Skrevet av Emne: Forslag til treningsprogram  (Lest 2175 ganger)

Utlogget fred1803

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Forslag til treningsprogram
« : 25. mai 2017, 22:15 »
Har trent på treningssenter siden Januar. Har trent et typisk nybegynnerprogram lenge og 5x5 nå nylig. Har funnet ut at jeg må trene mye mer overkropp i og med at jeg har mye større bein og er sterkere der enn i overkroppen. Er på en måte uproporsjonell. Veier 68 kilo, er rundt 175 høy og vil oppnå større overkropp i form av volum. Det egentlige spørsmålet mitt er tips til hva jeg bør trene ekstra på når det gjelder overkropp? og hvor ofte jeg kan trene ulike muskelgrupper som bryst. Skal med andre ord sette opp et nytt treningsprogram.

Svar settes pris på!

Gå til:  

Spis mer av denne matvaregruppen for å bygge muskler.
Speltlomper er i vinden som bare det.
For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019374

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.