Skrevet av Emne: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?  (Lest 101695 ganger)

Utlogget Bad-2-da-b1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 241

  • Man må spise muskler, for å få muskler
SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #210 : 10. mai 2005, 19:46 »


ok Grin
og da tar man en før trening og en rett etter, eller holder det med bare en etter trening?

Dette kommer jo litt an på hvordan resten av kostholdet ditt er satt opp. Spiser du lite protein ellers, kan du selvsagt supplere så tilstrekkelig mengde blir oppnådd, men husk at shake er kun et tilskudd. Man må spise muskler, for å få muskler  Wink Men som et utgangspunkt ville jeg tatt en shake om morgenen, etter trening og en rett før du legger deg.
23år - stigende
180cm - synkende
42cm rundt biceps og stigende

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=21457.0
...det er lett å bli mett på fett...
   ...tøy og bøy, er ikke gøy...

Utlogget cRypt0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 627

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #211 : 10. mai 2005, 19:53 »

Dette kommer jo litt an på hvordan resten av kostholdet ditt er satt opp. Spiser du lite protein ellers, kan du selvsagt supplere så tilstrekkelig mengde blir oppnådd, men husk at shake er kun et tilskudd. Man må spise muskler, for å få muskler Wink Men som et utgangspunkt ville jeg tatt en shake om morgenen, etter trening og en rett før du legger deg.

er egentlig ikke helt sikker på hvor mye proteiner jeg får i meg i løpet av dagen, men er nesten helt sikker på at jeg får for lite blush, og det har jeg derfor tenkt og gjøre noe med Grin, nemlig å  Drikke proteintilskudd
If you always do what you`ve always done, you will always get what you always got

Utlogget trainy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #212 : 11. mai 2005, 00:42 »
Prøv å regne ut sånn ca hvor mye du får i deg per dag, det finnes kalkulatorer her inne på forumet og i artikler skrevet i portalen. Tro meg, det vil du tjene på! Men uansett så sier du at du nesten er sikker på at du får for lite, og da er det jo egentlig bare en ting å gjøre: SPIS MER! Jeg vet at å helle inn på noen shakes virker som en lettere utvei, men tro meg: du gjør bare deg selv en bjørnetjeneste! Det er ikke lett å få til å spise 6-7 måltider hver dag (noe som du faktisk burde), men prøv å sett opp et kostholdprogram som du tvinger deg selv til å følge. Men som andre har sagt før: det er en grunn til at det heter kosttilskudd..så prøv først å spise mat med mye proteiner, som f eks: havregryn, kylling, ris, pasta, grovt brød, laks, kalkun osv (sjekk forresten http://www.lavkarbo.no/?side=matvaretabell for 'fullstendig' liste over produkter og næringsverdier). På kvelder kan du gjerne koke deg noen egg, koke opp no pasta etc, legg det i plastbokser i kjøleskapet og så har du lunsj flere dager fremover Smiley Det finnes vel ingen fasit på hvor mange proteinshaker du burde ta daglig, men tenk deg at du burde få i deg 2-3 g proteiner x din kroppsvekt, så regner du ut hvor mye du får i deg gjennom mat og så supplerer du med proteinshaker for å få i deg nok proteiner. Det finnes dessuten utrolig mange bra tips inne på dette forumet hvis du bare leter litt, finner du svar på det meste du leter etter! Smiley Lykke til ihvertfall, bare husk å spise skikkelig i tillegg til proteinshaker!  Food
Trening er 20%, kosthold er 80%....hehe Wink
Train to gain

Utlogget trainy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #213 : 11. mai 2005, 00:44 »
Beklager forresten at dette ble helt off topic, nå må vi  Offtopic
Train to gain

Utlogget Thinner

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #214 : 11. juni 2005, 23:32 »
whey 100
kreatin citrus
cee nesten tom
gainer pro
multi vit/mineral
Omega 3

Utlogget Alex12345

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #215 : 12. juni 2005, 00:23 »
9 KG MRM metabolic whey sjoko
1 kg optimum 100% cassein sjoko supreme
240 kapsler Higer power ZMA
1,2 kg Danlabs kratin
180 kapsler super omega 3-6-9
multivitamin/mineral
også noen mutilvitamin bruse tabletter fra lidel som smaker piss!
*et liv uten trening er et liv uten mening*

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #216 : 12. juni 2005, 00:30 »
isopure
maltodextrine
kre-alkalyn ektrem
kre-alkalyn 1500
magnesium
b-complex
MSM
multi vit&min

har sikkert mer liggende Tongue
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget jzl

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 303

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #217 : 12. juni 2005, 11:56 »
litt offtopic det her, men stemmer det at kreatin mister effekten når det har ligget lenge åpent ?  (1 måned ++)
Audere-est-facere

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #218 : 12. juni 2005, 12:01 »
Prøv å regne ut sånn ca hvor mye du får i deg per dag, det finnes kalkulatorer her inne på forumet og i artikler skrevet i portalen. Tro meg, det vil du tjene på! Men uansett så sier du at du nesten er sikker på at du får for lite, og da er det jo egentlig bare en ting å gjøre: SPIS MER! Jeg vet at å helle inn på noen shakes virker som en lettere utvei, men tro meg: du gjør bare deg selv en bjørnetjeneste! Det er ikke lett å få til å spise 6-7 måltider hver dag (noe som du faktisk burde), men prøv å sett opp et kostholdprogram som du tvinger deg selv til å følge. Men som andre har sagt før: det er en grunn til at det heter kosttilskudd..så prøv først å spise mat med mye proteiner, som f eks: havregryn, kylling, ris, pasta, grovt brød, laks, kalkun osv (sjekk forresten http://www.lavkarbo.no/?side=matvaretabell for 'fullstendig' liste over produkter og næringsverdier). På kvelder kan du gjerne koke deg noen egg, koke opp no pasta etc, legg det i plastbokser i kjøleskapet og så har du lunsj flere dager fremover Smiley Det finnes vel ingen fasit på hvor mange proteinshaker du burde ta daglig, men tenk deg at du burde få i deg 2-3 g proteiner x din kroppsvekt, så regner du ut hvor mye du får i deg gjennom mat og så supplerer du med proteinshaker for å få i deg nok proteiner. Det finnes dessuten utrolig mange bra tips inne på dette forumet hvis du bare leter litt, finner du svar på det meste du leter etter! Smiley Lykke til ihvertfall, bare husk å spise skikkelig i tillegg til proteinshaker!  Food
Trening er 20%, kosthold er 80%....hehe Wink

Flott at folk gir råd til andre, men da bør man kanskje vite forskjell på protein og karbohydrater først?

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #219 : 12. juni 2005, 12:04 »
Har melk jeg  :Smiley 2thumbsup
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #220 : 12. juni 2005, 12:18 »
Kostilskudd  Book

1. Først og fremst må jeg si at du rett og slett må spise mye bra mat, som inneholder masse flotte næringstoffer  Wink. og ofte.
2. Proteintilskudd er et must! Man kan trene uten, men da får du ikke like mye tilbake for all svetten din. (med mindre du har skikkelig ålreighte gener da!) Med ca 2,5 ganger kroppsvektene din som mål for antall gram protein om dagen tror jeg du kommer langt.
(er du tynn og har rask forbrenning er en "gainer" absolutt å anbefale i og med at du får en veldig gunstig blanding av karbs og proteiner.)
3. Sliter du med høy forbrenning og du ikke orker masse måltider så skaff deg litt karbs, (mekk din egen måltidserstatter av dette, litt proteinpulver og noe frukt   Deal)
4. Kreatin Ethyl Ester er skikkelig go'saker som funker spesielt bra om du føler du har stagnert litt i treningen. (husk å drikke mYe)

Man har i tilegg en del andre greier man sikkert med fordel kan ta, men hvor bra det virker på deg kommer veldig ann på faktorer som hvor seriøs du er i kostholdet og treningen din, og hva du får gjennom maten din. Håper dette hjalp deg Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #221 : 12. juni 2005, 12:24 »
Forresten er det enda et par produkter jeg skal få meg nå snart!

kjøper dem fra bodyboulding.com , og er produkter fra animalpak.com

Jeg kjøper noe som heter Animal Pak og Animal Stak2

Animal Pak er en blanding av alle basics, som vitaminer, mineraler, alle fettsyrer du trenger med mer!
Animal Stak 2 er et produkt som skal booste produksjonen av forskjellige hormoner i kroppen din. (inneholder ikke noe ulovlig nei, les på siden dems før du sier noe Wink)

Kan avlegge en rapport om disse etter jeg har prøvd det. Men tar nok noen uker før jeg får det da.
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #222 : 12. juni 2005, 12:35 »
500gram vitality kreatin monohydrate.
120 kapsler kre-alkalyn 1500, halvparten igjen eller noe.
litt igjen av mitt 750grams proteinpulver fra TN.

Utlogget trainy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #223 : 12. juni 2005, 14:52 »


Flott at folk gir råd til andre, men da bør man kanskje vite forskjell på protein og karbohydrater først?

Sorry!så det nå, skrev det der i farta! Ris, grovt brød osv er selvfølgelig mer for karbohydrater!Beklager cryptor, var nok litt trøtt når jeg skrev det der..Smiley
Likevel gjelder de produktene jeg nevnte, bare i en "annen sammenheng" Smiley
Train to gain

Utlogget strongT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • me;P
SV: Hvilke kostilskudd har dere hjemme nå?
« #224 : 01. juli 2005, 21:46 »
whey te chprotein  4kg
cell max                  4 kg
ALA                        400mg*5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!