Skrevet av Emne: Sv: skulderpress video s. 34  (Lest 55694 ganger)

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #225 : 26. juni 2006, 16:16 »
Mandag 26/6 Dag 2

EZ-Curl
LT: 13 x 35 TT: 10 + 5 = 15 x 35

Shrugs (vekt pr. hantel)
LT: 16 x 37 TT: 13 x 42

Sittende Lårcurl
LT: 15 x 65 TT:  19 x 65

Knebøy
LT: 8 x 92,5 / 7 x 105 TT: 8 x 105 / 4 x 110 / 20 x 70

Utrolig bra trening i dag Cheesy Spesielt biceps, der jeg fikk personlig rekord. Sist rotasjon brukte jeg 2 rp sett på øvelsen, mens jeg denne rotasjonen bare brukte 1, så jeg økte kraftig der.

Må varme bedre opp i knebøy neste gang, kjenner at teknikken sitter bedre på andresettet enn førstesettet.

Kosthold

M1: 100g tunfisk
       100g havregryn
       2dl melk
       1 multivitamin

       2 poser grønn-te

M2: 200g tunfisk
       100g pasta
       

M3: 200g tunfisk
       100g pasta

       1 pose grønn-te

M4: pre-workout-shake
       30g nutrisport 90+
       30g maltodextrin

M5: post-workout-shake
       50g nutrisport 90+
       65g maltodextrin

M6: 200g tunfisk
       75g kokt skinke
       150g pasta
       Litt saus :Smiley

       Carbcut etter M6, klokken 17:30

M7: 150g tunfisk
       100g reker
       Litt røykalaks
       Isbergssalat
       2 egg

M8: 150g tunfisk
       1ss olivenolje
       1ss Tran

Protein: ca 380g Karbohydrat: 380 Fett: 50 Kcal:ca 3600

Bra dag! Jobb og grønnte+karbkutt gjør meg i stand til å spise store mengder mat, og fortsatt bli sulten etter hver 2-3 time. Burde dog hatt mere fett i forhold til karbohydrat, men foreløpig funker dette fint. Dette er en vanlig treningsdag, da jeg er på jobb hele formiddagen, og da trenger jeg mye karb for å ha godt med trykk på trening.

På treningsfri har jeg somregel et prot/fett måltid mellom lunch nummer 1. og middag. Dvs lunch nummer 2. er prot/fett. Dette funker bra for meg, da jeg også har behov for flere sunne fettsyrer i kostholdet mitt. Noen ganger sliter jeg med at jeg hovedsaklig får i meg fett på kveldene, grunnet det er eneste gangene jeg spiser prot/fett. Dette gjelder som sagt treningsdager. Jeg får derimot en del sunt fett i meg, dager da jeg har stekt opp kylling (istedet for tunfisk) og har stekt i olivenolje etc..
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #226 : 26. juni 2006, 16:32 »
Reprange bøy: 4-6 + WM
Reprange beinpress: 6-10 + WM

Få lårcurl opp til mellom 20 og 30 reps RP'a; du har ligget under en stund tror jeg.

Ellers er det bra at du får fart på vektene igjen Cheesy
Bøy'en må ha slitt en del på deg hvertfall Cheesy Tre sett inkludert tung-sett og WM Grin

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #227 : 26. juni 2006, 17:50 »
Slik t-skjorte må du skaffe deg hvis du ikke har, bestilte meg en i dag..

http://www.discount-supplements.co.uk/eshop/clothing-&-footwear/house-of-pain-dogg-pound-t-grey-medium.asp


Regner egentlig med at det er derifra du fikk avataren din men..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #228 : 26. juni 2006, 17:52 »
TUSEN TAKK, det blir en saftig honnør på deg Cheesy Faen for ei rå t-skjorte! Hvordan størrelse bestilte? Jeg tenkte på medium, men jeg er ikke helt sikker enda. Håper de er "athletic-fit"!

Forresten, avateren min fikk jeg etter en tidligere DC'er på forumet brukte den som avatar, så huska jeg navnet, og googla det!
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #229 : 26. juni 2006, 17:55 »
TUSEN TAKK, det blir en saftig honnør på deg Cheesy Faen for ei rå t-skjorte! Hvordan størrelse bestilte? Jeg tenkte på medium, men jeg er ikke helt sikker enda. Håper de er "athletic-fit"!

Forresten, avateren min fikk jeg etter en tidligere DC'er på forumet brukte den som avatar, så huska jeg navnet, og googla det!
Jeg bestillte medium i allefall, fikk ikke mindre så..hehe

Hvis du bestiller for under 200kr så slipper du toll, men det vet du sikkert også.
Sist jeg bestillte derifra spurte jeg om de kunne lage en proforma faktura til meg med at pakkens verdi var under 200kr, å det gjorde de, verdien var nok en del mer.. :Smiley

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #230 : 26. juni 2006, 17:57 »
TUSEN TAKK, det blir en saftig honnør på deg Cheesy Faen for ei rå t-skjorte! Hvordan størrelse bestilte? Jeg tenkte på medium, men jeg er ikke helt sikker enda. Håper de er "athletic-fit"!
Jeg målte meg forresten fram til at en medium skulle passe fint, tror målene ved siden av "medium" er i tommer, så da er det bare å måle under armene, og ta det målet du får i cm å dele på 2,54, så har du kasse målet i tommer..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #231 : 26. juni 2006, 18:20 »
Jeg bestiller large tror jeg. fikk 39,7 tommer ca. Men jeg liker uansett å ha litt å vokse i. Hater å ha for trange eller veldig tettsittende t-skjorter. Tar du billigste frakt? Det gjør jeg tror jeg..

Edit: Typisk! De har ikke flere igjen i large..tror jeg sender de en mail å spør om de får inn..Med mindre jeg bestiller medium da.. Men som sagt..hater når de er for trange.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #232 : 26. juni 2006, 21:20 »
Reprange bøy: 4-6 + WM
Reprange beinpress: 6-10 + WM

Få lårcurl opp til mellom 20 og 30 reps RP'a; du har ligget under en stund tror jeg.

Ellers er det bra at du får fart på vektene igjen Cheesy
Bøy'en må ha slitt en del på deg hvertfall Cheesy Tre sett inkludert tung-sett og WM Grin

Ja er klar over de tingene. Lårcurlen økte jeg vektene sist rotasjon så jeg ble pressa under 20, faktisk ned til 15. Hadde kunnet komme over 20 i dag tror jeg, men ikke med livet i behold.

Neste gang skal jeg kjøre 1 sett iflg. de rep-rangene du har satt opp og gjøre widowmaker etter det settet. Bra du følger med Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #233 : 26. juni 2006, 21:30 »
Jeg bestiller large tror jeg. fikk 39,7 tommer ca. Men jeg liker uansett å ha litt å vokse i. Hater å ha for trange eller veldig tettsittende t-skjorter. Tar du billigste frakt? Det gjør jeg tror jeg..

Edit: Typisk! De har ikke flere igjen i large..tror jeg sender de en mail å spør om de får inn..Med mindre jeg bestiller medium da.. Men som sagt..hater når de er for trange.
Jeg tok den dyreste frakten, da får du med et pakkesporingsnummer, men den kan kun spores så lenge den er i England.
Jeg bestillte litt mer enn en t-skjorte, derfor jeg valgte den dyreste.

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #234 : 26. juni 2006, 23:16 »
Jeg tok den dyreste frakten, da får du med et pakkesporingsnummer, men den kan kun spores så lenge den er i England.
Jeg bestillte litt mer enn en t-skjorte, derfor jeg valgte den dyreste.

Jeg har mailet litt med de i kveld, og fikk beskjeden om at de får fiksa slik at de har i str. Large i morgen. Foreløpig er ikke web-butikken deres oppdatert så jeg får ikke bestilt. Jeg gidder i alle fall ikke å ta noe annet enn gratis-frakt da jeg KUN bestiller en t-skjorte.

Siden denne uansett blir bumpet, må det nevnes at kostholdet mitt er redigert inn i trenings-logg-posten min øverst på siden  >Cheesy
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #235 : 27. juni 2006, 00:17 »
Haalvor! Du må jo kjøre medium Cheesy
Er jo det som vil se "athletic-fit" ut da Tongue Jeg ville sikkert gått for small Wink hehe

Edit: Ok da, ville kanskje gått for medium, men _kun_ om den kosta så pass mye at det hadde vært skikkelig kjipt om den var for liten. Er mellom small og medium på Levi's hvertfall :>

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #236 : 27. juni 2006, 07:34 »
jeg skal ha brutal-fit! >Cheesy
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #237 : 27. juni 2006, 19:45 »
Tipper jeg (og du) ser mer brutal ut i en liten t-skjorte musklene vises gjennom enn en XXL som jeg svømmer i Wink

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #238 : 27. juni 2006, 23:18 »
Jajaja! Jeg går for den jeg går får så får vi se om jeg i hvertfall vokser inn i den, om den ikke passer! Smiley

Forresten, i ny-jobben har jeg vanskeligheter for å spise utenom lunch (11.30). Før har jeg pleid å spise frokost, for så å spise prot/karb ca. 10.00, og deretter nytt prot/karb 13.00. Dette er på treningsdager. Har fått lite fett i meg, utenom etter karb cut, så tror jeg fra nå av bare har "solid-meals" til frokost og lunch (11.30).

Da tar jeg proteinshake (med olivenolje) mellom frokost og lunch, og mellom lunch og middag (evt, før trening, da jeg kommer til å ha carb i 30 min. før trening).

Hva tror du? Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Halvor's DC-logg <Blasting>
« #239 : 27. juni 2006, 23:34 »
Høres ikke så dumt ut :>
I fall du må ta shaken ikke så lenge før trening (bare noen timer), kan du jo kjøre shake med havregryn/havremel og sånt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!