Skrevet av Emne: TriAthlon 2013  (Lest 75190 ganger)

Utlogget salud

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #270 : 10. februar 2010, 10:48 »
Hei. Def. flotte bilder av deg . veldig bra jobbet. her kan man se at det går også an å bygge en flott kropp uten å jukse. jeg trener også natural og fikk også en 4 plass i NM 2009 I CLASSIC BODYBUILDING veide kun 77 kg . du er en inspirasjon . hilsen Richard

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Pics from Vegas, for the records
« #271 : 10. februar 2010, 12:54 »
Hei. Def. flotte bilder av deg . veldig bra jobbet. her kan man se at det går også an å bygge en flott kropp uten å jukse. jeg trener også natural og fikk også en 4 plass i NM 2009 I CLASSIC BODYBUILDING veide kun 77 kg . du er en inspirasjon . hilsen Richard

Hei Richard. Jeg så deg på Stavanger Open. Gratulerer med resultatene. Du har en meget bra fysikk. Du kunne gjøre det bra på MuscleMania i god form. F.eks i middleweight(opp til 84kg), eller skvis deg ned i 75 på innveingen dagen før. Sjekk www.Musclemania.com for info.
MuscleMania Miami er i juni og er perfekt for en ferietur samtidig.
Ellers lykke til videre med treningen og eventuell konkuranse i innland og utland.
Du har stort potensiale.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Pics from Vegas, for the records
« #272 : 10. februar 2010, 12:57 »
Hei. Def. flotte bilder av deg . veldig bra jobbet. her kan man se at det går også an å bygge en flott kropp uten å jukse. jeg trener også natural og fikk også en 4 plass i NM 2009 I CLASSIC BODYBUILDING veide kun 77 kg . du er en inspirasjon . hilsen Richard

visste knapt om at dette gikk an jeg og blir ganske glad når jeg leser det! Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #273 : 10. februar 2010, 16:27 »
Klart det går an å bli bra uten steroider o.l.
Er jo selvsagt ikke vanskelig å forstå at en del bruker diverse saker når man sammenligner lineupen fra disse bildene med lineupen fra NM og andre amatørkonkurranser der det ikke er testing vel og merke.

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Pics from Vegas, for the records
« #274 : 10. februar 2010, 23:04 »
Klart det går an å bli bra uten steroider o.l.
Er jo selvsagt ikke vanskelig å forstå at en del bruker diverse saker når man sammenligner lineupen fra disse bildene med lineupen fra NM og andre amatørkonkurranser der det ikke er testing vel og merke.

vet hva jeg synes er flottest Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget salud

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #275 : 11. februar 2010, 09:04 »
selvfølgelig  det går an Veslekardia ! det tar bare lengre tid men så har du en godt trent kropp lengre også . hilsen Richard.

Utlogget salud

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #276 : 11. februar 2010, 09:27 »
Hei Deff!
takk for fine ord. det hade vært noe å delta i MIAMI .det får bli  en annen gang . har ødelagt skulderen , trynet skikkelig på aketur med barna og leddbåndet fikk seg et skikkelig røk. ikke så greit når man har passer 40 vettu. Wink lykke til med treningen din og planer fremover. Rich.

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Pics from Vegas, for the records
« #277 : 11. februar 2010, 12:09 »
selvfølgelig  det går an Veslekardia ! det tar bare lengre tid men så har du en godt trent kropp lengre også . hilsen Richard.

Jeg er enig!


Hei Deff!
takk for fine ord. det hade vært noe å delta i MIAMI .det får bli  en annen gang . har ødelagt skulderen , trynet skikkelig på aketur med barna og leddbåndet fikk seg et skikkelig røk. ikke så greit når man har passer 40 vettu. Wink lykke til med treningen din og planer fremover. Rich.
 


Shit happens. Hadde også en skulderskade for noen år siden pga trynet på ski.
Jeg trodde du var mye yngre! Desto mer imponerende. Stå på.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #278 : 11. februar 2010, 12:21 »
I en alder av 48 og med en nakkeskade som forårsaket en betydelig mindre triceps så hadde jeg dessverre ikke sjans på å vinne, men jeg synes formen var ganske ok likevel, og det var en opplevelse å se Vegas og Grand Canyon.
Def

Formen var mer enn OK ja Smiley
Jeg har forøvrig selv hatt en prolaps i nakken som medførte lammelse av deler av triceps med påfølgende reduksjon i størrelse. Meeeget kjedelige greier for oss som driver med denne skrotløftingen Sad

Er det en lammelse du har fått også - og hvordan er prognosene?


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Sv: Pics from Vegas, for the records
« #279 : 11. februar 2010, 12:34 »
Takk tric.
Ja det er kjedelig. Har en prolaps på C7-Th1 med nerverotsaffeksjon, og tricepsen er blitt betydelig mindre, og styrken er selvfølgelig redusert, men jeg er ikke direkte svak. Og smertene har gitt seg mye. Har lagt om treningen en god del, og så har jeg begynt på fysikalsk terapi på Stavanger Idrettsklinikk.
Har hatt prolapser før, mye verre enn denne, så jeg gir selvfølgelig ikke opp treningen, men prøver å trene rundt skaden. Prognosene for denne type skade er gode, men den må jo tas alvorlig, og det er jo vanskelig å begrense treningen for oss som har skrotløfting som hobby.
mvh

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #280 : 11. februar 2010, 13:25 »
Godt å høre, selv om det er noe ugreit mes det pågår! Det var et samme som skjedde meg det der. Det tok en god stund, men prolapsen tørket greit opp til slutt - og jeg tror i det minste at det er helt i orden nå. Har ikke vært og fått satt strøm på meg siden den gang jeg fikk det påvist så å si Smiley

Jeg hadde forøvrig intense og konstante smerter nedover på baksiden armen de første dagene, men en bekjent som er kiropraktor tok sjansen på å lette litt på trykket ved å "trekke meg i hodet"...da forsvant smertene som dugg for solen Smiley

Merket også en del til styrkesvinnet i en del øvelser, men den generelle styrken var såpass bra at det ble kompensert greit for slik at det i hvertfall ikke var noe som bekymret meg veldig der og da. Smiley

Masser av lykke til med rekovalensen skal du i hvertfall få med deg Smiley

Ø

Takk tric.
Ja det er kjedelig. Har en prolaps på C7-Th1 med nerverotsaffeksjon, og tricepsen er blitt betydelig mindre, og styrken er selvfølgelig redusert, men jeg er ikke direkte svak. Og smertene har gitt seg mye. Har lagt om treningen en god del, og så har jeg begynt på fysikalsk terapi på Stavanger Idrettsklinikk.
Har hatt prolapser før, mye verre enn denne, så jeg gir selvfølgelig ikke opp treningen, men prøver å trene rundt skaden. Prognosene for denne type skade er gode, men den må jo tas alvorlig, og det er jo vanskelig å begrense treningen for oss som har skrotløfting som hobby.
mvh


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #281 : 11. februar 2010, 14:02 »
Godt å høre, selv om det er noe ugreit mes det pågår! Det var et samme som skjedde meg det der. Det tok en god stund, men prolapsen tørket greit opp til slutt - og jeg tror i det minste at det er helt i orden nå. Har ikke vært og fått satt strøm på meg siden den gang jeg fikk det påvist så å si Smiley

Har dere med prolapser prøvd å trykke inn den aktuelle mellomvirvelskiven og samtidig injisere Araldit? Har ikke prøvd det selv siden jeg har aldri har hatt prolaps, men jeg hørte om noen som sa at det skulle ha en effekt.

Sitat
Jeg hadde forøvrig intense og konstante smerter nedover på baksiden armen de første dagene, men en bekjent som er kiropraktor tok sjansen på å lette litt på trykket ved å "trekke meg i hodet"...da forsvant smertene som dugg for solen Smiley

Hvordan utførte han "trekkingen"? Jeg hadde en tilsvarende opplevelse i forbindelse med vondt i skuldra. Jeg var på Sri Lanka, og en amerikansk bodyworker skulle fixe skuldra mi. Jeg la meg ned på bakken, han festet et håndle rundt hodet mitt omtrent slik damer gjør når de skal tørke håret, og så var det en annen fyr som satt på lårene mine. Han dro sakte men kraftig mot seg som i sittende roing, og sa at jeg skulle slappe av. Det kjente ut som om han skulle rive av meg hodet, men når jeg ga helt slipp så kom det to skikkelige høye "PANG" lyder fra nakken. Han mente det hadde vært en kompresjon dere i mange år. Skuldra var så helt fin helt til jeg to dager senere slo hodet og skuldra i havbunnen etter å ha blitt kastet ned fra ei svær bølge under bodysurfing...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Pics from Vegas, for the records
« #282 : 11. februar 2010, 14:31 »
Har dere med prolapser prøvd å trykke inn den aktuelle mellomvirvelskiven og samtidig injisere Araldit? Har ikke prøvd det selv siden jeg har aldri har hatt prolaps, men jeg hørte om noen som sa at det skulle ha en effekt.

Ikke forsøkt - men det er en interessant tanke! Smiley


Hvordan utførte han "trekkingen"? Jeg hadde en tilsvarende opplevelse i forbindelse med vondt i skuldra. Jeg var på Sri Lanka, og en amerikansk bodyworker skulle fixe skuldra mi. Jeg la meg ned på bakken, han festet et håndle rundt hodet mitt omtrent slik damer gjør når de skal tørke håret, og så var det en annen fyr som satt på lårene mine. Han dro sakte men kraftig mot seg som i sittende roing, og sa at jeg skulle slappe av. Det kjente ut som om han skulle rive av meg hodet, men når jeg ga helt slipp så kom det to skikkelige høye "PANG" lyder fra nakken. Han mente det hadde vært en kompresjon dere i mange år. Skuldra var så helt fin helt til jeg to dager senere slo hodet og skuldra i havbunnen etter å ha blitt kastet ned fra ei svær bølge under bodysurfing...


Interessant hendelsesforløp! Smiley Jeg kom faktisk til at min prolaps ble påført meg av en lignede bølgemanøver...faan så hard sandbunn på Kreta også...  dry

Hvordan han trakk?
Vel det var ikke kjerringturban inne i bildet, men jeg lå nå på behandlingsbenken - ikke helt ulik de behandlingsbenkenkene de har i en del av de landene kona mi ikke vil la meg dra på guttetur til - hvorpå han klemte godt tak i skallen på meg og dro relativt kraftig mot seg. Ikke så mye som i sittende roing, men mer som i en dårlig utført serratus push-down utført av en utøver med betydelig styrke men dårlig vertikal koordinasjon - den blei mer horisontal på en måte.... Sterk, men ikke så sterk i serratus push-down som meg seff, bare så sterk som ex-bodybuilderen Helge som er min kiropraktorvenn - Helge Hangover som vi kaller ham Smiley

Veeel - resultatet var i hvertfall at draget nok var relativt betydelig, men helt uten noen vridning (siden det var en reell prolaps lissom). Ikke noe smell og pang, men smerten nedover i armen opphørte tvert.

jada så neida - den her nakken er fin, den ska du få billigt av mej!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Pics from Vegas, for the records
« #283 : 11. februar 2010, 16:05 »
selvfølgelig  det går an Veslekardia ! det tar bare lengre tid men så har du en godt trent kropp lengre også . hilsen Richard.

definitivt måten jeg liker at dere gjør det på Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
Floridaform sommeren 2011
« #284 : 03. juli 2011, 19:34 »
Legger inn noen bilder tatt for 10-12 dager siden på Miami Beach. For the records.
Blir 50 år i oktober bare så det er sagt.
Var på ferie i Florida og prøvde å komme i en bra form til ferien.
Og lykkes vel delvis med det. Ikke helt konkuranseform men bra nok til beachen.
Herlig i Florida med 35-40 grader både i luft og vann.
Hilsen deff.

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!