Skrevet av Emne: vippa`s profil med 2 nye bilder:)  (Lest 21966 ganger)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: vippa`s profil med bilde
« #45 : 28. august 2005, 12:13 »
Nei Vippa, det er ingen som har peiling på trening, kosthold og ernæring, som anbefaler herbalife. Andre enn de som tjener penger på at du tjener det selvsagt.

Det har ikke slått deg, at absolutt alle innpå de treningsforumene du er på, tar avstand fra produkter som herbalife?

Våkn opp!! Kom deg vekk fra dataen og dra og tren. Etter det drar du på butikken og handler ordentlig mat: Kylling,magert kjøtt, egg, fisk, ris,pasta,havre, tran, olivenolje+++ . Og så lager du 4-5 måltider om dagen, og justerer mengden utifra om du går opp eller ned i vekt.

Når du ikke gidder å lese deg frem til noe selv, nekter å godta at herbalife er noe drit som en eller annen har lurt deg til å kjøpe (ja, du har blitt lurt!), så får du sitte der og furte over de dårlig resultatene dine.

Kom deg ut og tren hardt, og spis bra. Bruk heller de pengene du bruker på herbalife, på en personlig trener. Og så tar du deg selv i nakken og gjør det du får beskjed om. Du hadde Pia (!!!), du skulle hørt på henne! Herregud, snakk om å kaste bort den beste hjelpa du kunne fått.

Nå har du fått en hel haug av treningsprogrammer å velge mellom, så få den ræva di bort på treningssenteret og løft vekter og tren kardio!

Trening er hard, og en diett er hardt! Det finnes ingen lette snarveier her. Dette er fullt og helt opp til deg.

Og veit du hva? Herbalife funker ikke for deg! Du har jo liggi på den samme vekta over veldig lang tid nå. Kanskje på tide at det går opp for deg at du har kastet bort tid og penger?

Hvis du går på treningsdagbøkene til folk her, så kan du se hvordan de gjør det. DET funker.

Skjerp deg, kom deg ut og tren.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: vippa`s profil med bilde
« #46 : 28. august 2005, 12:14 »
fastlegen min anbefalte det blant annet

Hva annet anbefalte han da?
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: vippa`s profil med bilde
« #47 : 28. august 2005, 12:15 »
Nei Vippa, det er ingen som har peiling på trening, kosthold og ernæring, som anbefaler herbalife. Andre enn de som tjener penger på at du tjener det selvsagt.

Det har ikke slått deg, at absolutt alle innpå de treningsforumene du er på, tar avstand fra produkter som herbalife?

Våkn opp!! Kom deg vekk fra dataen og dra og tren. Etter det drar du på butikken og handler ordentlig mat: Kylling,magert kjøtt, egg, fisk, ris,pasta,havre, tran, olivenolje+++ . Og så lager du 4-5 måltider om dagen, og justerer mengden utifra om du går opp eller ned i vekt.

Når du ikke gidder å lese deg frem til noe selv, nekter å godta at herbalife er noe drit som en eller annen har lurt deg til å kjøpe (ja, du har blitt lurt!), så får du sitte der og furte over de dårlig resultatene dine.

Kom deg ut og tren hardt, og spis bra. Bruk heller de pengene du bruker på herbalife, på en personlig trener. Og så tar du deg selv i nakken og gjør det du får beskjed om. Du hadde Pia (!!!), du skulle hørt på henne! Herregud, snakk om å kaste bort den beste hjelpa du kunne fått.

Nå har du fått en hel haug av treningsprogrammer å velge mellom, så få den ræva di bort på treningssenteret og løft vekter og tren kardio!

Trening er hard, og en diett er hardt! Det finnes ingen lette snarveier her. Dette er fullt og helt opp til deg.

Og veit du hva? Herbalife funker ikke for deg! Du har jo liggi på den samme vekta over veldig lang tid nå. Kanskje på tide at det går opp for deg at du har kastet bort tid og penger?

Hvis du går på treningsdagbøkene til folk her, så kan du se hvordan de gjør det. DET funker.

Skjerp deg, kom deg ut og tren.

Honnør Smile

Utlogget vippa

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: vippa`s profil med bilde
« #48 : 28. august 2005, 12:17 »
gått ned 7 kg jeg da med herbalife,jeg sku jo i følge pia veie all maten jeg spiste og telle kcal,når jeg har slitt med anorexia i mange år så skal jeg ikke telle kcal

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: vippa`s profil med bilde
« #49 : 28. august 2005, 12:20 »
Det finnes folk som teller kcal uten å få anoreksia. De aller aller aller fleste kroppsbyggere og fitnessutøvere gjør det.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: vippa`s profil med bilde
« #50 : 28. august 2005, 12:22 »
gått ned 7 kg jeg da med herbalife,jeg sku jo i følge pia veie all maten jeg spiste og telle kcal,når jeg har slitt med anorexia i mange år så skal jeg ikke telle kcal
Så vidt jeg har sett, har du veid alt fra 69 til 73 de to siste dagene...

For det første, vet du hva en kcal er?

Kan du svare på dette:
Hvor mange kcal inneholder ett gram protein?
Hvor mange kcal inneholder ett gram karbohydrat?
Hvor mange kcal inneholder ett fram fett?


Du trenger ikke telle kcal. Du justerer bare mengden MAT utifra om du går opp eller ned i vekt. Spis hovedsakelig magert kjøtt,fugl, eller fisk til alle måltider, deretter sper du på med sunt fett ( vet du hva det er ? Har du tatt deg tid til å lese om hva sunt fett er, og gjør? )
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: vippa`s profil med bilde
« #51 : 28. august 2005, 12:23 »
gått ned 7 kg jeg da med herbalife,jeg sku jo i følge pia veie all maten jeg spiste og telle kcal,når jeg har slitt med anorexia i mange år så skal jeg ikke telle kcal

Vær så snill! jeg får vondt av deg! hør på Stripie!!!!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #52 : 28. august 2005, 12:25 »
gått ned 7 kg jeg da med herbalife,jeg sku jo i følge pia veie all maten jeg spiste og telle kcal,når jeg har slitt med anorexia i mange år så skal jeg ikke telle kcal

Hvem fortalte deg at det er noe i veien med å telle kcal og hvorfor var det galt? Det er ikke noe i veien med å telle kcal per se. Jeg teller mine kcal og kommer til mellom 3500 kcal og 5000 kcal og øker i vekt. Ikke ta alt det du hører for god fisk. Les om kosthold og tren.

Som Stripie sier trenger du ikke å veie maten og telle kcal dersom du justerer matmengden slik at du går ned i vekt. En nedgang på mellom 0.5 og 1 kg i uken er fint.

Når det gjelder programmet til Pia så trengte du bare å telle kcal første gangen du setter opp programmet. Etter det kan du spise det samme hver dag uten å tenke på kcal.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: vippa`s profil med bilde
« #53 : 28. august 2005, 12:28 »
Skjønner ikke at folk fortsatt gidder å diskutere i denne topic'en om dette...

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: vippa`s profil med bilde
« #54 : 28. august 2005, 12:29 »
Kjekt å få profilen sin omgjort til en diskusjon om herbalife rofl

Utlogget kira

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 342

  • punish this
SV: vippa`s profil med bilde
« #55 : 28. august 2005, 12:36 »
Du sier du har hatt anorexia, ble det konstatert av lege? Hr du gjennomgått behandling? Har du noen "støtteperson"? Hvilken type anorexia hadde du? Hvor lenge siden er det du hadde sykdommen, og hvor lenge holdt det på?
pain is only weakness leaving your body

Proud member of Team Valhall


JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #56 : 28. august 2005, 12:37 »
Vet noen om det finnes noen bra kurs om kosthold og trening i Trondheim? PT-kurs eller lignende?

vippa: Hvor mye har du lest om kosthold og trening? Hvis du ikke vil høre på anbefalingene herfra anbefaler jeg at du investerer i et kurs om kosthold og trening. Det er rimelig frustrerende å forsøke å hjelpe i et forum når du svarer defensivt og ikke så utfyllende og jeg tror du ville ha godt av å ha utdypende face-to-face dialoger/samtaler over lengre tid med mennesker som virkelig kan kosthold og trening.

Hvis du virkelig ønsker å gå ned i vekt og holde deg der på en sunn måte resten av livet bør du ta et kurs eller lese på eget initiativ om kosthold og trening.

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
SV: vippa`s profil med bilde
« #57 : 28. august 2005, 12:48 »
kjære vippa.
jeg skjønner godt at herbalife virker "bra" for deg nå -i og med at du på den måten "slipper å tenke" på mat, og at du nå faktisk har gått ned såpass i vekt som du har gjort til nå.
men dette er veldig kortsiktig tankegang (ja, jeg skjønner at du gjerne vil bli slank så fort som mulig -helst i går. been there, done that!). hva tror du vil skje når du har nådd ditt ønskelige mål på 56kg eller whatever. blir det bra nok for deg, eller vil du prøve å "bare gå ned 2 kg til"? (det kan fort skje om man ikke er påpasselig, men det vet jeg at du vet veldig godt selv -> i og med at du har hatt anorexi.)

Det beste for deg vil nok helt klart være en ordentlig livsstilsendring basert på det Pia (og de andre her på forumet her) har fortalt deg. Antall gram proteiner, karbohydrater, fett etc pr dag/måltid kommer du faktisk veldig raskt inn i! etter å ha fulgt et slik matprogram en uke eller to, så lærer du deg raskt å lage maten pr "øyemål" istedet for å måtte veie alle ingrediensene.

Jeg er faktisk rimelig sjokkert over at en lege har anbefalt herbalife til ei med spiseforstyrrelser i sykdomshistorien sin!
Easy come, easy go -heter det, og det gjelder spesielt med kurer som herbalife. du går kanskje raskt ned i vekt, men når du en dag skal begynne å spise vanlig mat igjen (nei, du kan ikke gå på herballife hele livet), så vil du nok oppdage at de kiloene du gikk ned, ganske raskt kommer snikende tilbake -hvis du ikke er meget MEGET påpasselig (been there -done that).
slike "kurer" som herbalife er av mange grunner ikke bra for kroppen. hadde det funket like godt i praksis som i "teorien", så kan jeg love deg at de aller fleste fitnessutøvere, skiløpere, statsministere, fedon osv hadde brukt det. men de gjør ikke det, fordi vanlig mat i passende mengder tross alt er best for kroppen.

lykke til!
-heidi-


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

JohnBlond

  • Gjest
SV: vippa`s profil med bilde
« #58 : 28. august 2005, 12:52 »
Tenk på hvor mange mennesker som holder seg unna fedme og er sunne, glade og i god form uten Herbalife!

Om man sitter i et rom med 30 mennesker som har brukt Herbalife og som ved suggesjon roser det opp i skyene er det lett å glemme at det er ti- eller hundretusener av mennesker i samme by som ikke bruker Herbalife og som er i sunne, slanke, i form osv.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: vippa`s profil med bilde
« #59 : 28. august 2005, 13:04 »
gått ned 7 kg jeg da med herbalife,jeg sku jo i følge pia veie all maten jeg spiste og telle kcal,når jeg har slitt med anorexia i mange år så skal jeg ikke telle kcal

Sorry, men du er faen meg helt klart det staeste medlemmet på hele forumet! Du er så teit å selvsikker, at du ikke tar imot råd fra folk med mange års erfaring. Tror du flere tusen erfarne treningsfolk tar feil om herbalife, siden den ène fastlegen din sier det fungerer?
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!