Skrevet av Emne: Eirik Kaaby--> mosjonisten  (Lest 158227 ganger)

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #465 : 09. juni 2005, 10:42 »


Skulle ønske jeg hadde det sånn også, for jeg går nemlig opp 5-10kg hvis jeg ikke trener.

Mistenker deg for at matlysten ikke er helt på topp når du ikke trener? Jeg har matlyst hele tiden og det resulterer selvfølgelig i vektoppgang ved redusert aktivitet.

Soje

Jeg mister litt matlysten ja, det går mye i shaker for jeg greier rett og slett ikke presse ned så mye mat. Mye av vannet som jeg holder i muskelaturen etter treninga forsvinner også rimelig fort. Fra og være "all that" blir jeg "all crap" på utrolig kort tid. Er bare skyggen av meg selv fortiden, men det går 2 uker så er man "back on track" Hvordan går treningen din etter konkurransene du var med i?
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Diablo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

SV: Eirik Kaaby
« #466 : 11. juni 2005, 21:46 »
Du så ganske bra ut som 18-åring, Eirik. Va litt inspirasjon i det bildet der! Wink
Mål: OL i 2014

Utlogget Thinner

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

SV: Eirik Kaaby
« #467 : 12. juni 2005, 00:01 »
hvad med et skikkelig of season bilde av deg slik at me får se deg utrent å slapp med evt hengemage?

E det slik du e nå? eller e du litt i form?


Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #468 : 12. juni 2005, 13:26 »
hvad med et skikkelig of season bilde av deg slik at me får se deg utrent å slapp med evt hengemage?

E det slik du e nå? eller e du litt i form?



Hvis du ser noen bilder midt  i profilen min så er jeg skikkelig off. Har ikke trent på 3 uker på de bildene der og bare spist MASSE karb og annet snacks.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Eirik Kaaby
« #469 : 12. juni 2005, 19:29 »


Jeg mister litt matlysten ja, det går mye i shaker for jeg greier rett og slett ikke presse ned så mye mat. Mye av vannet som jeg holder i muskelaturen etter treninga forsvinner også rimelig fort. Fra og være "all that" blir jeg "all crap" på utrolig kort tid. Er bare skyggen av meg selv fortiden, men det går 2 uker så er man "back on track" Hvordan går treningen din etter konkurransene du var med i?

Tror mye av den "all crap"-følelsen din sitter i hodet. Jeg føler det slik selv også, selv om jeg vet at jeg egentlig ikke er i så veldig dårlig form likevel.

Treningen går veldig bra egentlig. Har begynt på et nykomponert treningsprogram som jeg stadig vekk utvider fordi jeg savner den gode gamle treningsmengden. Men jeg holder meg til de øvelsene jeg har satt opp da. Har mye krutt på treningen, men sparer meg likevel litt fordi jeg er redd for å dra på meg skader fordi jeg fortsatt er litt "mager" i ledd, sener og muskler.

Sitter nå og vrir hodet mitt angående NM til høsten og da dukker det opp noen kloke ord jeg hørte like før Oslo GP: "Man får ingen forbedringer av å være på diett flere ganger i året" Og det er jeg hjertens enig i.

Soje

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Eirik Kaaby
« #470 : 12. juni 2005, 21:41 »


Hvis du ser noen bilder midt i profilen min så er jeg skikkelig off. Har ikke trent på 3 uker på de bildene der og bare spist MASSE karb og annet snacks.

men likevel ser du bedre trent ut enn de fleste Wink
for en kar! mår man tenker på byggere som er offseason så er det med en halv blåhval hengende rundt magen Tongue
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #471 : 17. juni 2005, 17:10 »


men likevel ser du bedre trent ut enn de fleste Wink
for en kar! mår man tenker på byggere som er offseason så er det med en halv blåhval hengende rundt magen Tongue

Jeg har et inntrykk av at de fleste byggere/fitness utøvere prøver og holde formen best mulig gjennom hele året. Jeg skjønner enda ikke de som skal begynne på en kraftig bulk, alt fettet må jo av en gang uansett.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Eirik Kaaby
« #472 : 17. juni 2005, 18:36 »


Jeg har et inntrykk av at de fleste byggere/fitness utøvere prøver og holde formen best mulig gjennom hele året. Jeg skjønner enda ikke de som skal begynne på en kraftig bulk, alt fettet må jo av en gang uansett.

Blir jo et spørsmål om hva som er mest effektivt i lengden det da. Noen må lide mer enn andre.

Eneste vi sikkert kan være enige om, er at å fly veldig opp og ned i vekt ikke er av det sunneste en kan utsette kroppen sin for. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Omen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

SV: Eirik Kaaby
« #473 : 18. juni 2005, 09:12 »
Hvordan spiser BB/Fitness utøvere reste av året (da de er ferdig med konkurranser) da? Er det på vedlikeholds kcal eller legger dere på litt ekstra for å bygge litt ?

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #474 : 18. juni 2005, 12:05 »
Hvordan spiser BB/Fitness utøvere reste av året (da de er ferdig med konkurranser) da? Er det på vedlikeholds kcal eller legger dere på litt ekstra for å bygge litt ?

Ingen jeg kjenner greier og holde seg i konkurranse form hele året, tror det hadde blitt ganske umulig og lagt på seg noe muskler hvis man spiste så lite. Jeg spiser akkurat det samme off sesson som jeg gjør på en diett. Forskjellen er vel at man unner seg litt ekstra av alt når man er ferdig Smiley Maten etter en kunkurranse er faktisk bedre en sex Wink

Bare for og nevne et eksempel; Etter NM bodde Rolf Gustavsen, Kenneth schuls og jeg  på samme hotellet, Daniel Stisen Bodde hos Jostein Ødegård og i det huset hadde han ikke "riktig" mat til og spiser etter en konkurranse så Daniel kom ned til hotellet kl 0800 på morgenen for og ta del i det hotell frokosten, jeg tror vi satt og spiste frokost til kl 1200 i slutten av frokosten hadde de rett og slett ikke mere mat igjen som vi kunne spise, det var en sinnsyk stabel med fat og skåler etter vi var ferdig. personalet så bare styggt på oss, naturlig nok. (satt der som halvnegere og trøkka i oss mat som om vi ikke hadde sett det på år pg dager)
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Kessi

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

SV: Eirik Kaaby
« #475 : 18. juni 2005, 15:26 »

Maten etter en kunkurranse er faktisk bedre en sex Wink

Sitat

Huffda Eirik,
tror du må evaluere ditt sexliv
 Grin


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #476 : 18. juni 2005, 16:48 »


Huffda Eirik,
tror du må evaluere ditt sexliv
 Grin

 rofl Det er ikke første gang jeg hører det, er ikke du bare litt enig i at maten etter en konkurranse  er jo bare HELT utrolig  Food Food

Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #477 : 01. juli 2005, 23:49 »
Søndag kommer noen poseringsbilder fra fitness weekend med meg, Tommi Torvildsen, Jostein og Thomas Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
SV: Eirik Kaaby
« #478 : 02. juli 2005, 00:23 »
hehe, gleder meg Wink

skulle hatt et slikt bilde med megselv på, hvor alle hadde signert Grin da ville det blitt en plakat Tongue
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #479 : 03. juli 2005, 22:41 »
Bilde av meg og Frode fra Ultimate Nutrition. Han har akkurat begynt dietten sin fram mot NM.

Frode hjalp meg dagene før Stavanger open med diverse og er en sinnsykt grei kar med peiling med det han driver med. Han er også IFBB dommer.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!