Skrevet av Emne: umulig  (Lest 2153 ganger)

Utlogget jan87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 113

umulig
« : 07. januar 2005, 19:42 »
Er det mulig og bli like stor som Jostein Ødegår og Ronni Coleman og dissa svære gutta uten og bruke noe anabole steroider eller ligenende? Og er det ikke doping kontroller i konkorannser?

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: umulig
« #1 : 07. januar 2005, 19:47 »
Å bli like stor som Ødegår lar seg vel gjøre hvis du har genene på din side, og selvfølgelig spiser og trener så godt det lar seg gjøre. Men å bli like stor som ronnie er ikke mulig uten steroider. Det er doping kontroller, men disse tas(jeg tenker på Mr.Olympia) rett før og rett etter konkurransen. Så vidt jeg husker riktig. Og da har selvfølgelig ronnie sluttet allerede noen måneder i forveien, så han er "clean".
Mvh Big T

Utlogget Spoff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 112

SV: umulig
« #2 : 07. januar 2005, 19:55 »
Å bli like stor som Ødegår lar seg vel gjøre hvis du har genene på din side, og selvfølgelig spiser og trener så godt det lar seg gjøre. Men å bli like stor som ronnie er ikke mulig uten steroider. Det er doping kontroller, men disse tas(jeg tenker på Mr.Olympia) rett før og rett etter konkurransen. Så vidt jeg husker riktig. Og da har selvfølgelig ronnie sluttet allerede noen måneder i forveien, så han er "clean".

Smart å vite!  Cheesy
Har nettopp begynt med detta her! Wink

Perser:
Knebøy: 75 kg.
Benkpress: 55 kg.
Markløft: 130 kg.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: umulig
« #3 : 07. januar 2005, 20:17 »
Å bli like stor som Ødegår lar seg vel gjøre hvis du har genene på din side, og selvfølgelig spiser og trener så godt det lar seg gjøre. Men å bli like stor som ronnie er ikke mulig uten steroider. Det er doping kontroller, men disse tas(jeg tenker på Mr.Olympia) rett før og rett etter konkurransen. Så vidt jeg husker riktig. Og da har selvfølgelig ronnie sluttet allerede noen måneder i forveien, så han er "clean".

Tullprat !!!! Den godeste Ronnie er nok på hele tiden han gitt, akkurat det er det nok ingen tvil om. Proffene testes ikke for steroider !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget jan87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 113

SV: umulig
« #4 : 07. januar 2005, 20:41 »
ok takk for svarene Cheesy

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: umulig
« #5 : 07. januar 2005, 20:53 »


Tullprat !!!! Den godeste Ronnie er nok på hele tiden han gitt, akkurat det er det nok ingen tvil om. Proffene testes ikke for steroider !

At proffene ikke testes for steroider er vel å ta litt hardt i, men det er mulig at MR.olympia ikke gjør det. Synes hvertfall å huske at det er par som har blitt tatt og at det er visse forbund som tester.
Mvh Big T

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: umulig
« #6 : 07. januar 2005, 21:00 »


At proffene ikke testes for steroider er vel å ta litt hardt i, men det er mulig at MR.olympia ikke gjør det. Synes hvertfall å huske at det er par som har blitt tatt og at det er visse forbund som tester.

Da sier jeg det igjen : proffene testes IKKE. Det har skjedd de har vært testet for vanndrivende, men de testes ikke for steroider. Og da snakker jeg om proffene. Så det er ikke å ta hardt i overhodet.

Ronnie har nok ikke vært clean på mange år..... og det spørs vel også om han noen gang kan bli det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: umulig
« #7 : 08. januar 2005, 00:58 »


At proffene ikke testes for steroider er vel å ta litt hardt i, men det er mulig at MR.olympia ikke gjør det. Synes hvertfall å huske at det er par som har blitt tatt og at det er visse forbund som tester.

Proffene (IFBB nivå o.l) blir ikke testet. Du vil ALDRI kunne bli som ødegården uten ekstra medikament.

Utlogget LettMelk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 175

SV: umulig
« #8 : 09. januar 2005, 19:49 »
Alle BB på proff nivå, har eller har gått på en eller annen kur. Å bli like stor som Ronnie Coleman trengs det litt mer enn god gener. Men for all del man kommer langt med gode gener.
ioji0

Utlogget glagainern

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 395

SV: umulig
« #9 : 09. januar 2005, 19:56 »
går ikke ann å bli som ødegården uten juks. like stor kan du vel bli men ikke like definert og svulmende muskler
mål: 250 mark i løpet av 2009

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: umulig
« #10 : 13. januar 2005, 13:19 »
jan87: hva som går an og ikke med å uten dop er vel egentlig lite vesentlig - poenget er at du må være deg selv - trene og gjøre så godt du kan ut i fra ditt grunnlag og potensiale. Så får du se hvor langt du kommer Cheesy uansett - gjør du ditt beste ( og uten å jukse) skal du være fornøyd!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!