Skrevet av Emne: Ronny (25) dopet seg til døde  (Lest 14892 ganger)

Utlogget fransken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #45 : 08. august 2005, 03:57 »
Sterk historie!
Håper dere som vurderer å begynne/dere som tar steroider leser dette,og tenker AT DET KAN FAKTISK SKJE MEG!!

De fleste går det heldigvis ikke så ille med som med Ronny, men husk at det kan skje;  neste gang du stikker den sprøyta i rumpa!!
 

Hva er dette for noe da? Det skader ikke å tenke klart og objektivt selv om man kommer borti en utrolig sterk historie.
Slikt kan faktisk ikke skje "meg/oss" så lenge vi bruker vettet.
Her snakkes det om en person som hadde seriøse hjerteproblemer i familien. Han ville muligens også fått trøbbel med hjertet om han ikke hadde brukt noe. I tillegg får jeg en følelse av (vet jo seff ikke) at vi her snakker om et betydelig misbruk, da han måtte bli stor for enhver pris og også benyttet speed.
Nå skal du huske på at svært mange benytter steroider. Leste i et amerikansk blad at til og med 90% av utøverne i såkalte "reine" kroppsbyggingskonkurranser i statene var dopet!
Det er svært sjelden at en i utgangspunktet frisk og sunn utøver dør som følge av doping så lenge han/hun bruker lave doser og unngår de værste orale høyandrogener.
Men ikke missforstå meg. Jeg ble seriøst deppa av å lese den tragiske skjebnen til denne unge kunnskapsrike gutten, og en av mine tanker var i affekt hvorfor pokker er dette lovlig.
Og det burde det kanskje ikke være, da det kanskje er for lett å la seg rive med og en tyveåring vil ofte ha alt og med engang.
Likevel vil jeg påpeke igjen at et moderat og forsiktig steroidbruk i de fleste tilfellene ikke gir seriøse bivirkninger på i utganspunktet friske utøvere, og å la et slikt tilfelle sette dagsorden, blir da feil.
På en annen side er kanskje skremselspropaganda på sin plass.
Visste dere kanskje at heroin er det mest ufalige dopet som finnes. Faktisk!. Jeg fikk vite dette av en fyr på et vorspiel her, og har undersøkt litt og denne infoen stemmer.
Alle min tidligere info på heroin har medført at jeg ikke engang har giddet å oppholde meg i samme gate som en heroinbruker, mens nå fikk jeg faktisk lyst til å prøve det ut.
Vel...seff ikke, da det og hører med til storyen at du meget mulig blir avhengig etter den første sprøyta! Men ingen dør av heroin, kun overdoser...og du dør og på overdose av aspirin og salt.
Problemet med moderate anabole androgener ( deca, prima, winstrol, para og blablabla..jaja..kast meg ut nå da), er at de ikke er farlige nok til at en kan gå ut med saklig informasjon om de, da dette vil kunne bli en forlokkende reklame. Et dilemma, for som sagt...en del av oss greier ikke å styre oss og vips er vi over på en 8ukers på anadrol...

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #46 : 14. august 2005, 14:08 »
Hva er dette for noe da? Det skader ikke å tenke klart og objektivt selv om man kommer borti en utrolig sterk historie.
Slikt kan faktisk ikke skje "meg/oss" så lenge vi bruker vettet.
Her snakkes det om en person som hadde seriøse hjerteproblemer i familien. Han ville muligens også fått trøbbel med hjertet om han ikke hadde brukt noe. I tillegg får jeg en følelse av (vet jo seff ikke) at vi her snakker om et betydelig misbruk, da han måtte bli stor for enhver pris og også benyttet speed.
Nå skal du huske på at svært mange benytter steroider. Leste i et amerikansk blad at til og med 90% av utøverne i såkalte "reine" kroppsbyggingskonkurranser i statene var dopet!
Det er svært sjelden at en i utgangspunktet frisk og sunn utøver dør som følge av doping så lenge han/hun bruker lave doser og unngår de værste orale høyandrogener.
Men ikke missforstå meg. Jeg ble seriøst deppa av å lese den tragiske skjebnen til denne unge kunnskapsrike gutten, og en av mine tanker var i affekt hvorfor pokker er dette lovlig.
Og det burde det kanskje ikke være, da det kanskje er for lett å la seg rive med og en tyveåring vil ofte ha alt og med engang.
Likevel vil jeg påpeke igjen at et moderat og forsiktig steroidbruk i de fleste tilfellene ikke gir seriøse bivirkninger på i utganspunktet friske utøvere, og å la et slikt tilfelle sette dagsorden, blir da feil.
På en annen side er kanskje skremselspropaganda på sin plass.
Visste dere kanskje at heroin er det mest ufalige dopet som finnes. Faktisk!. Jeg fikk vite dette av en fyr på et vorspiel her, og har undersøkt litt og denne infoen stemmer.
Alle min tidligere info på heroin har medført at jeg ikke engang har giddet å oppholde meg i samme gate som en heroinbruker, mens nå fikk jeg faktisk lyst til å prøve det ut.
Vel...seff ikke, da det og hører med til storyen at du meget mulig blir avhengig etter den første sprøyta! Men ingen dør av heroin, kun overdoser...og du dør og på overdose av aspirin og salt.
Problemet med moderate anabole androgener ( deca, prima, winstrol, para og blablabla..jaja..kast meg ut nå da), er at de ikke er farlige nok til at en kan gå ut med saklig informasjon om de, da dette vil kunne bli en forlokkende reklame. Et dilemma, for som sagt...en del av oss greier ikke å styre oss og vips er vi over på en 8ukers på anadrol...

Dette forumet heter "Antidoping". Allikevel sier du at steroider i små mengder er helt greit?

Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #47 : 14. august 2005, 15:58 »
Dette forumet heter "Antidoping". Allikevel sier du at steroider i små mengder er helt greit?

Hvis du leser så ser du at han sa det ja!  Grin :Smiley Tongue

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #48 : 29. august 2005, 23:51 »
 :Smiley
Eg bare må plukke litt i den artikkelen, det er jo ikkje måte på kor useriøse media kan vere...
"Etter 5 år med bruk av anabole steroider hadde hjertet vokst..... " - det skulle vel bare mangle at ikkje hjertet vokser hos en som trener hardt i fem år?

Mannen hadde familie med arvelig tendens til hjerteproblemer... Burde ikkje dette tilskrivast litt av grunnen, kanskje?

Eg hadde en kamerat som døde i gymtimen i ungdomsskulen. Heilt uten vidare. Det kan skje mykje rart.

Og kva har AAS/ forstørra hjerte med vetn i lungene å gjere? Og var ikkje speed meir sannsynleg årsak til hjertestans?

Kan ikkje media skrive litt seriøst, når dei vil sverte bruken av AAS? Dette er jo bare sørgelig...
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #49 : 29. august 2005, 23:56 »
Og kva har AAS/ forstørra hjerte med vetn i lungene å gjere?

AAS --> forstørret hjerte (vekst av venstre ventrikkel) --> kan gi hjertesvikt hos disponerte (f. eks. hvis medfødt klaffefeil) --> hjertet klarer ikke å pumpe ut nok blod i systemkretsløpet --> blod stuves i lungene og øker trykket i karene der --> væske siver ut fra karene og over i lungevevet --> "vann på lungene" (=lungeødem)

Det er vist at hjerteveggen vokser mer hos AAS-brukere enn hos de som ikke bruker AAS (graden avhenger av type/dose/varighet av bruk).

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #50 : 30. august 2005, 00:06 »
Takk, eg har alltid meir å lære, ser eg...(Sjølsagt veit eg at AAS gir økt muskelvekst i forhold til uten, men det tekniske rundt vatn i lungene hadde eg ikkje greie på.)
AAS --> forstørret hjerte (vekst av venstre ventrikkel) --> kan gi hjertesvikt hos disponerte (f. eks. hvis medfødt klaffefeil) --> hjertet klarer ikke å pumpe ut nok blod i systemkretsløpet --> blod stuves i lungene og øker trykket i karene der --> væske siver ut fra karene og over i lungevevet --> "vann på lungene" (=lungeødem)

Det er vist at hjerteveggen vokser mer hos AAS-brukere enn hos de som ikke bruker AAS (graden avhenger av type/dose/varighet av bruk).

H
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget LittleArnold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • Liten, hehe
SV: Ronny (25) dopet seg til døde
« #51 : 14. oktober 2005, 20:57 »
BOLshit ass. Farlige greier og JUKS. hold dere unna alle sammen!
Født: 130487
Treningsfrelst: desember 2002
Vekt/høyde: ca 80/183
Mål:
80 kg med muskler, lav fett%
Være liten å sterk;)

Progym hokksund/Spenst Mjøndalen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!