Skrevet av Emne: Bulke-Sticky?  (Lest 4188 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Bulke-Sticky?
« #15 : 12. august 2005, 16:13 »
Jeg fikk for STORT kcal inntak og la på meg 1,5kg på 7dager nå. Det er ikke noe vanskelig i grunn. Alt jeg gjorde var å spise masse proteinrik mat, ellers spise det samme bare mer. Og 1ss olivenolje til hvert måltid. Jeg helte innpå ekstra mye drikke, det er jo lett å få ned. Jeg tenkte bare slik: 1dl melk inneholder 46kcal, hvis jeg da trykker ned et stort glass på 3dl så får jeg i meg138kcal, og på slutten av måltidet trykker jeg innpå ett til.

Det er ikke så vanskelig Smiley

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bulke-Sticky?
« #16 : 12. august 2005, 16:17 »
Hva mer trenger du?
Man trenger ikke en doktorgrad i ernæring for å legge på seg.

Hva mer trenger jeg?

Det ser ikke ut som om noen her har fått med seg at det er ikke meg denne posten handler om.. Jeg vet hva som skal til for å legge på seg, men det betyr ikke at alle andre her på forumet vet det!

Og jeg mener ikke at man nødvendigvis MÅ vite alle punktene for å klare å legge på seg. Men det hadde vært utrolig kjekt å vite noen av dem, slik at man lettere forstår.. Dessuten lurer jeg virkelig på hva som faktisk skjer med kroppen når man legger på seg. Hvorfor er dere så utrolig imot dette? Jeg vet dere syns det er "enkelt", men det er det ikke en god idé da? Uansett hvor enkelt det er? Vi har et eget deffeforum, men dere kan ikke mekke en liten bulke-sticky engang??
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Bulke-Sticky?
« #17 : 12. august 2005, 16:21 »
Hva mer trenger jeg?

Det ser ikke ut som om noen her har fått med seg at det er ikke meg denne posten handler om.. Jeg vet hva som skal til for å legge på seg, men det betyr ikke at alle andre her på forumet vet det!

Og jeg mener ikke at man nødvendigvis MÅ vite alle punktene for å klare å legge på seg. Men det hadde vært utrolig kjekt å vite noen av dem, slik at man lettere forstår.. Dessuten lurer jeg virkelig på hva som faktisk skjer med kroppen når man legger på seg. Hvorfor er dere så utrolig imot dette? Jeg vet dere syns det er "enkelt", men det er det ikke en god idé da? Uansett hvor enkelt det er? Vi har et eget deffeforum, men dere kan ikke mekke en liten bulke-sticky engang??
Så du gjør dette for alle andre?
Er det så sinnsykt mange flere enn deg som har mast on en bulke-sticky?

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Bulke-Sticky?
« #18 : 12. august 2005, 16:32 »
Er dette en grei begynnelse?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=28973.0

Kom gjerne med forslag til endringer...

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Bulke-Sticky?
« #19 : 12. august 2005, 16:51 »
Er dette en grei begynnelse?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=28973.0

Kom gjerne med forslag til endringer...

H
Ser bra ut mener jeg, kan ikke legge til noe!
Flott at noen tar Initaiv HITman! Honnør Smiley
(Vet initaiv ikke skrives sånn, men jeg vet ikke hvordan Tongue)

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bulke-Sticky?
« #20 : 12. august 2005, 18:16 »
Så du gjør dette for alle andre?
Er det så sinnsykt mange flere enn deg som har mast on en bulke-sticky?

Nei, det er ikke mange som har mast om bulke-sticky, men det det var det dobbelte i flertall som ville ha bulkeforum! Men det var uaktuelt, og dermed foreslo noen i crewet at det heller kunne lages en bulke-sticky i Kosthold og Ernærings- forumet. Derfor tenkte jeg at jeg skulle bringe dette på banen før det ble glemt. Og her blir jeg slått hardt ned på igjen, for å prøve å realisere denne idéen også!

Altså, syns du det er bedre at nybegynnere kommer med de samme spørsmåla om og om igjen, om bulking da?

NEI! Da er det mye bedre at de leser stickyene, slik som man SKAL gjøre, lære det som trengs om bulking, prøve selv, og om man feiler, SÅ kan man spør i Kosthold og Ernærings- forumet, hva man eventuelt har gjort galt..

Det er jo dette som er hele poenget med en sticky. Å samle all den nødvendige informasjonen om et emne på ett sted, slik at man slepper å lete og spørre de samme spørsmåla igjen og igjen.

Jeg syns det er rett og rimelig å ha en bulke-sticky, i likhet med noen som helst deffe-sticky/forum, da dette emnet er ying & yang.

Er dette en grei begynnelse?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=28973.0

Kom gjerne med forslag til endringer...

H

Syns dette så kjeempebra ut HITman!! Cheesy HONNØR for den!

Fant en liten skriveleif: "..for de (få) som virkelig sliter med å legge på deg."

For å være litt pirkete; tror du ikke det kanskje hadde vært bedre med fet skrift på overskriftene? Eller fet/kursiv kanskje? Blir litt mer oversiktlig da..

:Smiley

Og en ting du kanskje kan tilføye: Røyking og bulk?

Ellers så det veeeldig bra ut!!  2thumbsup
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Bulke-Sticky?
« #21 : 12. august 2005, 21:54 »
å legge ut et bulkekosthold en pro bruker er idiotisk rett og slett. Den som er dum nok til å spise som en pro når de ikke er det burde bli kakket i hodet. Det er mer enn det som står der de spiser og hele kostholdet vi får se er nok laget av en feit mann i en magasin redaksjon Grin
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bulke-Sticky?
« #22 : 12. august 2005, 22:01 »
å legge ut et bulkekosthold en pro bruker er idiotisk rett og slett. Den som er dum nok til å spise som en pro når de ikke er det burde bli kakket i hodet. Det er mer enn det som står der de spiser og hele kostholdet vi får se er nok laget av en feit mann i en magasin redaksjon Grin

Det er ikke nødvendigvis for å følge det da, det er mer får å få et innblikk av hvordan en proff faktisk spiser.

Jeg har sendt mail til Jostein Ødegården ang. bulkekostholdet hans. Om jeg får svar vet jeg ikke, men håper jo på det.

Kall meg gjerne en idiot, men jeg vil finne det veldig interessant å se hvordan kostholdet hans ser ut..
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Big Boy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 494
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 494

  • BEAT THE LOGBOOK OR GO HOME!
SV: Bulke-Sticky?
« #23 : 12. august 2005, 22:04 »
Det er ikke nødvendigvis for å følge det da, det er mer får å få et innblikk av hvordan en proff faktisk spiser.

Jeg har sendt mail til Jostein Ødegården ang. bulkekostholdet hans. Om jeg får svar vet jeg ikke, men håper jo på det.

Kall meg gjerne en idiot, men jeg vil finne det veldig interessant å se hvordan kostholdet hans ser ut..

Du vil aldri få inblikket i hvordan en proff spiser, det er mellom han og trener han KUN. og om du får se så er det nok flere år gammelt, desuten må du tenke at de kostholdene er spesiall laget kun til dem med tanke på treningsmengde og hvordan kuren er.
Min Sponsor: Norkost

TEAM BODYTECH



Intervju



Konkurrende utøver i Kroppsbygging

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bulke-Sticky?
« #24 : 12. august 2005, 22:07 »
Du vil aldri få inblikket i hvordan en proff spiser, det er mellom han og trener han KUN. og om du får se så er det nok flere år gammelt, desuten må du tenke at de kostholdene er spesiall laget kun til dem med tanke på treningsmengde og hvordan kuren er.

Hmm.. Du sier noe der. Tongue Mailen ble merkelig nok ikke levert heller.. Så kanskje jeg bare skal droppe det. Men om noen ønsker det, så kan jeg jo alltids prøve å sende igjen..
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!