Skrevet av Emne: Binais - Ingen skam å snu s177  (Lest 459020 ganger)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Binais 2007
« #2100 : 17. januar 2007, 22:42 »
Her er det litt andre poseringer så det der lettere å se.



 Bow
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget J.R Writer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 873
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 873

Sv: Binais 2007
« #2101 : 17. januar 2007, 22:42 »
Har samme problem med triceps jeg Carl, Vurderer og legge i innlegg i tricepsen :p haha

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Binais 2007
« #2102 : 17. januar 2007, 22:43 »
Liker godt det 8 ukers programmet som ligger i arkivet til treningsforum (armprogram det også).

Trente det før i høst. Syns det hjalp endel på armene og ble mer fornøyd med armene etter på. Selv og jeg la på meg fett samtidig som jeg trente armprogrammet så såg jeg mer definisjon og masse!

http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=trening&fname=060306_byggst%F8rrearmer

Legger mye vekt på variasjon - progressivitet og intensitet. Syns dette er knall og anbefales sterkt om du sliter litt med armene!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Binais 2007
« #2103 : 17. januar 2007, 22:47 »
Biceps er en rar muskel, jeg har sluttet å trene den og etter det har den blitt både større og sterkere.. Huh

Tror den får nok juling under all andre treningen den blir utsatt for.
Nordisk mester i håndbak 2014.


AntiXrist

  • Gjest
Sv: Binais 2007
« #2104 : 17. januar 2007, 22:48 »
Muskler skal trenes etter størrelse!

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007
« #2105 : 17. januar 2007, 22:53 »
Biceps er en rar muskel, jeg har sluttet å trene den og etter det har den blitt både større og sterkere.. Huh

Tror den får nok juling under all andre treningen den blir utsatt for.


Som jeg sa ista: har prøvd å trene den direkte og latt være å trene den. Om din biceps vokser av dine daglige handjagere og bare det er det flott, men min har stoppet opp helt.
Derfor tror jeg armprogrammt kan passe bra, siden det er et program for viderekommende, og da tenker jeg at det er rettet mot personer som er i samme situasjon som meg der muskler har stagnert og trenger variasjon.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Binais 2007
« #2106 : 17. januar 2007, 22:55 »
Som jeg sa ista: har prøvd å trene den direkte og latt være å trene den. Om din biceps vokser av dine daglige handjagere og bare det er det flott, men min har stoppet opp helt.
Derfor tror jeg armprogrammt kan passe bra, siden det er et program for viderekommende, og da tenker jeg at det er rettet mot personer som er i samme situasjon som meg der muskler har stagnert og trenger variasjon.


Denne likte jeg.. Grin

Edit:Kanskje du burde følge min vei til suksess,så hadde sluppet bekymringer.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget baataa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 642
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 642

Sv: Binais 2007
« #2107 : 17. januar 2007, 22:56 »
genialt ;P Grin
-[][][]------------[][][]-

Loggbok

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Binais 2007
« #2108 : 17. januar 2007, 23:10 »
Hvilket armprogram er det du vurderer å kjøre?

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Binais 2007
« #2109 : 17. januar 2007, 23:52 »
Ja du så det litt bedre på de andre bildene. Ikke helt den tømmerstokken det så ut som på det andre bildet. Men drit bra armer for det! Syns du har vokst skikkelig bare siden høst jeg. Som sagt. Du kommer nok til å bli rimlig svær hvis du fortsetter.

silentk

  • Gjest
Sv: Binais 2007
« #2110 : 18. januar 2007, 09:16 »
Biceps er en rar muskel, jeg har sluttet å trene den og etter det har den blitt både større og sterkere.. Huh

Tror den får nok juling under all andre treningen den blir utsatt for.


Du trener den jo ganske godt når du driver med all den stangroinga di!

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Binais 2007
« #2111 : 18. januar 2007, 10:45 »
Blir du noe sterkere i biceps øvelsene?
For at den skal i det hele tatt bli større må den få en grunn til å vokse...

Og, ville heller sett på hva du spiste istedet for å gå begynt med noe "weider super mass arm program"

Fast Ford :
Biceps reagerer nok bedre på tung stangroing på f.eks 100-130kg eller tung chins enn å jukke på noen 20kg manualer, så jeg syns ikke det er noe rart i det hele tatt at den vokser uten den curlinga. Noen reagerer bedre på mindre mengde på biceps.
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Binais 2007
« #2112 : 18. januar 2007, 14:05 »
Som jeg sa ista: har prøvd å trene den direkte og latt være å trene den. Om din biceps vokser av dine daglige handjagere og bare det er det flott, men min har stoppet opp helt.
Derfor tror jeg armprogrammt kan passe bra, siden det er et program for viderekommende, og da tenker jeg at det er rettet mot personer som er i samme situasjon som meg der muskler har stagnert og trenger variasjon.


Glem Fast Ford, Binais. Wink

Han er bare redd for å oppstå som en fjortiss hvis han trener bicepsen sin direkte. Det er nemlig slik det er her omkring på treningsforum. Å trene biceps er like mye galt i janteloven som det er å bole. :Smiley


Am I right, Fast Ford?
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Binais 2007
« #2113 : 18. januar 2007, 14:12 »
Biceps reagerer nok bedre på tung stangroing på f.eks 100-130kg eller tung chins enn å jukke på noen 20kg manualer, så jeg syns ikke det er noe rart i det hele tatt at den vokser uten den curlinga. Noen reagerer bedre på mindre mengde på biceps.

Piss meg i øret. Ved stangroing forsøker man vitterlig å unngå for mye arbeid med armene. Ryggen skal jobbe. Blir for dumt dette her. Isolasjon av muskelgrupper ved for eksempel curl gir utslag på muskelen man isolerer.

Det er nemlig slik det er her omkring på treningsforum. Å trene biceps er like mye galt i janteloven som det er å bole. :Smiley



Hør hør.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Binais 2007
« #2114 : 18. januar 2007, 16:03 »
Piss meg i øret. Ved stangroing forsøker man vitterlig å unngå for mye arbeid med armene. Ryggen skal jobbe. Blir for dumt dette her. Isolasjon av muskelgrupper ved for eksempel curl gir utslag på muskelen man isolerer.

Hør hør.

Hvorfor er noen av de største bicepsene jeg har sett vært på personer som ikke curler, men trener tung stangroing, roing i alle andre former, chins ++
De trener også hammercurl, men det er ikke en direkte biceps øvelse, mer enn underarmsøvelse.. Tenker da på strongman utøvere som mariusz etc..

En ting er at biceps blir trent direkte, men en annen ting en må tenke på er belastningen er mye mer på ryggøvelser.. Jo mer belastning, jo mer hypertrofi. Opplever ofte at jeg er støl i biceps dagen etter ryggtrening, mens jeg for oftest ikke er det etter dager jeg har trent biceps direkte..

Det mest optimale for folk flest er uansett selvfølgelig å trene biceps direkte i tillegg. men mange reagerer på mindre mengde på bicepstrening, derfor kan de oppleve å øke i biceps selv når de ikke trener den direkte..
Det kan selvfølgelig ha noe å gjøre med at kanskje den var en tanke overtrent?

Jeg trener selv biceps direkte, gjennom DC, men det jeg skulle fram til er at folk er forskjellige og reagerer forskjellig på øvelser, enten det er pga gener eller teknikk...
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!