Skrevet av Emne: Grønnsaker og frukt for muskelvekst  (Lest 4514 ganger)

Utlogget Arnoldmannen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« : 08. april 2017, 13:52 »
Hvor viktig er egentlig grønnsaker for muskelvekst? Ja, det er mye vitaminer osv i det, men det er vell det? Om man også tar vitamintilskudd så vill vell ikke grønnsakene utgjøre noe annet at man blir litt mer mett?

Utlogget JHenriksen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« #1 : 28. april 2018, 13:30 »
Frukt og grønnsaker fungerer antiinflammatorisk, og vil derfor raskere roe ned betennelser etter trening. Du vil dermed restituere raskere slik at du kan trene hardere og oftere.

Frukt og grønnsaker styrker også immunforsvar, slik at du får færre sykedager (flere treningsdager).

Utlogget Vidars PT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Grønnsaker og frukt for muskelvekst
« #2 : 23. august 2018, 12:21 »
Det viktigste du trenger. Du trenger kun å spise variert plantebasert pluss ta b12 tilskudd jevnlig. Unngå all animalsk produkter om du klarer.

Gå til:  

Er du på jakt etter matkilder som er sunne? Se denne artikkelen,

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold24.08.20192637

Og toppet med kyllingfilet!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20198

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201973

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.