Skrevet av Emne: Hjelp! Jeg skal ut å fly!  (Lest 3551 ganger)

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« : 03. mars 2005, 00:39 »
Hei!

På lørdag skal jeg på en 16 timers flyreise til USA, og da kommer dietten til å gå til helvete. Hvordan kan jeg best forberede meg til denne turen? Det blir en tidsforskyvning på -6t, hva kan gjøres for å hjelpe kroppen på best mulig måte?

Har forresten bestilt 6kg kosttilskudd  blush - det skal vel ikke være problemer med å få CEE igjennom tollen?
Jeg er kanskje liten, men jeg er stor der det trengs!

Prissammenligning av proteinpulver!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #1 : 03. mars 2005, 01:05 »
Lag matpakke og ta med noen shaker.. Er ikke værre enn det..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #2 : 03. mars 2005, 16:52 »
Ser jo litt dumt ut å komme med egen matpakke  Grin Eller er det bare meg?  Grin Jeg tror ikke du legger på deg fem kilo av å spise et par av flyets måltider Smiley
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #3 : 03. mars 2005, 17:25 »
Nei det synes jeg ikke er dumt i det heletatt. Noe jeg derimot syns er bittelitt dumt er folk som alltid skal ta hensyn til, og tenke på, hva andre (totalt ukjente) mennesker syns om en selv... Wink

Ha på deg treningsforum.no t-skjorta men han muskel-duden på ryggen, da fatter de nok hva du driver med.. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #4 : 03. mars 2005, 17:32 »
Hei!

På lørdag skal jeg på en 16 timers flyreise til USA, og da kommer dietten til å gå til helvete. Hvordan kan jeg best forberede meg til denne turen? Det blir en tidsforskyvning på -6t, hva kan gjøres for å hjelpe kroppen på best mulig måte?

Har forresten bestilt 6kg kosttilskudd blush - det skal vel ikke være problemer med å få CEE igjennom tollen?

Du vet at du er litt vel besatt av kosthold og trening når slike småting blir en stor bekymring.  Wink Pakk med deg nok mat (samme hva!), supplér med flymaten og se på dagen som en spisedag! Cool PS: Du kommer ikke til å miste et milligram muskler på den flyturen.

Å få CEE igjennom tollen kan bli et problem jo, er i hvert fall noen som har hatt problemer med det før...

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #5 : 03. mars 2005, 17:41 »
Nei det synes jeg ikke er dumt i det heletatt. Noe jeg derimot syns er bittelitt dumt er folk som alltid skal ta hensyn til, og tenke på, hva andre (totalt ukjente) mennesker syns om en selv... Wink

Ha på deg treningsforum.no t-skjorta men han muskel-duden på ryggen, da fatter de nok hva du driver med.. Grin

Skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye tid på å tenke hva andre mennesker tenker om dem. Hvem bryr seg? Gå dine egne veier, og gjør ting på din måte.

Det er ikke dust å ha med seg matpakke på fly. Det som ser dust ut er om du er brydd fordi du har matpakke! Det er da alle ser på deg.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #6 : 03. mars 2005, 17:49 »


Skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye tid på å tenke hva andre mennesker tenker om dem. Hvem bryr seg? Gå dine egne veier, og gjør ting på din måte.

Det er ikke dust å ha med seg matpakke på fly. Det som ser dust ut er om du er brydd fordi du har matpakke! Det er da alle ser på deg.

Honnør for gode ord.

Forresten, er det bare meg som får elendig appetitt i bil, fly og tog? Altså, jeg kan sitte 5 timer på flyet uten å være sulten, akkurat som om forbrenningen står helt stille.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #7 : 03. mars 2005, 17:53 »
Forresten, er det bare meg som får elendig appetitt i bil, fly og tog? Altså, jeg kan sitte 5 timer på flyet uten å være sulten, akkurat som om forbrenningen står helt stille.

Joda, kjenner til det der... Veit ikke helt hva som gjør det men.. Mister særlig apetitten ombord i fly eller tog.. Spiser alltid når jeg kjører bil, serru og det går bra.. Grin  Men nå er jeg av typen som eter når jeg kjeder meg eller ikke har andre ting å gjøre, så det er ikke krise om jeg ikke er skikkelig sulten når jeg spiser... biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #8 : 03. mars 2005, 17:57 »


Joda, kjenner til det der... Veit ikke helt hva som gjør det men.. Mister særlig apetitten ombord i fly eller tog.. Spiser alltid når jeg kjører bil, serru og det går bra.. Grin Men nå er jeg av typen som eter når jeg kjeder meg eller ikke har andre ting å gjøre, så det er ikke krise om jeg ikke er skikkelig sulten når jeg spiser... biggrin

Jeg er litt sånn jeg og, jeg spiser når jeg føler at jeg må spise, samtidig som jeg ikke er sulten.
Er aldri sulten på skolen f.eks, men får da i meg mat der. Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Xvani

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 350
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 350

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #9 : 03. mars 2005, 21:11 »
Hehe, mulig jeg er litt besatt Smiley - vil bare ha det beste ut av treningen min! (er perfeksjonist....)

Det jeg også tenkte på var tidsforskjellen da. Skal jo bare være der en uke, og blir sikkert jet-lagget som faen. Bare å kjøre på?
Jeg er kanskje liten, men jeg er stor der det trengs!

Prissammenligning av proteinpulver!

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #10 : 03. mars 2005, 21:19 »
Kommer sent inne her nå, men å droppe matpakka på flyet fordi man tror andre muuligens synes det ser litt teit ut, blir rett og slett for dumt. Om de tenker at økonomien ikker er på verdenstoppen, eller om du er veldig nøye på kostholdet.. what so ever. Det er når du tenker på det det begynner å bli dumt. Hva er vel sjansen for at du ser igjen de fremmede som muligens har gjort seg noen tanker om det på flyet? Og skulle du eventuelt møte de, da er det jo ikke noe problem i det heletatt? Men du kan jo ta det hele som en spisedag? Så det forslaget ble nevnt tidligere her.

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #11 : 04. mars 2005, 07:36 »
Jeg sa det ikke for å virke barnslig eller teit, men det er faktisk slik at med en gang noen ser noe som er en smule annerledes, kommenterer de det. I en alder av 17 år syns i hvert fall ikke jeg det er særlig kjekt og jeg har dessverre lett for å bli påvirket. De fleste ungdommer tenker på hva alle andre mener, og jeg er intet unntak.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #12 : 04. mars 2005, 09:23 »
er jo mange som har med seg egen mat på fly... flymat har jo ikke akkurat rykte på seg for å være i verdensklasse, selv om det har generelt sett tatt seg opp de seneste årene.
ta med deg din egen mat du, selv om jeg må si meg 100% enig med hitman; one day aint gonna kill you.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #13 : 04. mars 2005, 12:16 »
Skal du langt, er det greit å ha med seg noe mat. Det er store forskjeller på hva en blir servert. Enkelte flyselskaper har meget god mat,mens andre har mat som smaker helt forferdelig.Jeg gir i hvertfall F... i hva andre synes, om matpakken min.
 
 Husk at du binder en del væske under flyturen. Ikke så kjekt for oss, som skal ned i vektklasser. Jeg er forholdsvis heldig. Væsken holdes ikke lenge i min kropp,mens hos andre, kan det sitte i 3-5dager!

Utlogget Deff

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 000
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 000

  • Natural fitness
SV: Hjelp! Jeg skal ut å fly!
« #14 : 04. mars 2005, 12:25 »
Ta en spisedag på flydagen, kos deg og spis det de serverer, og ta gjerne rødvin til.....

Utøver i kroppsbygging og sprint triathlon
_________________________________________________
  http://www.HenningMikal.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!