Skrevet av Emne: DC-øvelser  (Lest 4968 ganger)

Utlogget Mr.Rambo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

SV: DC-øvelser
« #15 : 03. august 2005, 15:10 »
Ok så da skal man ikke stretche mellom ryggvidde og ryggtykkelse?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 308
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 308

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC-øvelser
« #16 : 03. august 2005, 15:12 »
Stemmer. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: DC-øvelser
« #17 : 03. august 2005, 16:15 »
Leser folk noe før de spør her eller? Undecided
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget Mr.Rambo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

SV: DC-øvelser
« #18 : 03. august 2005, 22:46 »
ja, men det ikke så veldig oversiktlig da..er mye info

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: DC-øvelser
« #19 : 04. august 2005, 00:36 »
Nå skal ikke jeg være frekk, men det som er spurt her inne siden dette forumet ble startet er så relative ting som er noe av det første en får vite.
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: DC-øvelser
« #20 : 04. august 2005, 12:02 »
Nå skal ikke jeg være frekk, men det som er spurt her inne siden dette forumet ble startet er så relative ting som er noe av det første en får vite.

Relative ting? Hva mener du med det?

Dessuten; hva er denne trenden med at alle får tyn hvis de spør om noe det er mulig å lese seg frem til?  Det må da være helt unødvendig å skulle bruke timevis på å lese seg frem til info som en vet er lett tilgjengelig her i.f.a. div. ressurspersoner?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 308
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 308

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC-øvelser
« #21 : 04. august 2005, 12:05 »
Det må da være helt unødvendig å skulle bruke timevis på å lese seg frem til info som en vet er lett tilgjengelig her i.f.a. div. ressurspersoner?

Poenget er at for å få totalforståelsen av opplegget BØR du lese alt selv og heller spørre om det du er usikker på. Ikke andre veien rundt. Å bare spørre er overhodet ikke noen snarvei til å forstå DC fullt ut.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: DC-øvelser
« #22 : 04. august 2005, 12:22 »
Poenget er at for å få totalforståelsen av opplegget BØR du lese alt selv og heller spørre om det du er usikker på. Ikke andre veien rundt. Å bare spørre er overhodet ikke noen snarvei til å forstå DC fullt ut.

Det er da ikke noe enten eller her. For å bruke meg selv som eksempel: Jeg leser basicen, skal lage meg et program, men lurer på noen spesifikke øvelser. Leter litt rundt på nettet, men finner ikke info om akkurat det jeg lurer på. F.eks om jeg kan bruke hyperextensions som ryggøvelse selv om det ikke er en basisøvelse. Mange syns sikkert det er et dumt spørsmål, men siden mange av de andre DC-øvelsene heller ikke er basisøvelser, lurte nå jeg på det alikevel.

Det jeg syns er litt småirriterende er denne halleluja-holdninger overfor DC. Her skal alle kunne alt før de i det hele tatt vurderer å prøve seg, for det er jo så komplisert. Nå har proffene på en måte funnet sitt helt eget eksklusive treningsopplegg. For noe tull, det er jo simple prinsipper, og siden DC selv sier at man skal følge opplegget til punkt og prikke, så blir det ødvendigvis detaljer man lurer på da.

Nok frustrasjonsutbrudd for i dag.

Uac, denne kom tilfeldigvis under ditt sitat, beklager!

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: DC-øvelser
« #23 : 04. august 2005, 12:39 »
Poenget er at for å få totalforståelsen av opplegget BØR du lese alt selv og heller spørre om det du er usikker på. Ikke andre veien rundt. Å bare spørre er overhodet ikke noen snarvei til å forstå DC fullt ut.

Helt enig med deg her.

Jeg startet å lese på DC i mars04, etter å ha lest i 2måneder på alle stickyene (da hadde jeg lest de 5ggr(50sider)) spurte jeg de få spm som jeg lurte på. Fikk i et av svarene beskjed om å lese alt som var skrevet på "Dogg Pound" det gjorde jeg. Først etter 5måneder med lesing var jeg "klar" for DC trodde jeg. Det var feil, jeg endte opp med å bli syk for å ikke ha lest alt. Først i okt04 var jeg i gang for fult med det. Og ennå lærer jeg mye hver dag om programmet (etter 16måneder med lesing)
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: DC-øvelser
« #24 : 04. august 2005, 12:58 »
Men nå er altså stickyene på doggpound fjernet...

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: DC-øvelser
« #25 : 04. august 2005, 13:00 »
Kom gjerne med linker hvor jeg kan finne flere svar. Har lyst til å lære mer jeg.

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: DC-øvelser
« #26 : 04. august 2005, 13:07 »
FP har alt på norsk....
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 308
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 308

  • There is only one person in which I believe.
SV: DC-øvelser
« #27 : 04. august 2005, 13:08 »
Nesten alt.... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget leylas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 122

  • Axé!
SV: DC-øvelser
« #28 : 04. august 2005, 13:13 »
Link?

 what

Utlogget Falk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

  • "Don't be such economic girlie-men." sitat Arnold
SV: DC-øvelser
« #29 : 04. august 2005, 13:17 »
Det her synes jeg faktisk er helt latterlig.
Dc-trening er da faktisk veldig enkelt !!!
Her er det enkle regler i faste rammer og  forholde seg til, og det kan da ikke bli mer simpelt enn det (så sant man er villig til å forholde seg til disse prinsippene).

De med basic treningskunnskap vil kunne suge til seg denne kunnskapen på kun kort tid.
Ingen skal kunne fortelle meg at det er nødvendig å bruke et halv år for å lære seg disse prinsippene.

Greit, det er en del små detaljer ved spesielle øvelser å ta hensyn til, men man dør da ikke av å gjøre små feil i første "blasten" uansett.

Det må jo være det dette underforumet er til, å stille spørsmål om smådetaljer om enkelte ting. Det kan da ikke være nødvendig å ha lest hver eneste lille tråd på forskjellige forum før man tørr å spørre her inne ?

Og når det er sagt så er det prinsippende ved dc-trening som må være det essensielle ikke detaljene.


Gå til:  

6 spennende matpakker med wraps

Kosthold21.11.2019653

Her får du tips til matpakke med wraps.
Karbonadedeig og kjøttdeig er populære ingredienser i hverdagsmaten.
Spis mer av denne matvaregruppen for å bygge muskler.
Speltlomper er i vinden som bare det.
For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.