avstemning
Spørsmål: Hva synes du om denne utgaven av Ren Idrett?
Bra
Dårlig
Har ikke lest det

Skrevet av Emne: Ny utgave av nyhetsbrevet Ren Idrett fra Antidoping Norge  (Lest 2832 ganger)

Utlogget AntiDopingNorge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

  • Stiftelsen Antidoping Norge




Klikk på bildet over for å lese Ren Idrett![/b]
Har du spørsmål eller informasjon kan du kontakte Antidoping Norge på 2102 9200 eller post@antidoping.no. Mer informasjon finner du på www.antidoping.no

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Bruk rollemodeller fra kraftidretter også. Folk fra styrkeløft, vektløfting, kulestøt etc. Disse viser at det går an å bli stor og sterk uten steroider. Slike forbilder er mer relevante for steroidemisbruk enn tynne kondisutøvere.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

Bruk rollemodeller fra kraftidretter også. Folk fra styrkeløft, vektløfting, kulestøt etc. Disse viser at det går an å bli stor og sterk uten steroider. Slike forbilder er mer relevante for steroidemisbruk enn tynne kondisutøvere.
Støtter den! Smiley
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

I tillegg er dette idretter som har behov for å markere seg mot doping.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Det er en forskjell på Roy og Svend.... Roy er idrettsutøver, styrkeløfter... Svend driver med strongman.
(Strongmansporten er ikke underlagt samme retningslinjer som idretten i norge er. Dette sagt, så må det sies at IFSA testet to utøvere ifjor, en av dem var Svend, og Svend testa negativt/reint.)

DVS at Svend ikke er nødt til å være reklameplakat for ADN, og ikke skal være nødt til å stå på barrikadene sammen med tynne kondisjonsutøvere.
Roy er nødt til å gå foran som et "Sterkt blidt og dopingfritt" tryne...  Wink

Kan være smart å skille mellom organisert idrett og "andre" i denne sammenheng.  Deal

Vi må vel også her, tenke på at ADN har flere hester å ri... Ikke alle deres utspill som er rettet mot oss aktive mosjonister.
Noen utspill er rettet mot ungdom; Doping er noe bæsj-armbånd
noen mot politikere og støtteorganer; kvasiviteskapelig skremselspropaganda
og noen brede utspill, slik som denne blekka... og den her syns jeg er ganske grei. Spesielt hvis man sammenligner med de tidligere trykte publikasjoner ifra ADN.

Når man har målgruppe-tanken på minnet når man vurderer uttallelser og trykkerier ifra ADN, så må jeg innrømme at jeg har øst meg unødvendig opp i fortiden. Klart at en organisasjon som ADN må ta de sjanser den får, til å smi... beslag av midler må brukes til å fremme arbeidet.... Ungdom på norway cup må sjokkes ifra å dope seg... alt har en misjon, og til syvende og sist, så må jo NOE virke.

P.S. ADN.... rektoren på skolen hvor jeg jobber sier vi gjerne tar imot besøk... dette hvis dere HAR noe slikt arrangement på trappene. Hinter til Hans Høyhet-lignende aproach... Wink

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
En informerende utgave, som ga meg nok en grunn til å ikke stemme på SV.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

En informerende utgave, som ga meg nok en grunn til å ikke stemme på SV.

Slutt å tull a  dry


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Slutt å tull a - Kristin er grunn go nok hu :Smiley

Den dagen Kristin får min stemme, ber jeg om at forummedlemmene tar tak i meg og tvangslegger meg inn på institusjon uten mulighet til å komme ut igjen !!!




Men til hva posten egentlig handlet om, syntes jeg dette var litt i typisk ADN ånd egentlig. Greit nok liksom, men det skinner jo delvis gjennom her at de politiske partiene ikke akkurat har satt seg veldig godt inn i saken egentlig.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Den dagen Kristin får min stemme, ber jeg om at forummedlemmene tar tak i meg og tvangslegger meg inn på institusjon uten mulighet til å komme ut igjen !!!

OK så får hun ikke min heller da - den er det Åslaug som får - not!

Men til hva posten egentlig handlet om, syntes jeg dette var litt i typisk ADN ånd egentlig. Greit nok liksom, men det skinner jo delvis gjennom her at de politiske partiene ikke akkurat har satt seg veldig godt inn i saken egentlig.

Har politikkerne noen gang gjort det egentlig? Synes Torbjørn Berntsen sa det forbilledlig og ærlig en gang; "Jeg leser konsekvent ikke saksfremstillinger på mer enn èn A-4-side."
Sånnt blir det dybdekunnskap av Smile

Som "newsletter" synes jeg det var helt greit. Er selv ansvarlig redaktør for et lite fagtidsskrift, og vi har i flere år hatt tilsvarende svaroppfordringer ovenfor de politiske partiene - så har en i allefall noen uttalelser en kan slenge til dem i ettertid.
Ikke at det pleier å ha så gruelig stor effekt, men som en av maaange ting har det vel sin misjon I guess....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Har politikkerne noen gang gjort det egentlig? Synes Torbjørn Berntsen sa det forbilledlig og ærlig en gang; "Jeg leser konsekvent ikke saksfremstillinger på mer enn èn A-4-side."
Sånnt blir det dybdekunnskap av Smile

Gode gamle George W. har tatt det hele ett steg videre, og leser av prinsipp aldri dokumenter, men lar sine underordnede gi et muntlig sammendrag på maks 5 minutter.

Rådgiver: 'Gasskraft er bæsj.'

Stoltenberg: 'Eh... OK.'

Våre politikere har mye å lære av Dubya.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!