Skrevet av Emne: Usunne idealer.  (Lest 10694 ganger)

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Usunne idealer.
« #60 : 01. juli 2005, 15:06 »
nemlig, flott definisjon! dvs, alle under 50-60kg er slanke.. Tongue (må prøve på trening i dag, se hvor tungt jeg klarer 10 reps på.. Smiley )


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Usunne idealer.
« #61 : 01. juli 2005, 15:38 »
Må bare ikke bli så sterk da Cain. Kvaliteten på damene dine kan da gå kraftig ned.... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Usunne idealer.
« #62 : 01. juli 2005, 15:41 »
det er et godt poeng.. slanke jenter på 100kg kan bli vanskelig å finne.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Usunne idealer.
« #63 : 01. juli 2005, 15:42 »
Ja, det er ikke lett. Det finnes noen flotte eksemplarer på nærmere 190 cm, men mange av de er det ikke nei.....

Selv er jeg svak, men sterk nok.... Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Usunne idealer.
« #64 : 01. juli 2005, 15:54 »
Ser det er fler som har sagt at jenta på det første bildet ikkke er sååå mager, men da må man huske på at kameraet ofte lyger på none kg...så hvis hun ser sååå tynn/ mager ut på disse bildene...hvordan ser hun ikke da ut i virkeligheten?

Og de damene på bildet Cain la ut var ikke akkurat store de heller Sad

Syns det er utrolig synd at unge jenter ( og gutter) velger å ødelegge kroppen sin bare for å være tynnest mulig Sad

Samtidig må vi også ha i tankene at endel folk faktisk er veldig tynn fra naturens side og  det er nok ikke bare lett for dem heller - slankehysteri/ sunnhetshysteri og jakt på en perfekt kropp rammer begge "ytterpunkter"  av skalaen i forhold til " det perfekte" ( enten man nå er for tynn eller for tykk i forhold til det som er idealet i dag).

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Usunne idealer.
« #65 : 01. juli 2005, 17:29 »
jeg er ganske sikker på at jeg frontpresser henne for ganske mange reps.. Tongue

Hvorfor frontpress? De damene der kjører jeg lette curls med... Cheesy

shaunv

  • Gjest
SV: Usunne idealer.
« #66 : 01. juli 2005, 20:33 »
Blandt annet catwalk burde bli forbudt!"for å ta i litt!"noen som ikke har sett på hvor tynne de er? Ohmy kjenner flere jenter som nesten ikke spiser på grunn av slik som det der Sad

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Usunne idealer.
« #67 : 01. juli 2005, 20:37 »
aiwass: nå er ikke jeg så sterk vettu.. Tongue og spesiellt ikke i biceps.. Sad jeg har forumets svakeste bicepscurl.. Sad


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Usunne idealer.
« #68 : 02. juli 2005, 05:28 »
Altfor mange jenter (og gutter) som er tynnfeite. Med tynnfeit mener jeg tynne og spinkle mennesker med høy fettprosent.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Usunne idealer.
« #69 : 02. juli 2005, 08:15 »


jeg synes da dette også er relativt slankt. Altfor slankt..

Lindsay har blitt sykelig tynn de siste månedene!! Selv avviser hun ryktene om spiseforstyrrelser, men jeg vett sannelig ikke hva jeg skal tro. Hun hevder puberteten har skylda for den nye kroppen.

- Jeg har sunne matvaner og spiser masse. Jeg føler ikke noe press på å være tynn. Faktisk har jeg aldri vært blant dem som ikke spiser, sier Lindsay til bladet OK!.

Likevel kollapset hun på trening: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282323

Jeg vet ikke hva som kan ha skjedd, men det er i alle fall ikke positivt. Tidligere var hun vel mer eller mindre et forbilde - jenta som valgte å beholde formene sine, jenta som trosset slankepresset.

Jeg er enig med deg Mystique: Det er trist å se hvordan mange unge ødelegger kroppene sine bare for å være tynnest mulig.
                                             
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Usunne idealer.
« #70 : 13. juli 2005, 16:06 »
Om det finnes noen her i verden som har DE som forbilde så syns jeg virkelig synd på de alle sammen.. er ikke mye pent å se ut som anoreksivrak... eneste som er på kroppene dems er skinn og bein!! æsj... Langt ifra pent hvertfall! huff... blir nesten kvalm av å se på bildene.... men men... noen trives vel med å se sånn ut  Undecided
du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Usunne idealer.
« #71 : 13. juli 2005, 18:43 »
Nicole har også blitt sykelig tynn.. Dessverre  Undecided

Under innspillingen av «The Simple Life» reagerte jeg på formene hennes. De så faktisk kvinnlige ut. Hun hadde litt fett på magen og over hoftene. Det er trist å se hvordan hun har blitt. Hvor mye kan vekta hennes vise? 45 kilo??  Huh
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

nann-rosita

  • Gjest
SV: Usunne idealer.
« #72 : 14. juli 2005, 12:17 »
Ser det er fler som har sagt at jenta på det første bildet ikkke er sååå mager, men da må man huske på at kameraet ofte lyger på none kg...så hvis hun ser sååå tynn/ mager ut på disse bildene...hvordan ser hun ikke da ut i virkeligheten?


i følge folk i fotomiljøet , så ser man ca 5 kilo tyngre ut enn hva man egentlig er.....

så da sier det  vel litt om hvor eksremt mager disse to jentene på bilder er....


men du har et poeng ang at noen er tynn fra naturens side... var det jeg og, sykelig tynn ( min mening) veide 47-48 kilo og 168 høy... UTEN muskler, og det var ikke pent... men fikk jo høre at man hadde anoreksia hele tiden, uansett hvor mye man spiste..

Nå er det motsatt, etter NESTEN fylte 30 så knekker vekta etter en titt på sjokoladen

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Usunne idealer.
« #73 : 14. juli 2005, 16:59 »
Mange sånne jenter heromkring... er 170-175 cm høye, veier 45 kg og er tynnfeite. Da snakker vi syltynne med ikke snev med muskler men en ganske høy fett% for vekta (vil jeg tro) som ikke får annen trim en gymtimene på skolen. Verste jeg veit..






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Usunne idealer.
« #74 : 15. juli 2005, 12:17 »

men du har et poeng ang at noen er tynn fra naturens side... var det jeg og, sykelig tynn ( min mening) veide 47-48 kilo og 168 høy... UTEN muskler, og det var ikke pent... men fikk jo høre at man hadde anoreksia hele tiden, uansett hvor mye man spiste..



Var 175 høy og 50 kg jeg etter å ha ammet datteren min i 14 mnd. Absolutt ikke noe pent syn og heller ikke noe jeg ønsket selv. Slet med å komme meg opp i vekt noe ingen så ut til å forstå. Var ikke gøy å hele tiden få høre at man spiser for lite, få spørsmål om man har spiseforstyrrelser, få beskjed om at man har slanket seg nok m.m. Sannheten var at jeg spiste mye mer enn folk flest men med amming og mitt aktivitetsnivå og mangel på søvn så hjalp det lite. Trives mye bedre nå når jeg ligger rundt 60kg selv om målet er å ligge på minst 65 kg, har vært litt for lite trening i det siste, hehe.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!