Skrevet av Emne: Noko å tygge på for tenåringene og spes. benkerene  (Lest 5342 ganger)

Utlogget A.Berge

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 585
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 585

  • Hverdagstrening
la merke til en ting, åpner den sida der så står det :
Age 10-11
det syns jeg er sykt, folka er jo grisesterke, søstera mi er 10 å veier 25kg å er jo så vidt hu klarer å løfte sin egen sykkel vet.
bare sånn til sammenligning.
En ting til: hvorfor står det woman teen, når folka ikke er mer enn 11?

Utlogget 2MaZ

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 227

  • stress less
Jeg hadde gjerne gjort det. Smiley

yes, we know. . .
MYE MAT + MYE VEKTER = MYE MASSE

Mesterinne

  • Gjest
Legger også merke til at det begynner å bli mange tunge damer. Er det snart på tide med flere dameklasser. Det kan jo kanskje virke litt urettferdig med at de på 92 må konkurrere med de på 122?


De på 92 kan jo velge å gå ned i -90. Jeg synes ikke det bør bli flere klasser, heller færre!

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Et eller annet sted går nok også grensen for hvor tung det er funksjonellt å være vil jeg tro. Tipper det er svært få veltrente damer som veier noe særlig mer enn 120 kg, eller noe særlig mindre enn 44 kg. Det finnes nok noen få "ekstrem-mennesker" i begge ender av skalaen. Men vi kan jo ikke ha ubegrenset med klasser bare for å få full rettferdighet også i letteste og tyngste klasse.  Det samme gjelder herreklassene. Det finnes sikkert sterke menn i verden som veier mindre enn 52 kg, men det kan jammen ikke være mange! Og skulle man ha en ny klasse på toppen ville vel grensen gått ved 140 eller 145 kg, og da er jeg ikke overbevist om at det finnes svært mange som blir sterkere ved å veie 160 kg enn de ville vært ved å veie 140.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
men de damene skremmer jo vekk alle fremtidige menn!!! hvem vil vel være sammen med en som har deg rundt lillefingern...? tenker da spesielt på PMS-perioder og gretne episoder :S ...
Og ingen er interessert i å høre hva slags pusekvinner du vil være sammen med og IKKE være sammen med... Denne tråden ligger på "Styrkeløft&Strongman", ikke på "Bilder av damer du vil være sammen med..."  Capiche?!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Mesterinne

  • Gjest
Bra sagt Kikki  Grin

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
men de damene skremmer jo vekk alle fremtidige menn!!! hvem vil vel være sammen med en som har deg rundt lillefingern...? tenker da spesielt på PMS-perioder og gretne episoder :S ...

Ser ikke problemet.  Huh Får du deng av kjerringa er det på tide å spise mer, eller trene hardere.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Enmannshæren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

ok, slutt på dissing av meg her nå! er det ikke lov til å legge til et lite innspill på min mening om saken? det er vel off topic, eller er det jeg som er litt på jordet her nå? og når du sier pusekvinner... ja mener du at jeg heller skal finne meg en løve av ei sklie sånn at jeg kan føle meg trygg på byen? man skal da se forskjell på kjønnene... er du sterkere enn mannen din munnkjappe kikki? Smiley ... og siden jeg tydeligvis ikke har helt samme mening som andre her, hvordan partnere er det dere har? pågående kvinner er søtt, men kvinner som denger deg hvis du ikke følger med i samtalen, det er bare skremmende... kick me if I'm wrong...
Heller være liten, og ekte, enn stor med noe å benekte!

Mesterinne

  • Gjest
Selv om en dame er sterk, så betyr det ikke at hun denger deg. I såfall betyr det at det er livsfarlig for oss damer å være sammen med gutter om trener  woot

 Offtopic

Utlogget Enmannshæren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

ok, greit back to topic etter denne: hvis dere bare ser på hva jeg har skrevet så står det at de kan være farlige når de har PMS... gutter som trener har ikke PMS og derfor ikke slike gretne perioder (som damer har hver mnd...) Smiley er ikke mannsjåvanist slapp av a...
Heller være liten, og ekte, enn stor med noe å benekte!

Utlogget Tingeling

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 623
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 623

ok, greit back to topic etter denne: hvis dere bare ser på hva jeg har skrevet så står det at de kan være farlige når de har PMS... gutter som trener har ikke PMS og derfor ikke slike gretne perioder (som damer har hver mnd...) Smiley er ikke mannsjåvanist slapp av a...

Og ka vett du om at alle e gretne for d?? Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

... gutter som trener har ikke PMS og derfor ikke slike gretne perioder (som damer har hver mnd...) Smiley

Men gutter som banter eller deffer derimot.... Da kan du snakke om humørsyk og gretten!!  Tongue Kiss


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

ok, slutt på dissing av meg her nå! er det ikke lov til å legge til et lite innspill på min mening om saken? det er vel off topic, eller er det jeg som er litt på jordet her nå? og når du sier pusekvinner... ja mener du at jeg heller skal finne meg en løve av ei sklie sånn at jeg kan føle meg trygg på byen? man skal da se forskjell på kjønnene... er du sterkere enn mannen din munnkjappe kikki? Smiley ... og siden jeg tydeligvis ikke har helt samme mening som andre her, hvordan partnere er det dere har? pågående kvinner er søtt, men kvinner som denger deg hvis du ikke følger med i samtalen, det er bare skremmende... kick me if I'm wrong...
Joda, du skal bare komme med kjønnsrasistiske innspill om kvinner som er sterkere enn deg... (PMS-kommentaren var barnslig latterlig, så den faller på egen utidighet og urimelighet...) Men hvis du skal ha lov til å si DIN mening, har andre lov til å kalle deg en gjøk... eller pusete.. Wink

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

Den e go!

Utlogget Enmannshæren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

ok, så er jeg en pusete gjøk!  headbang kan ikke huske jeg har sagt noe kjønnsdiskriminerende, og i såfall var det ironisk ment og beklager til alle støtte parter... ikke glem noe som heter humor a! hvis dere har tilfredstilt deres blodtørstighet nå så hinter jeg litt den veien, for nå er det ikke lenger jeg som skeier ut... --->  Offtopic Offtopic Offtopic Offtopic Offtopic Offtopic
Heller være liten, og ekte, enn stor med noe å benekte!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!