Skrevet av Emne: Diett plan! HVA SYNS DU?  (Lest 4276 ganger)

Utlogget Dannyk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Diett plan! HVA SYNS DU?
« : 01. juni 2017, 22:24 »
Hei, lurte egentlig på hva folk tenker om en slik diett plan?
1 måltid: klokken 08:00- 1 scoop whey protein, 1 hel egg,3egge hvite 40,3G protein-7,6g fett- 3,9g carbs

2 måltid: klokken 11:00- 1 scoop whey protein, 6 jordbær, 200g cottage cheese!
48g protein-8,1g carbs-7,8 fett

3 måltid: klokken 14:00-100gram kylling,125gram søtpotet,1tomat
24g protein- 25g carbs-

Pre-workout:1banan-30g carbs-


4 måltid: klokken 17:00 post workout,1scoop whey protein,50gram havregryn


5 måltid: klokken 20:00-100 gram kylling, 150gram søtpotet, brokkoli
24g protein-33g carbs

6 måltid: klokken 22:30 1scoop whey+ 100g gresk yoghurt+ 30g havregryn




Høyde: 174
Vekt:70
Næringsinnholdene som er målt er 98% riktig, ikke alt som er spot on men ikke av noen betydning isåfall!
Er dette noe noen tenker eg kan få vekk det siste fettet på magen? Er egentlig ganske ripped nå men ønsker siste biten vekk! Dette er rundt 1900 kalorier!
Treningen min består av følgende:
Står opp hver morgen halv 8, spiser så kl 8, deretter går eg direkte på trening og har 30minutter tung kardio i oppoverbakke på tredemøllen på 7 hastighet og 10 i stigelse! Begynner rolig å øker hele veien! Også har eg intervaller på sykkel i 10minutter!
Også har eg styrketrening senere fra 3-4! Trener 6 ganger i uken Smiley

Utlogget lape60

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Diett plan! HVA SYNS DU?
« #1 : 21. august 2017, 14:29 »
Høres interessant ut, jeg skal starte med noe tilsvarende. Svar gjerne hvordan dette funker for deg.
Her er min hjemmeside om lån  - Ha en god dag

Utlogget sveinung999

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Diett plan! HVA SYNS DU?
« #2 : 26. august 2017, 02:50 »
Lite fett i det kostholdet der.

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?