Skrevet av Emne: Forslag til treningsprogram  (Lest 2667 ganger)

Utlogget fred1803

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Forslag til treningsprogram
« : 25. mai 2017, 22:15 »
Har trent på treningssenter siden Januar. Har trent et typisk nybegynnerprogram lenge og 5x5 nå nylig. Har funnet ut at jeg må trene mye mer overkropp i og med at jeg har mye større bein og er sterkere der enn i overkroppen. Er på en måte uproporsjonell. Veier 68 kilo, er rundt 175 høy og vil oppnå større overkropp i form av volum. Det egentlige spørsmålet mitt er tips til hva jeg bør trene ekstra på når det gjelder overkropp? og hvor ofte jeg kan trene ulike muskelgrupper som bryst. Skal med andre ord sette opp et nytt treningsprogram.

Svar settes pris på!

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.