Skrevet av Emne: kritikk er ikke lov?  (Lest 3212 ganger)

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

kritikk er ikke lov?
« : 20. desember 2004, 14:22 »
hva skjedde med profilen til nann-r. Jeg skulle forsvare mitt konstruktive og kritiske innlegg da hele tråden forsvant? Dere må da jammen tåle slike småting.

Her er et par av de siste linjene jeg skulle ha skrevet inn der:

Nå blir det sikkert haraball med nr1 og uac som påstår at jeg driver aktiv nedrakking eller lignende. Til dere vil jeg bare si at jeg har fortalt min mening. Det syns jeg må være lov i sammenhenger som dette. Dette er ikke et personangrep, men ærlig kritikk.

Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: kritikk er ikke lov?
« #1 : 20. desember 2004, 14:22 »
Konstuktiv kritikk er det no langt i fra. Kan heller ikke se at hun sier "BARE" tynn feite. Noen av dem har vert det det er no helt sikkert.

Forskjellen hadde nok vert stor, om disse såkalte tynn feite hadde deffet, så hadde de til slutt set ut som sult offre hele gjengen fordi de har ikke så veldig trent fysikk under "formene".

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: kritikk er ikke lov?
« #2 : 20. desember 2004, 14:23 »
HER KOMMER INNLEGGET JEG SKREV PÅ MENS TRÅDEN FORSVANT... PYSER!!

... (hadde aldri trodd jeg skulle komme med et innlegg her...)
Men her må jeg si meg enig med Udrugn på etpar punkter. Nå må vi ikke begynne å bli så jævlig hårsåre her, at vi ikke tåler annet enn klapp på skuldra og "næmmen så flott du er"- kommentarer.
Sålenge man ikke er usaklig, så er det lov å si sin mening! Og Udrugn var ikke usaklig, heller tvert imot! Nann kan faktisk slette alle innlegg hun ikke tåler, men det er jo skikkelig tamt da. Smiley

Jeg er ikke imponert over mange av cover-jentene på norske magasiner, men jeg har ikke A4-smak heller.. Smiley
Ola Nordmann syns TYNN=TRENT, så enkelt er det. Jeg syns masse bra om jenter med glimt i øyet og sjarm. Hvorvidt de bør være trent eller ikke, avhenger jo av hvilket magasin de skal FRONTE. Og Nann, jeg syns du skal gjøre som DU vil, samme hva andre sier! Det er en menneskerett det. Smiley
Men å si at du er et eksempel på hva som IKKE er skinnyfat, eller hvadenåvar, blir tøv...
Ikke er du stor som anne grete, og ikke er du anorektiker, ikke er du ei feit dundre, og ikke er du et beinrangel. Du er DU og det holder i massevis!
Jeg for min del syns ikke denne Fitnesstanken på at "Det er deffen som avgjør.." er verdt noen ting... Det blir bare teit.. Hjelper ikke med noen deff, når man ikke har muskelmasse å vise frem, men alt avhenger her på hva man vil, og hvilket magasin man "vil" på.
Gå for FHM, du... men ikke prøv B&K...  Tongue

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: kritikk er ikke lov?
« #3 : 20. desember 2004, 14:25 »

Forskjellen hadde nok vert stor, om disse såkalte tynn feite hadde deffet, så hadde de til slutt set ut som sult offre hele gjengen fordi de har ikke så veldig trent fysikk under "formene".

så får de la være å stille i Atheltic fitness som er en idrett der nettopp disse muskel-formene skal komme fram da.

nann-rosita

  • Gjest
SV: kritikk er ikke lov?
« #4 : 20. desember 2004, 14:27 »


så får de la være å stille i Atheltic fitness som er en idrett der nettopp disse muskel-formene skal komme fram da.
jeg stilte IKKE i AF... jeg stillte i BF, hvor faktisk det tidligere var slik at man ikke skulle være svær.... siste året er det litt MYE mer fokus på muskler og størrelse også blandt jentene........

jeg setta profilen, for jeg gidder ikke mer, for jeg vet nøyaktig HVA som kommer når noen begynner å "kritisere" som det ender i et helvetes hardaball med regelrett skittkasting mot meg som person... og dette av folk som gjemmer seg bak et nick og ikke tør vise hvem de er ...

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: kritikk er ikke lov?
« #5 : 20. desember 2004, 14:28 »
expedite: Du har forstått hva jeg mente. Takk for det. Jeg hadde heller aldri tenkt å skrive i den tråden, da jeg syns den har lite på et treningsforum å gjøre. MEn det er nå en helt annet sak. Idag bobla glasset over bare...

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: kritikk er ikke lov?
« #6 : 20. desember 2004, 14:30 »

jeg stilte IKKE i AF... jeg stillte i BF, hvor faktisk det tidligere var slik at man ikke skulle være svær.... siste året er det litt MYE mer fokus på muskler og størrelse også blandt jentene........

jeg setta profilen, for jeg gidder ikke mer, for jeg vet nøyaktig HVA som kommer når noen begynner å "kritisere" som det ender i et helvetes hardaball med regelrett skittkasting mot meg som person... og dette av folk som gjemmer seg bak et nick og ikke tør vise hvem de er ...

MORN! jeg heter Jørgen Undrum og bor i Mysen og jeg står for det jeg sier. Unnskyld, du stilte i BF. Men det er også fitness er det ikke?
Du må lære deg å ta kritikk som kritikkk og skittkasting som noe helt annet. GOD JUL!

nann-rosita

  • Gjest
SV: kritikk er ikke lov?
« #7 : 20. desember 2004, 14:35 »
expedite: Du har forstått hva jeg mente. Takk for det. Jeg hadde heller aldri tenkt å skrive i den tråden, da jeg syns den har lite på et treningsforum å gjøre. MEn det er nå en helt annet sak. Idag bobla glasset over bare...
er ganske festlig at det alltid "bobler over" osv når det gjelder meg og min tidligere tråd.... jeg må jo være den ALLE elsker å hate..... ergo ; tråden er BORTE! vær heller glad, enda en ting mindre å irritere deg over.

Utlogget Amen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: kritikk er ikke lov?
« #8 : 20. desember 2004, 14:37 »
Jeg er mer interessert i å høre definisjonen på konstruktiv kritikk jeg..

Trodde dette var et relativt kjent begrep blandt Norges befolkning?

Im all ears::

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: kritikk er ikke lov?
« #9 : 20. desember 2004, 14:40 »
kritikk som har til hensikt å la den du kritiserer bli klar over sine mangler og feil på en fornuftig og grei måte. Slik at den som blir kritisert kan rette på disse feil og manglene?

Hvis det skulle være grådig feil, tar jeg gjerne mot konstruktiv kritikk slik at jeg kan føye meg i rekken av de som veit hva konstruktiv kritikk betyr.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: kritikk er ikke lov?
« #10 : 20. desember 2004, 14:42 »
For å understreke så har hverken jeg eller noen av mine moderator slettet den. Det har visst Nann-Rosita valgt å gjøre selv.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: kritikk er ikke lov?
« #11 : 20. desember 2004, 14:43 »
Her var det litt temperatur...

Personlig er jeg også litt lei av at "babes" skal prøve å få oppmerksomhet her på forumet.

Men når de først har gjort det, så kan man enten si noe fint eller ikke si noe i det hele tatt. Så kan man heller komme med kritikk til ordentlige fitness-utøvere.
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: kritikk er ikke lov?
« #12 : 20. desember 2004, 14:45 »
For å understreke så har hverken jeg eller noen av mine moderator slettet den. Det har visst Nann-Rosita valgt å gjøre selv.

Beklager at jeg angrep dere for dette. Jeg viste ikke engang at det gikk å slette profilen. Helt greit.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: kritikk er ikke lov?
« #13 : 20. desember 2004, 14:45 »

er ganske festlig at det alltid "bobler over" osv når det gjelder meg og min tidligere tråd.... jeg må jo være den ALLE elsker å hate..... ergo ; tråden er BORTE! vær heller glad, enda en ting mindre å irritere deg over.

Går man ut med "høy kølleføring", noe du har en tendens til å gjøre Wink så tiltrekker man seg ofte oppmerksomhet. Positiv og negativ.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: kritikk er ikke lov?
« #14 : 20. desember 2004, 14:46 »

er ganske festlig at det alltid "bobler over" osv når det gjelder meg og min tidligere tråd.... jeg må jo være den ALLE elsker å hate..... ergo ; tråden er BORTE! vær heller glad, enda en ting mindre å irritere deg over.
Nann... Jeg tror ikke Udrugn vil deg noe vondt. Og jeg vil deg heller ikke noe vondt.. Nå prøver du med en sår martyr-oppførsel, som jeg må si, konstruktivt ment, er barnslig. Han (udrugn) hverken kasta skit, eller rakka ned på deg... han gav deg svar på tiltale. Ikke med hat eller forakt, men bare uten store "I Love You" smileys og sånn.. Smiley
Jeg får mange vitser i fjeset om hvor mye tøve jeg skriver her, og om hvor useriøs og bråkjekk jeg er... men jeg får slike ting fortalt rett til meg, fordi jeg ikke lar folk få noe bråk når de sier meningen sin... Jeg heter forresten Egil Johnsen, og står også for meningene mine!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!