Skrevet av Emne: Nå er det på tide å være seriøs her! Coca Cola er UT!  (Lest 8080 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift


Tror ikke fargen i cola er sunt, ikke syren eller koffeinen heller. Drikker man cola uten å drikke vann rett etterpå virker det dehydrerende på kroppen har jeg lest og sukkeret blir ikke tatt opp like fort (ikke arrester meg)

Du er herved arrestert!! neida  Wink

Angående syren har du helt rett - skadelig for tennene til tusen. Koffeinet har dog mange positive egenskaper, idet det øker forbrenningen, virker oppkvikkende, øker max-prestasjoner i styrke og utholdenhet, øker mental kapasitet og prestasjoner i iq-tester m. m. Det er stort sett dårlig korrelasjon mellom fargestoffer og andre kunstige tilsetningsstoffer i mat/drikke og påståtte helserisikoer som f. eks. risiko for kreft. Prøver ikke å si at Coca Cola er et helseprodukt, men alt med måte - mange inkl. undertegnede synes Coca Cola (på glassflaske eller i boks) er veldig, veldig godt!  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star


Du er herved arrestert!! neida Wink

Angående syren har du helt rett - skadelig for tennene til tusen. Koffeinet har dog mange positive egenskaper, idet det øker forbrenningen, virker oppkvikkende, øker max-prestasjoner i styrke og utholdenhet, øker mental kapasitet og prestasjoner i iq-tester m. m. Det er stort sett dårlig korrelasjon mellom fargestoffer og andre kunstige tilsetningsstoffer i mat/drikke og påståtte helserisikoer som f. eks. risiko for kreft. Prøver ikke å si at Coca Cola er et helseprodukt, men alt med måte - mange inkl. undertegnede synes Coca Cola (på glassflaske eller i boks) er veldig, veldig godt! Smiley

H

Honnør! Du fikk fram veldig bra hva som er positivt med cola! Wink
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.


Du er herved arrestert!! neida Wink

Angående syren har du helt rett - skadelig for tennene til tusen. Koffeinet har dog mange positive egenskaper, idet det øker forbrenningen, virker oppkvikkende, øker max-prestasjoner i styrke og utholdenhet, øker mental kapasitet og prestasjoner i iq-tester m. m. Det er stort sett dårlig korrelasjon mellom fargestoffer og andre kunstige tilsetningsstoffer i mat/drikke og påståtte helserisikoer som f. eks. risiko for kreft. Prøver ikke å si at Coca Cola er et helseprodukt, men alt med måte - mange inkl. undertegnede synes Coca Cola (på glassflaske eller i boks) er veldig, veldig godt! Smiley

H

Men poenget her er vel gjerne om koffein er noen fordel etter trening, og det kan i hvert fall ikke jeg se sånn umiddelbart.

Ellers var det faktisk godt å se at du kunne ramse opp så mye positivt med Cola og.... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star


Men poenget her er vel gjerne om koffein er noen fordel etter trening, og det kan i hvert fall ikke jeg se sånn umiddelbart.

Ellers var det faktisk godt å se at du kunne ramse opp så mye positivt med Cola og.... Grin

Genial avatar Uac Cheesy Passer bra til Dirty Diet Inc. Grin
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906



Honnør! Du fikk fram veldig bra hva som er positivt med cola! Wink

tror vel heller cluet her er "alt med måte", som hitman sier.

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Cola er godt, men desverre ikke så sunt  Undecided Ikke for tennene eller kroppen.

Selv så har jeg begrenset meg til cola på lørdager, syns det funker helt fint.

Jeg har hørt at cola-light og andre lett bruser blir til sukker i kroppen når du drikker det?

Noen som vet noe om det?

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

Cola er godt, men desverre ikke så sunt  Undecided Ikke for tennene eller kroppen.

Selv så har jeg begrenset meg til cola på lørdager, syns det funker helt fint.

Jeg har hørt at cola-light og andre lett bruser blir til sukker i kroppen når du drikker det?

Noen som vet noe om det?

At det blir til sukker når du drikker det er nok feil. Den mest troverdige teorien jeg har hørt (uten at jeg har lest for mye om temaet), er at et stoff kalt aspartam som finnes i diverse lettbrus, skaper et søtsug, som gjør at du kanskje likevel vil legge på deg det sukkeret som erstattes (ved økt "matlyst"). Dette kan selvsagt unngås hvis du er nøye med å planlegge hva du spiser, men det er også mulig det finnes andre bakdeler med det som jeg ikke er klar over. Tennene må vel i hvertfall tåle det bedre, vil jeg tro.  Huh

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
ah, Takk for en litt mere oppklarende teori  Wink

Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

Aspartam er vel et søtningsstoff man finner tom. i kosttilskudd. For ikke å snakke om resten av matvare havet vi har.


Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Ah, så godt det har vært Smiley Colaen har vært bannlyst siden det, og ingen annen alternativ brus går ned heller Smiley Er totalt brusfri *stolt* Prøvde en liten flaske cola for en måned siden, men klarte bare et par slurker før den gikk i søpla. Skulle bare gi beskjed Wink

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
Ah, så godt det har vært Smiley Colaen har vært bannlyst siden det, og ingen annen alternativ brus går ned heller Smiley Er totalt brusfri *stolt* Prøvde en liten flaske cola for en måned siden, men klarte bare et par slurker før den gikk i søpla. Skulle bare gi beskjed Wink

For et trist liv du må ha nå.  Wink

Mvh HITman, hvis virkelig store (kroppslige) gleder her i livet er:
*Sove når man er trøtt
*Sex
*Gjøre sitt på WC når man virkelig må
*Spise et gourmetmåltid når man er sulten
*Drikke iskald Cola (fra glassflaske) når man er tørst!!!  Grin  Drikke
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Hva med sex i søvne, samtidig som du er på do og spiser et måltid med cola til?
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

M a o tilfredsstille alle sine primær-behov i tide. Er glad i det selv.

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

Sånn fortsatte det. Det var alltid så lett å drike cola da mamma drakk det hver kveld og la ikke på seg et skarve gram. Det var så mye lettere å ta kald cola enn å mekke vann med isbiter og stuff.
Mekke vann, faktisk. Går du over bekken etter vann, eller?
Det ordner seg for greie gutter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!