Skrevet av Emne: Trening og sex  (Lest 10082 ganger)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Trening og sex
« #30 : 07. juni 2005, 19:25 »


hehehe, ja sikkert det og. er ikke helt sikker på hvorfor det hjelper for kvinner da, kansje du kan opplyse oss litt? Tongue

den maskinen trener jo abductor eller aductor som er indre lårmuskel, har vel ikke så mye med sex å gjøre hvis man ikke skal knipe sammen beina alt man kan for å hindre at sex skal skje
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Trening og sex
« #31 : 07. juni 2005, 19:31 »
Du legger vektskiver rundt kuken og gjør en stående pule bevegelse, lett vekt og mange reps for utholdenhet, kjør tungt med få reps for å ta livet av kjerringen.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Trening og sex
« #32 : 07. juni 2005, 22:18 »

Hvor har du dette fra? Tongue hehe

Jeg sier:

Denne infoen er tilgjengelig overalt. Overalt! F.eks her:
http://www.cockatoo.com/prostate/
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: Trening og sex
« #33 : 07. juni 2005, 22:45 »
Egentlig så er vel grappling/SW/BJJ god trening med tanke på guardposisjonen.

I tillegg så er det utrolig nyttig å kunne teknikker herifra med tanke på f.eks. voldekt o.l.
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Trening og sex
« #34 : 08. juni 2005, 00:49 »


den maskinen trener jo abductor eller aductor som er indre lårmuskel, har vel ikke så mye med sex å gjøre hvis man ikke skal knipe sammen beina alt man kan for å hindre at sex skal skje

er ikke helt sikker jeg, bare prøvde den en gang og ble jævlig støl i de senene som går på innsiden av låret, samme sted som eksen drev å klagde over at hun ble støl, ganske plagsomt da det ikke ble noe på meg før 3-4 dager etterpå Cry

Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: Trening og sex
« #35 : 08. juni 2005, 06:56 »


er ikke helt sikker jeg, bare prøvde den en gang og ble jævlig støl i de senene som går på innsiden av låret, samme sted som eksen drev å klagde over at hun ble støl, ganske plagsomt da det ikke ble noe på meg før 3-4 dager etterpå Cry

Ble det ikke noe sex fordi hun var støl på innsiden av låra sine???

Hehe, hvis jeg noen gang ikke er i humør så skal jeg klage på at jer er støl i leggen. Kanskje det funker også..
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Trening og sex
« #36 : 08. juni 2005, 12:55 »


Ble det ikke noe sex fordi hun var støl på innsiden av låra sine???

Hehe, hvis jeg noen gang ikke er i humør så skal jeg klage på at jer er støl i leggen. Kanskje det funker også..

ja, det var en teit grunn, finnes andre stillinger enn missjonær lism dry

men nok om det Tongue  Offtopic

tror det hjelper med mage, korsrygg og rumpetrening hos gutter

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Trening og sex
« #37 : 08. juni 2005, 12:59 »


ja, det var en teit grunn, finnes andre stillinger enn missjonær lism dry


Se det i øynene du - hun var ikke fornøyd.... Erter
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Trening og sex
« #38 : 08. juni 2005, 13:04 »
en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor mange jenter mener de har monopol på sex.. jeg har diskutert dette med endel venninner. Det de synes er da: Det er ok for jenta i forholdet å bruke sex som maktmiddel.. dvs nekte typen sex om de vil få gjennom noe, men de samme jentene er samtidig _meget_ bestemte på at det er uaktuellt at gutten gjør det samme.. Slik jeg ser det er jo det å bruke sexkutt som et virkemiddel det samme som å si "sex med deg er ikke så viktig for meg, du trenger det.. det gjør ikke jeg..".. noe som på mange måter er en fallitterklæring for forholdet... Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: Trening og sex
« #39 : 08. juni 2005, 13:14 »
en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor mange jenter mener de har monopol på sex.. jeg har diskutert dette med endel venninner. Det de synes er da: Det er ok for jenta i forholdet å bruke sex som maktmiddel.. dvs nekte typen sex om de vil få gjennom noe, men de samme jentene er samtidig _meget_ bestemte på at det er uaktuellt at gutten gjør det samme.. Slik jeg ser det er jo det å bruke sexkutt som et virkemiddel det samme som å si "sex med deg er ikke så viktig for meg, du trenger det.. det gjør ikke jeg..".. noe som på mange måter er en fallitterklæring for forholdet... Smiley

Lurer litt på det samme selv. Mange påstår at sex ikke er så viktig i et forhold, det er det psykiske og følelser som er viktig.

Det er bare crap, sex er og blir viktig, men ikke nødvendigvis det viktigste..

Hvis et forhold begynner å gå dårlig, så er det faktisk på det seksuelle området man merker det først. Og slik jeg ser det, hvis den ene parten begynner å bruke sex som et maktmiddel så er det allerede noe galt.

Dette ble vel litt off topic.
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Trening og sex
« #40 : 08. juni 2005, 13:25 »
en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor mange jenter mener de har monopol på sex.. jeg har diskutert dette med endel venninner. Det de synes er da: Det er ok for jenta i forholdet å bruke sex som maktmiddel.. dvs nekte typen sex om de vil få gjennom noe, men de samme jentene er samtidig _meget_ bestemte på at det er uaktuellt at gutten gjør det samme.. Slik jeg ser det er jo det å bruke sexkutt som et virkemiddel det samme som å si "sex med deg er ikke så viktig for meg, du trenger det.. det gjør ikke jeg..".. noe som på mange måter er en fallitterklæring for forholdet... Smiley

Jenter er ikke rasjonelle, husk det Smiley
Tenk på jenter du har hatt one night stands med, de er alltid motvillige og krever en liten overtalelse, til tross for at de har lyst. Grunnen er at de må rettferdigjøre det overfor seg selv, "jeg er ikke så billig, jeg ga kun etter fordi han maste"

Jenter sier generelt så utrolig mye dumt. Spør en jente om hva slags menn/gutter hun liker, og du får ofte svaret "en som er snill, følsom og omtenksom, utseendet betyr ikke så mye". Akkurat, og Josef Stalin var en fransk filosof fra 1700-tallet. Wink
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Trening og sex
« #41 : 08. juni 2005, 13:26 »
det er faktisk en konklusjon jeg i samarbeid med ugleguffen har kommet frem til selv, jenter er ikke rasjonelle.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Trening og sex
« #42 : 08. juni 2005, 13:30 »
det er faktisk en konklusjon jeg i samarbeid med ugleguffen har kommet frem til selv, jenter er ikke rasjonelle.. Wink

den er jeg med på Grin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Trening og sex
« #43 : 08. juni 2005, 13:40 »


Lurer litt på det samme selv. Mange påstår at sex ikke er så viktig i et forhold, det er det psykiske og følelser som er viktig.

Det er bare crap, sex er og blir viktig, men ikke nødvendigvis det viktigste..

Hvis et forhold begynner å gå dårlig, så er det faktisk på det seksuelle området man merker det først. Og slik jeg ser det, hvis den ene parten begynner å bruke sex som et maktmiddel så er det allerede noe galt.

Dette ble vel litt off topic.

Jeg sier:

En annen ting, som jeg tror er ganske vanlig, er at gutta uttrykker følelser ved å ha sex med partneren sin. Dvs at dette for gutta er en måte å si at man er glad i den andre, og en mer lettvinn (for gutten) måte å vise følelser på. De fleste gutter er jo ikke spesielt gode til å utrykke følelser, ihvertfall i mindre grad enn jenter. Men mange jenter reagerer da med at "du bryr deg ikke om meg. Du vil bare ligge med meg"...

Gutter kommer aldri til å forstå jenter, og jenter vil aldri forstå at gutter ikke forstår jenter.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Trening og sex
« #44 : 08. juni 2005, 13:42 »


En annen ting, som jeg tror er ganske vanlig, er at gutta uttrykker følelser ved å ha sex med partneren sin. Dvs at dette for gutta er en måte å si at man er glad i den andre, og en mer lettvinn (for gutten) måte å vise følelser på. De fleste gutter er jo ikke spesielt gode til å utrykke følelser, ihvertfall i mindre grad enn jenter. Men mange jenter reagerer da med at "du bryr deg ikke om meg. Du vil bare ligge med meg"...

Gutter kommer aldri til å forstå jenter, og jenter vil aldri forstå at gutter ikke forstår jenter.


Er ikke helt enig med deg her, tror at forholdet mellom kjærlighet og sex er langt større hos jenter. De fleste single gutter ligger jo med hva som helst, bare det ikke er under seksten år eller sier "bæ".
I positiv nitrogenbalanse.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!