Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 88558 ganger)

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #195 : 10. februar 2005, 20:14 »
Heilmelk gutten. er du homofob eller er det bare noe jeg tror?

Definer "homofob", så skal jeg se om jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse..?
Finn fem feil.

Utlogget Morten

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 761
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 761

  • Eat when it´s time, not when you´re hungry!
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #196 : 10. februar 2005, 20:26 »
en person med frykt for mennesker som lever i homofile partnerskap?
Edit : Eller en som er homofil og singel

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #197 : 10. februar 2005, 20:31 »
en person med frykt for mennesker som lever i homofile partnerskap?


"Frykt", nei da er jeg ikke homofob, jeg frykter ikke de som er homofile...
Men å være rompereser, er vel ikke akkuratt det jeg ser for meg som "idealet" av menn...litt på samme måte som de som kler seg som jenter, de har snudd litt opp ned på naturen...jeg frykter\hater de ikke for det, men når du nå spør meg om min mening, så må jeg si at jeg personlig stiller meg noget spørrende overfor den type måte og føre sin livsstil som mann...
Finn fem feil.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #198 : 10. februar 2005, 21:30 »
akkurat som om det er et valg.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #199 : 10. februar 2005, 21:43 »
akkurat som om det er et valg.

Tja, det er vel en helt annen diskusjon, men du kan vel ikke nekte for at jeg har naturen på min side??
Finn fem feil.

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #200 : 10. februar 2005, 21:47 »
Jeg har alltid lurt litt på det der, om homofili skapes av arv eller miljø. Sånn rent teknisk sett så er jo ikke homofile noe annerledes fra oss heterofile kroppslig sett, men på den annen side så hevder jo de fleste at man er født med den legningen man har, det være seg homofil eller heterofil. Noen innspill?
Mvh Big T

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #201 : 10. februar 2005, 21:53 »
Jeg har alltid lurt litt på det der, om homofili skapes av arv eller miljø. Sånn rent teknisk sett så er jo ikke homofile noe annerledes fra oss heterofile kroppslig sett, men på den annen side så hevder jo de fleste at man er født med den legningen man har, det være seg homofil eller heterofil. Noen innspill?

Homofile er selvfølgelig helt som oss andre! Merker jeg bli oppgitt av slike snevsynte mennesker! ( mente ikke at  Big T var det nå, selvom jeg bruker hans sitat! )
Ingen velger å være homofil, enten man er jente eller gutt!! 
 Noen er født hetro, mens andre er homo! akkurat som noen er født hvite og andre brune!!!


 
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #202 : 10. februar 2005, 21:56 »
Jeg har alltid lurt litt på det der, om homofili skapes av arv eller miljø. Sånn rent teknisk sett så er jo ikke homofile noe annerledes fra oss heterofile kroppslig sett, men på den annen side så hevder jo de fleste at man er født med den legningen man har, det være seg homofil eller heterofil. Noen innspill?

Tror du starter en endeløs diskusjon her, det har jo vært forskning på området, og det viste jo at man i ungdommen(varierer når gutter går inn i "ungdommen, alt fra 7-20år vil jeg påstå) var på ett stadiet hvor man var veldig usikker på sin seksualitet(styrken av dette varierer, noen merker ingenting), og at noen bikker over til "feil side" i valg av sin sexualitet. Det som skyldes at man "bikker over", viste de tilbake til barndommen, der mange hadde fått ett skevt mann\kvinne forhold, vaneligvis fra foreldrene...det er ihvertfall bedre enn "ren synsing", men om dette gjelder alle homofile, eller bare en del, det er vel heller uklart...
Finn fem feil.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #203 : 10. februar 2005, 21:59 »
Ingen velger å være homofil, enten man er jente eller gutt!! 

Hvordan vet du det? Huh

Noen er født hetro, mens andre er homo! akkurat som noen er født hvite og andre brune!!!

Om du er "hvit" eller "brun" (eller "gul" for den saks skyld), bestemmes av genene dine. Om homofili ligger i genene er vel helt klart diskutabelt. Det burde i alle fall være god grunn til å tro at også dyr kan være homofile. Noe så som så vidt jeg vet ikke er påvist. Men om du sitter med beviser på at homofili er genetisk bestemt, så kom gjerne med dem!

Jeg er da ikke homofob, dette er bare en diskusjon som interesserer meg. (Bare så det er sagt).

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #204 : 10. februar 2005, 21:59 »


Homofile er selvfølgelig helt som oss andre! Merker jeg bli oppgitt av slike snevsynte mennesker! ( mente ikke at Big T var det nå, selvom jeg bruker hans sitat! )
Ingen velger å være homofil, enten man er jente eller gutt!!
 Noen er født hetro, mens andre er homo! akkurat som noen er født hvite og andre brune!!!


Typisk postmodernisme, alt er likt, og ingenting er egntlig "feil", så lenge man gjør det i rette hensikter...typisk naiv jente holdning til homofili spørsmålet.
Finn fem feil.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #205 : 10. februar 2005, 22:01 »
ojojoj.. siden dette sporet så sinnsykt av, så har jeg gleden av å presentere ett oppleg vestkantguttene ordna på Island..   Afro

http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1250

" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #206 : 10. februar 2005, 22:05 »


Typisk postmodernisme, alt er likt, og ingenting er egntlig "feil", så lenge man gjør det i rette hensikter...typisk naiv jente holdning til homofili spørsmålet.

Å betegne homofili som feil ble gjort også under andre verdenskrig f.eks. En sånn type holdninger er lett overførbare til andre "forskjellige" menneskegrupper. Dette er holdninger som utgjør grunnlaget for sosialdarwinismen (en ideologi som igjen var grunnlaget for facismen (og i enda større grad nazismen)).

Bare mine tanker når jeg leser enkelte av innleggene dine. Undecided

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #207 : 10. februar 2005, 22:06 »
Jeg har alltid lurt litt på det der, om homofili skapes av arv eller miljø. Sånn rent teknisk sett så er jo ikke homofile noe annerledes fra oss heterofile kroppslig sett, men på den annen side så hevder jo de fleste at man er født med den legningen man har, det være seg homofil eller heterofil. Noen innspill?

Biologisk så er vel alle født hetro. Det finnes ingen andre bevis.

Alle homser blir alltid forbanna, nå eg seier dette. Det heile tar heilt av når eg spør dei om Pedofili er ein naturlig og medfødt legning?
Kan ikkje heilt sjå forskjellen på dette.
For 90% av verdes Menn så er nok ei velutvikla 12 år gammal jente svært mykje meir tiltrekkande enn ein voksen utgave av sitt eget kjønn. Dei aller flesta av oss, har tross alt vett til at det ville være galt å ligge med denne jenta, og vi velger å ikkje gjere det. Vi finner heller den 19 år gamle søstra hennes... Enkelte klarere ikkje dette, dei blir forbrytere og avikere....


"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #208 : 10. februar 2005, 22:08 »

Å betegne homofili som feil ble gjort også under andre verdenskrig f.eks. En sånn type holdninger er lett overførbare til andre "forskjellige" menneskegrupper. Dette er holdninger som utgjør grunnlaget for sosialdarwinismen (en ideologi som igjen var grunnlaget for facismen (og i enda større grad nazismen)). Bare mine tanker når jeg leser enkelte av innleggene dine. Undecided
Sitat

Det var vel å trekke det litt langt, og det var "postmodernismen" jeg beskrev, ikke den homofile legning. Jeg vil ikke bruke ordet "feil" om homofile, men med ett perspektiv fra naturens orden, så vil jeg helt klart påstå at noe er gått fullstendig galt...(hvor vet jeg ikke for sikkert)
Finn fem feil.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #209 : 10. februar 2005, 22:09 »


Hvordan vet du det? Huh




Jeg vet det ikke selv, i den grad jeg selv er homofil, men jeg kjenner endel mennesker som er det! Selvom homofili er mer akseptert i dagens samfunn enn det var før, så er man fortsatt annerledes hvis man står frem som homo!
Jeg har sett mange tårer p.g.a. at de er redde for hva foreldre, venner og alle rundt dem vil si når legningen skal frem! Hadde de kunnet velge da, hadda nok de fleste valgt å være "normal"!


Typisk postmodernisme, alt er likt, og ingenting er egntlig "feil", så lenge man gjør det i rette hensikter...typisk naiv jente holdning til homofili spørsmålet.

naiv?? nope, tror ikke det.. Synes det handler om respekt ovenfor andre mennesker!


Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!