Skrevet av Emne: Bare lurer jeg vettu ;)  (Lest 2365 ganger)

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

SV: Bare lurer jeg vettu ;)
« #15 : 05. november 2004, 15:38 »
Så der ikke så farlig da.. bare jeg spiser mye, pluss mye trening..? men det er ikke no problem hehe gjør begge deler en god del jeg hehe

Sier ikke at det ikke har noe å si for treningen hvordan du spiser, men jeg mener det ikke er nødvendig å være så strikt som mange tror. Bare peis på med "ordentlig" mat. Dropp junk-food.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Bare lurer jeg vettu ;)
« #16 : 05. november 2004, 16:13 »
Melkediskusjonen gidder jeg ikke å blande med i akkurat i dag.

Når det gjelder kjøttkaker så skjønner jeg ikke problemet med det hvis man lager dem selv og vet hva de inneholder. Hovedsaklig består mine kjøttkaker av karbonadedeig, egg og krydder, ev. løk og/eller hvitløk og en dæsj melk.

Det jeg derimot reagerer på er at ingen svarer gutten når han spør om en pose med 8boller og en liter appelsinjuice er bra skolemat. Svaret der er NEI! Skla du ha brødmat som skolemat så velg grovt brød, grove rundstykker e.l. og proteinrikt pålegg. Boller, særlig de kjøpet har heller liten næringsverdi, lite proteiner, lite fiber, mye sukker, raske karbohydrater og metter lite. Sa jeg ikke ville blande meg i melkediskusjonen, men jeg ville valgt melk som drikke fremfor juice.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Bare lurer jeg vettu ;)
« #17 : 06. november 2004, 02:01 »
Er enig i alt som blir sagt her, men har likevel noe jeg vil tilføye. Gutten vil bli stor og sterk. Vi har nok eksempler på at det mulig å bli stor og sterk av å spise alt man kommer over og trene hardt. Det er faktisk ikke verre. Følger man et strengt kostholdsoppsett i starten av treningskarrieren så er det utrolig mye lettere å gå lei. Og da resulterer det ofte i at man gir faen i det som har med trening og kosthold og gjøre. Blir man sterk da? NEI!

Et det du vil og et mye av det forutsatt at du trener hardt, så skal du bli sterk bare du aksepterer at ting tar tid.

Det er mitt råd.

Jeg tar meg jo av og til en burger i helgene for å få i meg mat, og en baguett eller noe hvis jeg har glemt mat-pakken, og Av og til brus.
Blir dette for strengt for en disiplinert 15 åring? :Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget BicepsGutten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17

  • May The Force Be With me
SV: Bare lurer jeg vettu ;)
« #18 : 06. november 2004, 11:26 »
Ganske enig med deg Swarzenegger89 hehe ikke så lett å la ver de god bitene der av og til.. hehe
jeg fant ut at jeg skal begynne å kjøpe en liter melk og 4 grov rundstykker på skolen får det har jeg råd til ver dag Smiley

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Bare lurer jeg vettu ;)
« #19 : 06. november 2004, 13:11 »
Ganske enig med deg Swarzenegger89 hehe ikke så lett å la ver de god bitene der av og til.. hehe
jeg fant ut at jeg skal begynne å kjøpe en liter melk og 4 grov rundstykker på skolen får det har jeg råd til ver dag Smiley

Høres bra ut! Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Bare lurer jeg vettu ;)
« #20 : 08. november 2004, 15:03 »
Så der ikke så farlig da.. bare jeg spiser mye, pluss mye trening..? men det er ikke no problem hehe gjør begge deler en god del jeg hehe

Hehe.. Det sa jeg ikke! Nå må ikke du gå og spise masse søppelmat  No no  Wink Det jeg mente var at basert på venners erfaringer, er det fullt mulig å bygge muskler uten å ha "det perfekte" kostholdet siden du er så ung  Smiley Men det med å bygge muskler eg jo selvfølgelig individuelt, og det som går for mine venner, er ikke nødvendigvis det som kommer til å gå for deg  Cheesy
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!