungerer antiinflammatorisk, og vil derfor raskere roe ned betennelser etter trening. Du vil dermed restituere raskere slik at du kan trene hardere og oftere.

Frukt og grønnsaker styrker også immunforsvar, slik at du får færre sykedager (flere treningsdager).

Utlogget Vidars PT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« #2 : 23. august 2018, 12:21 »
Det viktigste du trenger. Du trenger kun å spise variert plantebasert pluss ta b12 tilskudd jevnlig. Unngå all animalsk produkter om du klarer.

Gå til:  

Slik finner du treningsmotivasjonen etter et opphold.
Kalkun på nyttårsaften er en tradisjon. Godt Nytt År!
Hvis du vil forbrenne fett er tredemølle og sykkel gårsdagens nyheter.

Slik kommer du i form i 2020

Trening28.12.20192075

Følg disse 6 rådene for hva du må eller bør gjøre.

Kardio eller styrketrening først?

Trening23.12.2019352

Hva bør du trene først for optimal effekt?