Skrevet av Emne: MaRiAnNe's livstegn  (Lest 213686 ganger)

Utlogget Teresa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 256

Gratulerer! Ser bra ut! 2thumbsup

Neste år blir jeg med.... Huh
¤´¨ )
¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)
(¸.·´ (¸.·´     .·´
                 (´¸.·¤´¯`¤ Teresa

Min bildeprofil

morni

  • Gjest
Marianne...vi andre vet du trener og trener hardt...om noen tviler på det så er det dems problem. Hev deg over det du  Smiley Det samme gjelder for de andre jentene som stilte .
Og sånne kommentarer skal ikke klare å vippe oss jentene av pinnen asså...vi stiller neste år også ( ehh ja inkl. meg også)  Grin

Og nå leser jeg at Teresa også blir med så gud bedre, her må det trenes framover ja( snakker for meg selv)  Situps Pushups Knebøy Weightlifter2

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
(jeg løper rundt og er enig på forskjellige tråder for tiden, så jeg får være enig her også.....)

Helt enig med morni. Hev deg høyt over den som påsto at du (og vi andre) så utrente ut! Jeg tok meg ikke nær av akkurat den kommentaren ett øyeblikk, for jeg vet tross alt at jeg hverken er eller ser utrent ut. Jeg vet hvor mye tid i løpet av ett år det går til treninga mi - samme som du vet hvor mye tid du bruker. Vær stolt av deg selv, du!

Det som har irritert meg stort på TFO-tråden er all sytinga på folk. Herregud.. det er jo ikke en proffkonkurranse, og er ikke folk i stand til å ta konstruktiv kritikk (eller gi konstruktiv kritikk for den saks skyld), så bør man for f... holde kjeft!

Vi stiller alle sammen neste år, og gjett om alt skal være større og bedre da? Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Moro!!

Gleder meg til å møte alle sammen til kamp om 1 år!!
men først skal jeg dra til Tyrkia i morgen, og fete meg opp en hel uke, for så å ha masse overskudd til masse trening fremover!!

Som jeg skrev i innlegget mitt på TFO-tråden, så bryr jeg meg ikke noe om hva 1 mann mener..  Lar man seg knekke av sånne ting, kan man bare legge opp med en gang! Holder man på med en så kroppsfiksert idrett, må man tåle og bli målt opp og ned, og få kommentarer deretter!! Jeg er ingen fitnessutøver enda, but I`m working on it!!

Marianne, med hodet i behold!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget cRypt0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 627

Gratulerer med førsteplassen under TFO  Gull

ser jo skikkelig bra ut du  Grin

btw:
Kos deg masse i Tyrkia da
If you always do what you`ve always done, you will always get what you always got

janne

  • Gjest


Takk for gratulasjonene, Janne! Men tror nok du skrev en liten feil i innlegget ditt.. NM 2005 skulle vel heller vært 2007, eller no sånnt? NM 2005 er nemlig kun ytterst få uker til!! rettere sakt 13 uker!! Wink


Nei jeg mener 2005.....eller hvertfall 2006....da har du fått 1 heeeelt år på å legge på mere muskler....hehe..


så kommentaren min til bildene mine  og hele TFO!!

frontposeringa:    Fikk ikke til den ordentlig! vet ikke helt hva jeg gjør feil, men får ikke frem noe av skuldrene. Får strammet låra ordentlig, så jeg får frem markeringer i låra. Det lille som synes av øvre-magemuskler får jeg frem.  Brystet kunne jeg strammet mer, for det vet jeg også er litt bedre enn hva som kommer frem av bildene i konkurransen.

sideposeringa: Føler at buen på både forsiden og baksiden av låra synes. Får også vist en smal midje. Ser brystmusklen ok på bildet, synes jeg... Ved en bedre deff hadde tricepsen og skuldrene synes bedre også, selvom de synes på bildet!

bakposeringa: grøss og gru! skjønner når jeg ser det bildet at jeg skulle øvd på posering for leeeeeeeeenge siden..  blush vet at ryggen min er bedre enn det som kommer frem på det bilde. får ikke brettet ut ryggen i det hele tatt!! øve, øve, øve.. og øve litt til!!


Når det gjelder poseringene dine, er jeg enig i at her trengs det en del justersinger.....men med tanke på at du har en av Norges aller beste kvinnelige fitnessutøvere rett i nabolaget bør ikke det by på noen problemer. Therese er etter min mening en av dem som virkelig KAN posering. Hør med henne om ikke hun vil hjelpe deg litt.....også har du jo Hanne.....hun er ALLTID nydelig på scenen.....så da er det bare å tørre å spørre vet du. Poseringen er Alfa og Omega i en konkurranse, klare du ikke å posere skikkelig så hjelper det ikke HVOR flott fysikk du har, for du klarer ikke vise den!

Stå på nå, så er det ikke lenge før du er på scenen, kanskje samtidig med din kjære. Kos dere masse i Tyrkia.....er bare LITT missunnelig serru dry

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
Gratulere først og fremst med at du overkom din egen barriere om å være med! Der ser du første plass og alt! Gull
Jeg håper å se deg på scenen snart, husk øvelse gjør mester! Grin
Honnør for å bidratt til egen dameklasse!


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Nei jeg mener 2005.....eller hvertfall 2006....da har du fått 1 heeeelt år på å legge på mere muskler....hehe..

Når det gjelder poseringene dine, er jeg enig i at her trengs det en del justersinger.....men med tanke på at du har en av Norges aller beste kvinnelige fitnessutøvere rett i nabolaget bør ikke det by på noen problemer. Therese er etter min mening en av dem som virkelig KAN posering. Hør med henne om ikke hun vil hjelpe deg litt.....også har du jo Hanne.....hun er ALLTID nydelig på scenen.....så da er det bare å tørre å spørre vet du. Poseringen er Alfa og Omega i en konkurranse, klare du ikke å posere skikkelig så hjelper det ikke HVOR flott fysikk du har, for du klarer ikke vise den!

Stå på nå, så er det ikke lenge før du er på scenen, kanskje samtidig med din kjære. Kos dere masse i Tyrkia.....er bare LITT missunnelig serru dry

Skjønner at du er misunnerlig.. det hadde jeg vært også! hehe. Wink

Takker for at du har "troa" på meg, Janne! Men føler meg langt fra klar for noen scene. Tar ting som det kommer, så kan jeg heller bruke tiden i mellom til å øve på å posere ordentlig! Kankje jeg føler meg klarere selv også, hvis poeringene sitter bedre! Smiley
Hanne og Therese ser begge veldig flotte ut på scenen. Har jo en veldig flink posør her i stua også, så alt ligger vel tilrette for at de bør sitte om en stund!! øve, øve, øve..

Gratulere først og fremst med at du overkom din egen barriere om å være med! Der ser du første plass og alt! Gull
Jeg håper å se deg på scenen snart, husk øvelse gjør mester! Grin
Honnør for å bidratt til egen dameklasse!

Tusen takk Småen!!
angående scenen kan du jo bare se svaret jeg ga til Janne.. Og lover å øve fremover ja.. Skjønner jo nå at jeg må det!! Wink

Ja, var veldig moro å ha fått i gang en dameklasse, og sannerlig fikk jeg ikke belønning for det også!! 
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Ønsker med dette alle sammen en flott feirie!!
Om 1 time drar Soje og jeg på en etterlengtet ferie til Tyrkia!

For å kjenner på følelsen legger jeg ved et par bilder, tatt i skjæregården her i Fredrikstad

1. Sondre og lillebroren min på 20 år!!

2. oss
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Ser ut som om gamle Martinsen har levd godt den siste tiden....... Erter
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Herlige sommerbilder! Har vært i Østfold en uke jeg nå og det er bare fantastisk vær! Bada hver dag, Glomma-festival, hyggelige mennesker og herlig med ferie! Når til og med jeg har klart å få litt brunfarge så sier det mye om været!

Må jo selvfølgelig også gratulere med førsteplassen Marianne, godt jobba. Fikk lyst til å ta bilder selv tross en god stund med treningsfri.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Endelig tilbake i gamlelandet igjen..
Vi hatt en super ferie, og bare slappet av og koset oss!!

Ser ut som om gamle Martinsen har levd godt den siste tiden....... Erter

selvfølgelig ha han koset seg.. skulle bare mangle etter så mange uker på diett!! men om 1 uke er det diett igjen da...

Zoria; var på glommafestivalen å tittet et par dager vi også!! masse mennesker og liv!!

På mandag drar vi på ferie til Danmark.. Lille gullet må jo få dra på ferie han også, siden han ikke fikk være med til Tyrkia!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Kos dere på danmarksferien! selv er jeg i Oslo nå og tar med meg lillejenta mi hjem til trondheim i natt. Vært på ferie i snart tre uker nå, skal bli godt å komme hjem.

Noen stilige feriebilder å dele med oss andre da?
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
selvfølgelig ha han koset seg.. skulle bare mangle etter så mange uker på diett!! men om 1 uke er det diett igjen da...

Så det blir NM altså ?? Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Jepp Wink

Men da blir det en stund til neste gang da. Merker at kroppen har behov for en lengre pause nå. Men jeg er tent og klar for NM så da blir det full gass fra 31.juli til 9.oktober.

Feriebildene så langt ligger fastlåst på kameraet Sad Vi finner nemlig ikke usb-kabelen ........

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!