Skrevet av Emne: allyse sin profil  (Lest 10838 ganger)

Utlogget Bakke

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Ser fremgang fra de første bildene. Det er bare å spise mye og trene hardt så kommer deg seg Smiley. Hvor lenge har du trent forresten? (Usikker om du har skrevet det allerede). Og btw, det er allyse fra HW.no?

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Ser fremgang fra de første bildene. Det er bare å spise mye og trene hardt så kommer deg seg Smiley. Hvor lenge har du trent forresten? (Usikker om du har skrevet det allerede). Og btw, det er allyse fra HW.no?

Trent relativt seriøst/målrettet fra november 2004 (trent tidligere også, men ikke noe direkte målrettet). Trente mer i yngre alder.

Ja, jeg er allyse fra hw.no.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Bra framgang Aleks Smiley Ser tydelig at triceps er blitt større Cheesy Stå på buddy! Wink
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Felix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Gleder meg til å se fremgangen din, spennende.. En god idè er å se på andre medlemmer som posserer :]
Felixck Smiley

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Gleder meg til å se fremgangen din, spennende.. En god idè er å se på andre medlemmer som posserer :]

Hehe, kommer nok til å bli en del fremgang framover. Har fått et motivasjonspeak igjen og det utnytter jeg til de grader (Y). Prøver å se på folk som poserer, men det er vanskelig å posere skikkelig. Neste gang skal jeg ta bedre bilder, ihvertfall prøve. Blir litt dumt når jeg brukte vel 40mm linse på disse bildene, og fremgangen utrulig dårlig da mener da jeg ("utvanning" pga distansen).

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Kjeda meg så jeg knipsa tre nye bilder. Litt vel tidlig siden sist, men det skader vel ingen med litt for mange bilder :p


Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Ser ikke om det er noe framgang på de siste, men kule bilder Cheesy
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget enko

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Hei
Bare et tips.. Er det ikke bedre å heller ikke legge ut disse bildene du tar av deg, men heller vente til du har forandret deg kraftig og virkelig har en muskuløs kropp, for liksom og se forskjell fra før og etter?

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Hei
Bare et tips.. Er det ikke bedre å heller ikke legge ut disse bildene du tar av deg, men heller vente til du har forandret deg kraftig og virkelig har en muskuløs kropp, for liksom og se forskjell fra før og etter?

Du vet vel like godt som alle andre at det er lett å bli motivert.. Men det er litt kort mellom bildene, men hva har vel det å si? Ser selv ikke noen skikkelig fremgang fra di siste bildene kontra de forrige, men de siste er ikkes tandard poseringer da.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Hei
Bare et tips.. Er det ikke bedre å heller ikke legge ut disse bildene du tar av deg, men heller vente til du har forandret deg kraftig og virkelig har en muskuløs kropp, for liksom og se forskjell fra før og etter?

Hehe, jeg ser ikke helt det som poenget. Jeg legger ut poster for å oppdatere hvordan det går, og for etterhvert jeg kan øve på å posere bedre (prøvde ikke på det siste da :p). Greit nok det er for kort mellom bildene, men det er en motivasjonsfaktor å legge ut bilder for å lage et press på seg selv, pluss jeg liker å involvere de leserne som er interesserte i min trening - liker du det ikke trenger du ikke lese denne tråden vettu Wink

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Har ikke tatt nye treningsbilder, men et av allyse som tar en pause fra intens og hard programmering.

btw. første året jeg har turt å gå uten tskjorte :p tar det med et steg av gangen :p inne først, så skal vi se hva vi klarer ute neste år :p

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Fin 1pack Aleks Cheesy Ut ifra bildene ser det ut som at brystene dine har blitt større, stemmer det? Blitt noe sterkere?

-Raphaug
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Fin 1pack Aleks Cheesy Ut ifra bildene ser det ut som at brystene dine har blitt større, stemmer det? Blitt noe sterkere?

-Raphaug

Hehe, takk Smiley 1pack rulez!

Jeg har blitt en del sterkere i alle øvelser egentlig. Det er litt fra og til på hvordan dagsformen er, men hovedsaklig sett så går det progressivt framover, ihvertfall på makspress. Merker jeg har fått relativt mye mer utholdenhet også.

Utlogget Adicted

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

Ser klar framgang på deg siden vi startet Smiley

Har du problemer med din venn, gi trompeter til hans barn....

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Ingen fremgang i det siste. Har nok gått litt ned igjen Sad Har nok litt med ferielatskap  Embarrassed Dog nå er jeg på an igjen jobbmessig så de gamle rutinene kommer godt etter Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!