Skrevet av Emne: Treningsprogram og forklaringer.  (Lest 2067 ganger)

Utlogget Mr.Pimp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Treningsprogram og forklaringer.
« : 14. februar 2005, 18:25 »
Hei alle sammen.

 Help

Jeg har planer om og begynne og trene, 3 dager i uken. Det hadde jo i bunn og grunn vært kjekt med et treningsprogram for meg da. Jeg har sett andre t.prg før og har heller skjønt lite av de som om noen av dere kunne ha srevet et enkelt opplegg. Jeg er en gutt på snart 17år og veier 60kg noe jeg synes er altfor lite. Men samme hvor mye jeg spiser legger jeg ikke på meg.
 Så noen tips om hvordan man legger på seg ved hjelp av karbohydrater  eller lignende hadde vært fint.

Jeg vil helst slippe og trene på fredag og lørdag.

Vil trene styrke først og fremst ikke noe boddybuildning her i gata gitt.

Ser fram til et hyggelig opphold her på dette forumet. Smiley


Utlogget Dog

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 75

  • Vi darò un'offerta che non potete rifiutare
SV: Treningsprogram og forklaringer.
« #1 : 15. februar 2005, 09:02 »
Heisan  biggrin
Hvis du ikke har trenet noe særlig tidligere, bør du satse på et fullkroppsprogram med fokus på baseøvelser som knebøy, markløft, benkpress, skudlerpress osv. Tren søndag, tirsdag og torsdag, så har du litt tid mellom treningsøktene. Begynn forsiktig og kjør f.eks 3 set à 12 rep til og begynne med.   Weightlifter

Du vil fort merke at musklene blir sterkere, men senefester o.l trenger noe mer tid til å venne seg til den belastning slik trening utgjør, så ta det rolig med hensyn på progresjon i begynnelsen. Når det gjelder oppsett av program, kan du benytte søke funksjonen på forumet. Det finnes mange eksempler på fullkroppsprogrammer.  2thumbsup

Hvis du vil opp i vekt, er det bare en ting å gjøre:    KokkSpiseFood Food Food Food
Sats på et balansert kosthold med vekt på proteiner og sunt fett, og suppler med mye karb. Også her er det mye å hente på så søke litt rundt på forumet: sjekk spesielt loggen til UaC og Expedite, jeg har inntrykk av at det er få som kan spise som dem...
Lykke til  Kickass
Ja, det er en amstaff...og ja den er forbudt Angry

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Treningsprogram og forklaringer.
« #2 : 15. februar 2005, 09:47 »
Prøv nybegynnerprogrammet som ligger som sticky på kroppsbygging og fitness forumet i en periode. Dette vil gi deg en fin start. Når det gjelder maten, så må du rett og slett spise mer. Sats på kaloririk mat, og pass på å få i deg nok protein og sunt fett som det blir sagt her. Biff, fisk, tunfisk, kylling, kalkun, pasta, poteter, ris, melk, nøtter, egg, kesam, ost, peanøttsmør, havregryn, grøvbrød, knekkebrød, frukt og grønt. Spis alt du kommer over!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!