Skrevet av Emne: Dress  (Lest 2343 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Dress
« : 31. mai 2005, 12:08 »
Har et mindre problem jeg haaper jeg faa hjelp med. Har lyst paa en dress som faktisk passer oss som har trent litt. Er umulig i vanlige norske butikker.. Derfor har jeg konkludert med at skreddersydd er loesningen. Kommer til aa bo i Oslo. Noen som har noen loesninger paa problemet? Hvor og hvor mye? Har ikke tenkt meg til Thailand med det foerste nei.  Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget PumpingIron

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

SV: Dress
« #1 : 31. mai 2005, 12:21 »
Grilldress er meget praktisk i så måte for dere som sliter med det problemet  Grin Fåes billig, og i alle mulige størrelser, varianter og ikke minst farger.

Problem solved  Wink






...men uansett, det vil koste deg en god del tusen å få skreddersydd en skikkelig dress hjemme i Norge tenker jeg. Hvor i Oslo vet jeg dog ikke...mulig de har noen rimeligere thai-skreddere el. lign i tigerstaden?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dress
« #2 : 31. mai 2005, 12:22 »
Ferner Jacobsen tilbyr det i hvert fall, og en god del prisklasser også. Får du det som du vil, men du må regne med noen 1000-lapper. Men du vil neppe angre. Smiley

Bakdelen er om du vokser videre da.... Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Dress
« #3 : 31. mai 2005, 12:49 »
I know.. men det er en kalkulert risk man maa ta da. Takk for gode svar. Haaper noen kjenner til en thai mann som ikke skal ha saa mye jeg da. Men hvis ikke, saa blir der Ferner Jacobsen.. (eller grilldress da selvfoelgelig..  Grin)
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ace

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • En dag uten trening er en dag uten mening!
SV: Dress
« #4 : 31. mai 2005, 14:07 »
Du bør absolutt sjekke ut http://www.nahpah.no/

Der kan man legge inn sine kroppsmål og velge stoff/farge på nettet også skreddersyr de dressen din på sin fabrikk i Bangkok, deretter sendes dressen til Norge... Man slipper alle mellomleddene, så jeg vil tro dette er den billigste måten å få tak i en skreddersydd kvalitetsdress i Norge Wink
Winning is not everything...
It`s the ONLY thing!

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Dress
« #5 : 31. mai 2005, 14:11 »
Kan man ikke bare kjøpe dress som er lagt i stretch materiale?
Konebanker og totalonanist

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dress
« #6 : 31. mai 2005, 14:16 »
Ferner Jacobsen tilbyr det i hvert fall, og en god del prisklasser også. Får du det som du vil, men du må regne med noen 1000-lapper. Men du vil neppe angre. Smiley

Bakdelen er om du vokser videre da.... Huh

Jeg var innom den butikken når jeg var i Oslo for noen uker siden og jeg kan fortelle deg at Du finner nok ikke noen dresser der om det er samme størrelse på deg som meg, eller større for den saks skyld, UANSETT prisklasse..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Dress
« #7 : 31. mai 2005, 14:21 »


Jeg var innom den butikken når jeg var i Oslo for noen uker siden og jeg kan fortelle deg at Du finner nok ikke noen dresser der om det er samme størrelse på deg som meg, eller større for den saks skyld, UANSETT prisklasse..

I standardstørrelse så er det nok vanskelig, men de skreddersyr om du vil - men det koster selvsagt. Kjøper mine dresser der selv og det funker fint det.... Så er du betalingsvillig så finnes det, dog med en leveringstid på noen uker i og med at det skal sys i Italia eller whereever....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Dress
« #8 : 31. mai 2005, 14:38 »
Kommer en fra India til Bergen (han reiser rundt i Oslo og tror eg) og tar mål av folk som vil ha, og syr dresser. Du får de ca et halvt år etter han var og målte deg. Tror det ligger på rundt 4000kr for 2 dresser. Mange venner av meg har kjøpt og er storfornøyd. Eg skal bli målt til høsten, når han kommer til Bergen.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Dress
« #9 : 31. mai 2005, 21:05 »
Kommer en fra India til Bergen (han reiser rundt i Oslo og tror eg) og tar mål av folk som vil ha, og syr dresser. Du får de ca et halvt år etter han var og målte deg. Tror det ligger på rundt 4000kr for 2 dresser. Mange venner av meg har kjøpt og er storfornøyd. Eg skal bli målt til høsten, når han kommer til Bergen.

Og han faar jeg tak i hvordan?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Dress
« #10 : 31. mai 2005, 21:09 »
Du bør absolutt sjekke ut http://www.nahpah.no/

Der kan man legge inn sine kroppsmål og velge stoff/farge på nettet også skreddersyr de dressen din på sin fabrikk i Bangkok, deretter sendes dressen til Norge... Man slipper alle mellomleddene, så jeg vil tro dette er den billigste måten å få tak i en skreddersydd kvalitetsdress i Norge Wink

Takk... Absolutt svaret jeg letet etter. Mozartkule til deg.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Dress
« #11 : 31. mai 2005, 21:23 »
Har fått faderens gamle smoking til skoleballet. 5-6 cm for lang i alle mål, samt drøye 10-12 cm for vid i livet, og likevel så trang rundt skuldrene at jeg knapt kan folde armene. Å ta jakken av eller på er et 30 sekunders strev, og skulle jeg så mye som tenke på å spenne så mye som en eneste muskel i overkroppen, så ville nok en søm eller to ryke.

Et kapittel helt for seg selv er skjortekraver...

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Dress
« #12 : 31. mai 2005, 21:34 »


Og han faar jeg tak i hvordan?


Det vet jeg ikke, men jeg kan finne det ut til helgen dersom du er interrisert. Men det virket som det løste seg?
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Dress
« #13 : 31. mai 2005, 21:38 »
Vel.. Dressene paa nettsiden kostet 4000. Men da er skjorte og alt inkludert. Men hvis din indiske dressmakervenn selger 2 dresser for samme pris saa er jo han en mann og bli venn med. Finn det gjerne ut for meg! Takk forresten! biggrin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!