Skrevet av Emne: Forslag til treningsprogram  (Lest 2764 ganger)

Utlogget fred1803

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Forslag til treningsprogram
« : 25. mai 2017, 22:15 »
Har trent på treningssenter siden Januar. Har trent et typisk nybegynnerprogram lenge og 5x5 nå nylig. Har funnet ut at jeg må trene mye mer overkropp i og med at jeg har mye større bein og er sterkere der enn i overkroppen. Er på en måte uproporsjonell. Veier 68 kilo, er rundt 175 høy og vil oppnå større overkropp i form av volum. Det egentlige spørsmålet mitt er tips til hva jeg bør trene ekstra på når det gjelder overkropp? og hvor ofte jeg kan trene ulike muskelgrupper som bryst. Skal med andre ord sette opp et nytt treningsprogram.

Svar settes pris på!

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.