Skrevet av Emne: Ragnhild Gulbrandsen mener mannlige fotballspillere er useriøse og utrente  (Lest 3919 ganger)

Utlogget Shackled

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Selv om dem er utrente er dem mange mange ganger bedre enn ho. Spilte selv på sonelaget for 14-åringer en stund tilbake å vi slo da et kvinnelig  eliteserielag  7-2.
Stille vann har dypest grunn..

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Selv om dem er utrente er dem mange mange ganger bedre enn ho. Spilte selv på sonelaget for 14-åringer en stund tilbake å vi slo da et kvinnelig  eliteserielag  7-2.

Snakk om å leve opp til mottoet sitt...
listefyll returns

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Selv om dem er utrente er dem mange mange ganger bedre enn ho. Spilte selv mot på sonelaget for 14-åringer en stund tilbake å vi slo da et kvinnelig eliteserielag 7-2.

Jeg visste en slik kommentar kom til å dukke opp før eller senere. Selvfølgelig er de fleste mannlige fotballspillerne bedre enn damene - slik er det bare. Man kan ikke sammenligne på denne måten. De fysiske forutsetningene er ulike og prestasjonene blir deretter. Ragnhild Gulbrandsen er en glimrende fotballspiller sett ut i fra det nivået hun "konkurrerer" på.

De norske jentene som spiller i den øverste divisjonen legger ned enormt med trening i løpet av uka - det skal ingen ta i fra dem. Og i motsetning til enkelte herrespillerne som tjener så pass at de kan ligge på sofaen og tørke seg i ræva med hundrelapper, jobber/studerer de fleste jentene fullt ved siden av fotballen.
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Shackled

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Har selv sett S.Gulbrandsen  på Gothia cup, hun er da i en klasse for seg selv på dame siden. Men synes det bare blir dumt å slenge dritt til mannlige fotballspillere som har trent hele ungdommen for å bli så gode som dem er. Er mye vanskligere å lykkes som mannlig fotball spiller enn kvinnelige pga nivået, lønningen kommer deretter.
Stille vann har dypest grunn..

Utlogget Shackled

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Men jeg er mektig imponert av de som vant både ligan og cupen på damesiden dette året..Slikt står det respekt av..fra amatør liga til eliteserie seier på 5 år?Smiley
Stille vann har dypest grunn..

Utlogget mr small

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

synes det var på tide at noen åpna kjæften jeg.
førr dem e jo steike lat.

janne

  • Gjest
Tror det har oppstått en missforståelse her. Ragnhild sa IKKE at ALLE mannlige fotballspillere var late og useriøse, hun snakket kun om 2 stk som hadde gjort "visse" uttalelser i aviser, som fikk dem til å fremstå som SVÆRT useriøse. Når man tjener mange millioner kroner for å utføre en jobb så syns jeg jammen man kan forvente at denne jobben utføres på en utpreget SERIØS måte og at innsatsen skal være VELDIG høy.....

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
I butikken hvor jeg jobber er relativt mange spillere på ett av de "store" lagene i Norge faste kunder... og det er ikke en eneste en av disse fotballspillerne som ser veltrent og sunn ut! De ser tynne, puslete og småsjuke ut hele gjengen...  Tongue

...forresten.. å si alle blir litt feil; keeper'n ser relativt ok ut.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Var i hvertfall en brann spiller som eg ikkje husker navnet på som har hatt for vane å legge på seg 10 kg fett kvart år i juleferien og stiller opp trening på nyåret med ei heilt elendig form.  Kan ikkje tenke meg mange seriøse idretter i Norge der dette ville vere mulig og likevel tjene så bra.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Fotball?.... det er den aktiviteten med to Burvoktere ikkesant??
 Der poenget er at de burvokterne har 10 mann til å hjelpe seg å holde ballen VEKKE fra buret?!
Derfra uttrykket best UTEN ball!!?? what

Samtidig som de 2x10 mann prøver å hjelpe sine respektive voktere med å bli kvitt ballen, så er det to gulinger og en svarting som vifter blåser og piper med allverdens regler for denne ballens ferd frem og tilbake?!

Hvorfor offside?? hadde det ikke vært likt for begge lag om man tok bort regelen, så kunne de to gule gå hjem og se kampen på tv?!

Eg berre SPYR!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!