Skrevet av Emne: Lunah`s vei mot drømmekroppen  (Lest 1201 ganger)

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Lunah`s vei mot drømmekroppen
« : 20. juni 2005, 11:15 »
Har prøvd meg med logg her før, men har liksom aldri kommet noen vei. Er for tiden skikkelig angrepet av influensa, og er tent på trening som aldri før. Har liksom tenkt å stille i TF Open om jeg får noen til å ta bildene, men det blir bare for moro skyld. Målet mitt er å bygge opp styrken igjen i et skadet kne, og holde meg i form.

Kjører for tiden denne: (Har ikke trent på en stund, p.g.a. sykdom og skader)

Dag1: Bein
Dag2: Rygg
Dag3: Hvile
Dag4: Bein
Dag5: Bryst
Dag6: Hvile
Dag7: Skuldre + armer

Er litt useriøs liksom, så nå må det skjerpes. Hadde tenkt å prøve RYP da. Kostholdet er enda mer useriøst, føler at jeg ikke får i meg nok mat.

Begynner på RYP så snart jeg føler meg frisk nok til det, og vil skrive dagbok her.
Har det problemet at jeg ikke har et permanent sted å trene. Blir mest manualtrening hjemme, og andre hjemme øvelser, så jeg må bruke fantasien.

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=23070.0


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!