Skrevet av Emne: Aleksandra sin treningsprofil  (Lest 20384 ganger)

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #45 : 06. juli 2005, 23:22 »
 Food trukke det var sunt for meg å spise så mye brownies, nå har jeg fått mage vondt  Embarrassed men det går over, i morra skal jeg ut å forbrenne lit kalorier, tenkte jeg sakl pørve løpe og se om kne tåler det, for den har roet seg ned, for jeg har sykla i steden for å løpe dem siste 3 dagene eller noe. så vis det funker så skal jeg prøve jogge 1,5 mil, måle mitt er å jogge 2 mil over sommern. vi får se hvordan det går,  Gå kankje jeg  klarer det  Dance hehe så slipper jeg å  Kardio sykle så kan jeg begynne og løpe igjen,.
no pain, no gain;)

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #46 : 07. juli 2005, 12:55 »
Kosthold is key...

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #47 : 07. juli 2005, 19:25 »
men jeg føler ikke at jeg blir sliten av det, når jeg trener vill jeg at svette skal rinne, hehe Cheesy men balansebrett hva mener du med det? hvordan gjør man det:)

Vet ikke hvordan naturen er der du bor, men hos meg hjelper det på å finne en bratt ulendt skråning, og gå alt en orker opp den. Når det gjelder balanse øvelser, kan du spørre fysioterapauten din. Han/Hun vet sikkert mye om det.

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #48 : 07. juli 2005, 19:33 »
Vet ikke hvordan naturen er der du bor, men hos meg hjelper det på å finne en bratt ulendt skråning, og gå alt en orker opp den. Når det gjelder balanse øvelser, kan du spørre fysioterapauten din. Han/Hun vet sikkert mye om det.
ja takk for tipset, jeg går veldi mye i skog og mark for jeg har hund som har krav på veldi mye mosjon, men jeg har aldri prøvet det du sa, det skla jeg ta og gjøre, og takk for tipset med balanseøvelsen. Smiley
no pain, no gain;)

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #49 : 07. juli 2005, 19:43 »
Hunden er en fin kamerat!  Wink Du kan jo også sykle mye? Det hjelper på styrken i beina. Uansett; Prøv å bruk kneet mye i det du gjør!! Jeg var dum, og gikk på krykker i 2 år tilsammen, og det "ødela" musklene mine. Sykling, gåturer, fysioterapi og vekttrening samt godt kosthold er bra det vettu.

Lykke til!!

Lunah

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #50 : 07. juli 2005, 21:36 »
Hunden er en fin kamerat! Wink Du kan jo også sykle mye? Det hjelper på styrken i beina. Uansett; Prøv å bruk kneet mye i det du gjør!! Jeg var dum, og gikk på krykker i 2 år tilsammen, og det "ødela" musklene mine. Sykling, gåturer, fysioterapi og vekttrening samt godt kosthold er bra det vettu.

Lykke til!!

Lunah

hehe ja jeg skal prøve på det, egenterli skal jeg ut å trene i kveld, men jeg trur jeg skal ut å bade i kveld, isteden for, men er ikke sikker om jeg burde droppe og trene i dag. men du får ha lykke til med treninga din. så på treningsprofilen din, du har drit kul mage, jeg har ikke fått min under kul til å forsvinne, men hard u noen tips, for det ser ut som om du har klart det:) lykke til videre:P
no pain, no gain;)

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #51 : 07. juli 2005, 22:00 »
hehe ja jeg skal prøve på det, egenterli skal jeg ut å trene i kveld, men jeg trur jeg skal ut å bade i kveld, isteden for, men er ikke sikker om jeg burde droppe og trene i dag. men du får ha lykke til med treninga din. så på treningsprofilen din, du har drit kul mage, jeg har ikke fått min under kul til å forsvinne, men hard u noen tips, for det ser ut som om du har klart det:) lykke til videre:P


Bading er jo også trening da...  Wink Takk for kommentaren! Har aldri hatt "problemer" med magen, jeg vil opp flere kilo jeg, for så å deffe siden. Mye kardio kombinert med sunt kosthold og mye vann er nok tingen + magetrening da selvfølgelig.  Situps

Lunah

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #52 : 07. juli 2005, 22:08 »
Du får fortsatt stå på så kommer det bli bra skal du se Wink






høyde: 172
alder: 16(88-modell)
vekt: 74kg


jeg veit ikke hvor lenge jeg har trent.. og hvordan jeg har trent er vell bare nede i gymtreningsrommet på skolen hahaha


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #53 : 08. juli 2005, 01:10 »
Du får fortsatt stå på så kommer det bli bra skal du se Wink



takk skal du ha, det er så koserli at alle støtter enn i trening her:P  får ikke så mye støtte av venna mine, hehe for jeg har lyst å bli stor på muskler, men dem sier bare æshj, så det er koserli at noen støtter enn:D
no pain, no gain;)

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #54 : 08. juli 2005, 01:38 »
Bading er jo også trening da... Wink Takk for kommentaren! Har aldri hatt "problemer" med magen, jeg vil opp flere kilo jeg, for så å deffe siden. Mye kardio kombinert med sunt kosthold og mye vann er nok tingen + magetrening da selvfølgelig. Situps

Lunah

du er heldig som ikke har noe problem med det, har ikke hatt noe problem med det selv, men det er lit fint og ha en veltrent mage en¨myke muskler¨som jeg kaller det:P men det jeg har merka at når jeg tar situps og lignenede blir maga mi bare større men, man ser musklene bedre, den ser ut nesten som en muskel bolle, og ikke som jeg vill at den skal se ut som:D hehe.
no pain, no gain;)

Utlogget Mike Tyson

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 777
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 777

  • Iron Mike
SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #55 : 08. juli 2005, 02:19 »
Bør iallefall ikke trene så alt for mye crunsh om du ikke vil ha en mage som ser ut som en muskel bolle som du kaller det da..hehe
Vil du ha en fin flat mage med såkalte myke muskler, så bør du trene lett på magen, og heller gå for repitisjoner..! Grin
Undisputed Heavyweight Champion Of The World

Utlogget Dvergen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #56 : 08. juli 2005, 02:59 »
Bare stå på:) jeg har et litte tips til deg sleng deg på sykkelen med en gang du står opp eller ta deg en løpe tur der det er u jevnt tereng. i inntervaler i 20 min og vent der etter 1 time før du spiser da får du bra forbrening jeg lover deg:) tru meg. forbreningen er best når du jobber på tom mage. det kan kanskje hjelpe på mat lysten også. spiss de tre måltidene du pleier å ta heller og spiss frukt eller noe sånt i mellom måltidene dine:) lykke til med treninga aleksandra;)


Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #57 : 08. juli 2005, 03:52 »
Bare stå på:) jeg har et litte tips til deg sleng deg på sykkelen med en gang du står opp eller ta deg en løpe tur der det er u jevnt tereng. i inntervaler i 20 min og vent der etter 1 time før du spiser da får du bra forbrening jeg lover deg:) tru meg. forbreningen er best når du jobber på tom mage. det kan kanskje hjelpe på mat lysten også. spiss de tre måltidene du pleier å ta heller og spiss frukt eller noe sånt i mellom måltidene dine:) lykke til med treninga aleksandra;)



takk sakl du ha det er det første jeg skal gjøre da jeg våkner i morra:P etter jeg har sovet i flere gode timer.. hehe
no pain, no gain;)

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #58 : 08. juli 2005, 15:58 »
takk for tipset med maga jeg skal tenke på deg, i dag var jeg ute og gikk en tur før jeg spistefrukost, hehe det var gøy, blev veldi svett for det var så varmt, hehe det bare rann, så sikkert ut som en stinkende gris, men det er bra, hehe, jeg svetta mer og blev mer sliten  en da jeg jogga. det likte jeg, pluss at det er bedre for kne mitt og gå en løpe. så jeg tenkte jeg skal droppe jogginga og begynne å gå:P takk for alle råd. sikkerli snikke hel bunten. klemsidemsi til alle:P
no pain, no gain;)

Utlogget aleksandra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 66

SV: Aleksandra sin treningsprofil
« #59 : 09. juli 2005, 21:03 »
jeg har trent nå i ca 3 uker varan dag, og den siste uke eller dagene har jeg trent vær dag. jeg har begynt og merke forskjell, maga har blitt lit mindre, og arma mye fastere og penere:P skal prøve og få trent vær dag, jeg følgte noen råd og dem hjalp noe sinsykt, jeg går nå en times tur vær moring før frukost, og trener styrke varan dag, pluss jeg svømmer en del. har gått ned 2 kg på 3 uker, og det er jeg veldi førnøyd med, for målet mitt er å bli sterk og ikke miste så mye vekt, for jeg liker å veie mye:D hehe skal på ferie til stokholm så vi får se hvor mye jeg får trent da, jeg har hold meg unna gotteri, untatta brownie da, men det var to ganger da:P eller så må jeg bare si at jeg syns jeg har gjort det bra. jeg har prøvd og legge om kost holdet, og nå spiser jeg mye oftere en to tre ganger dagli, og jeg spiser sunnere mat, mer grønt og mindre kolhydrater, brødet har gått fra loff til fullkornsbrød. og jeg er sinsykt stolt, nesten, jeg kan klare bedre, men ttt, så får vi se, et skritt om dagen så er jeg snart ved mitt mål, håper jeg.. vis ikke je ødlegger det i sverige da.. men men vi får se, skal snart ut å bade så vi snakkes da..
no pain, no gain;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!