Skrevet av Emne: Binais - Ingen skam å snu s177  (Lest 462074 ganger)

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Binais 2007 s 148
« #2265 : 22. mars 2007, 07:24 »
Håper du for min del? Skal du komme og ta meg du eller? hehe.. morsomt.
Til binais: sånn helt alvorlig,så mente jeg det jeg sa. fordi det var bare ett helt vanlig tips. jeg har brukt en god del selv og vet veldig godt hva jeg snakker om. jeg liker og snakke om ting rett ut. hvis du har brukt noe,så vet du jo godt hva som skal til. men siden du ikke har brukt noe,så kan det vel hende at det kanskje aldri forsvinner helt. Good luck !! Bra form på deg på NM i fjor by the way.. tenkt på og stille selv,men er liksom ikke typen til det føler jeg.. stå der i en truse og nærmest danse Tongue

He he, var på ingen måte en trussel! Syntes bare synd på deg, hvis du trodde Carl brukte bol.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Binais 2007 s 148
« #2266 : 22. mars 2007, 11:15 »
He he, var på ingen måte en trussel! Syntes bare synd på deg, hvis du trodde Carl brukte bol.

Dude, belivie me de som boler går ut i fra at alle andre gjør det også... Tongue

Thats a fact.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Johnsa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Binais 2007 s 148
« #2267 : 22. mars 2007, 13:22 »
He he, var på ingen måte en trussel! Syntes bare synd på deg, hvis du trodde Carl brukte bol.

Kjære dan. du er vel en sånn som tror konkurerende byggere aldri har puttet i seg noe heller du?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Binais 2007 s 148
« #2268 : 22. mars 2007, 13:23 »
Kjære dan. du er vel en sånn som tror konkurerende byggere aldri har puttet i seg noe heller du?

Kjære Johnsa.. Hvis du tror at 70-80kg definert tilsvarer 130kg deffet proffbygger.. så bør du kanskje logge ut, finne en pistol, sutte på løpet... og leke med avtrekkeren.. ok?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Johnsa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Binais 2007 s 148
« #2269 : 22. mars 2007, 13:48 »
hehe,jeg tror virkelig ikke at du er så dum at du ikke skjønner hva jeg snakker om,tror du egentlig godt skjønner hva jeg mener... hvis du har litt peiling om det miljøet her og trening da. hvis ikke så er det du som virkelig bør leke litt med den pistolen Wink

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Binais 2007 s 148
« #2270 : 22. mars 2007, 14:14 »
hehe,jeg tror virkelig ikke at du er så dum at du ikke skjønner hva jeg snakker om,tror du egentlig godt skjønner hva jeg mener... hvis du har litt peiling om det miljøet her og trening da. hvis ikke så er det du som virkelig bør leke litt med den pistolen Wink

He he. Jeg tror virkelig du ikke skjønner hvordan verden fungerer. Tror du skjønner hva jeg mener. Man påstår ikke bare at mennesker bruker bol. Uansett hvor misunnelig du er på Carls form. Hvis du har litt peiling på hvordan mennesker kommuniserer og deler erfaringer. Kanskje du burde legge fra deg pistolen, fullføre ungdomskolen, og heller komme tilbake siden.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Binais 2007 s 148
« #2271 : 22. mars 2007, 14:47 »
hehe,jeg tror virkelig ikke at du er så dum at du ikke skjønner hva jeg snakker om,tror du egentlig godt skjønner hva jeg mener... hvis du har litt peiling om det miljøet her og trening da. hvis ikke så er det du som virkelig bør leke litt med den pistolen Wink

Har du sett Binais satt sprøyter selv? Sagt til deg personlig at han bruker bol? Hvis ikke så bør du holde kjeft..

Utlogget Johnsa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Binais 2007 s 148
« #2272 : 22. mars 2007, 14:55 »
Du,lille venn. Jeg er 27 år og har vært inne i dette miljøet en god del lenger enn hva du tror. gikk ut av ungdomskolen i 96 jeg. har akkurat kommet hjem fra USA etter 4 år. Nå gidder jeg ikke diskutere det her lenger,for her virker det som det er bare en gjeng med uvitne naive folk. ihvertfall på de to siste sidene av denne tråden.

Til BINAIS : Du har ett gått utgangspunky og bra potensiale. Siden du ikke har brukt noe,så har du masse og hente Smiley Skaff deg en trener,hvis du ikke har det allerede. Lykke til videre med karrieren. Skal dumpe borti deg backstage neste gang du stiller. så slår vi ann en prat.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Binais 2007 s 148
« #2273 : 22. mars 2007, 15:26 »
Du,lille venn. Jeg er 27 år og har vært inne i dette miljøet en god del lenger enn hva du tror. gikk ut av ungdomskolen i 96 jeg. har akkurat kommet hjem fra USA etter 4 år. Nå gidder jeg ikke diskutere det her lenger,for her virker det som det er bare en gjeng med uvitne naive folk. ihvertfall på de to siste sidene av denne tråden.

Til BINAIS : Du har ett gått utgangspunky og bra potensiale. Siden du ikke har brukt noe,så har du masse og hente Smiley Skaff deg en trener,hvis du ikke har det allerede. Lykke til videre med karrieren. Skal dumpe borti deg backstage neste gang du stiller. så slår vi ann en prat.

Og du har en direkte taper innstilling som bare går ut i fra at andre boler helt uten videre! Det var akkurat som jeg sa; alle som boler tror dermed at alle andre gjør det også. Har opplevd det flere ganger og jeg mister respeketen for de med en gang! Greit nok at doping er svært utbredt i kroppsbygging, men det vil ikke si at alle bruker for det. Man greier ikke alle under en kam skjønner du. Det er faktisk noen som velger å gå den harde veien for å oppnå en bra fysikk enn å bare ty til pillen, uavhengig av hva dere dophuer måtte tenke og tro!
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Binais 2007 s 148
« #2274 : 22. mars 2007, 15:31 »
"lille venn, jeg har ikke lagt ut noen bilder av meg selv, ingen vet hvem jeg er, jeg påstår at jeg kan og vet alt om bygging, dere andre er bare naive og dumme"
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007 s 148
« #2275 : 22. mars 2007, 17:00 »
Til BINAIS : Du har ett gått utgangspunky og bra potensiale. Siden du ikke har brukt noe,så har du masse og hente Smiley Skaff deg en trener,hvis du ikke har det allerede. Lykke til videre med karrieren. Skal dumpe borti deg backstage neste gang du stiller. så slår vi ann en prat.

Takk! Smiley Prøver å utnytte potensialet og bli bedre. Har ikke trener, men får oppfølging av de som har peiling på gymmet (Jon M. Thommasen, Trond Sandslett, Vegar Gjerdrum, Arne Kestilæ etc.)
Trener sammen med en som trente med Jon Morten før, tidligere styrkeløfter, han har lært meg mye fornuftig, så jeg prøver å ta lærdom!
Ja, får snakkes backstage en gang. Du får no bare komme bort å si hei hvis du ser meg! Smiley
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Johnsa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Binais 2007 s 148
« #2276 : 22. mars 2007, 17:05 »
Takk! Smiley Prøver å utnytte potensialet og bli bedre. Har ikke trener, men får oppfølging av de som har peiling på gymmet (Jon M. Thommasen, Trond Sandslett, Vegar Gjerdrum, Arne Kestilæ etc.)
Trener sammen med en som trente med Jon Morten før, tidligere styrkeløfter, han har lært meg mye fornuftig, så jeg prøver å ta lærdom!
Ja, får snakkes backstage en gang. Du får no bare komme bort å si hei hvis du ser meg! Smiley

Har du msn? Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Binais 2007 s 148
« #2277 : 22. mars 2007, 17:09 »
Du,lille venn. Jeg er 27 år og har vært inne i dette miljøet en god del lenger enn hva du tror. gikk ut av ungdomskolen i 96 jeg. har akkurat kommet hjem fra USA etter 4 år. Nå gidder jeg ikke diskutere det her lenger,for her virker det som det er bare en gjeng med uvitne naive folk. ihvertfall på de to siste sidene av denne tråden.

Du glemte en viktig ting, du nevnte ikke at du eier verden og bestemmer hva som skjer.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007 s 148
« #2278 : 22. mars 2007, 17:26 »
Har du msn? Wink

Ja, har det. Pm.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Johnsa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Binais 2007 s 148
« #2279 : 22. mars 2007, 17:41 »
du er lagt til Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!