Skrevet av Emne: Ferguson må gå!  (Lest 857 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Ferguson må gå!
« : 07. desember 2005, 22:40 »
Det er på dager som dette jeg skammer meg over å være United supporter. At laget jeg elsker høyest av alle ikke klarer å kvalifisere seg til mellomspillet i Champions League er intet mindre enn en skandale!

En av verdens rikeste klubber med all verdens mulighet til å gjøre det bra både i ligaen, men også i europa, har regelrett "driti på draget".

Nå er det på tide for Ferguson å ta sin hatt og gå. Han har ikke vært fremsynt nok til å få fornye laget i tide. Hva som har skjedd, ser vi nå... Han har i de siste årene investert i feil og for dårlige spillere, noe som har gitt lag som Chelsea og Arsenal et forsprang. Spillere som Eric Djemba Djemba, Kleberson og Louis Saha har jo ingenting å bidra med på et lag som har som intensjon å være europas beste klubblag. Da trengs spillere som Ballack, Gattuso, Shevchenko, Deco eller aller helst mannen de ikke kan få, Ronaldinho m.flere. Verdensstjerner som kan tilføre laget noe ekstra...

Han skal ha all ros for å ha bygget opp to mesterlag, men jeg mener personlig han er ute av stand til å bygge opp et tredje, og dermed heve United nok en gang...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Ferguson må gå!
« #1 : 07. desember 2005, 23:48 »
Lenge leve Alex Ferguson! Det beste som har hendt Arsenal!  I Love You

Ferguson BLIR!

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Ferguson må gå!
« #2 : 07. desember 2005, 23:56 »
Er enig at det er på tide at Ferguson pakker sakene sine og legger opp som manager. Han "imponerer" stadig med merkelige avgjørelser, og tar med seg hele skuta ned i gjørma. Takk for alle de gode stundene du har gitt oss Sir Alex Ferguson, men din tid er forbi.
Som Gundersen sier har ikke spillere som Djemba-Djemba, Kleberson, Miller, O`Shea, Fortune og Fletcher noe å bidra med på dette nivået. De to førstnevnte er riktignok solgt, mens Miller er på lån. Saha tror jeg kan bli en viktig ressurs OM han holder seg skadefri.

Sitter allikevel med følelsen at Ferguson ikke drar med mindre han blir sparket. Ikke lenge siden han sa at han ønsket å se Ronaldo, Rooney og Rossi utvikle seg verdenstjerner.

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

SV: Ferguson må gå!
« #3 : 08. desember 2005, 01:13 »
Så lenge United ikke prøver å stjæle Martin Jol fra Spurs er jeg fornøyd.
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Ferguson må gå!
« #4 : 08. desember 2005, 07:30 »
Men det er jo skremmende at stammen i laget er rundt 30 alle sammen. Ta Neville, Scholes, Giggs, van Nistelrooy. Sistnevnete er riktignok på rett side av 30, men så vidt jeg husker er han vel 29. Poenget er at laget ikke har nok unge og gode spillere som kan utvikle seg til førstelagsspillere på kort sikt. Førstekeeperen, van der Sar er jo 34....

I gode stunder kan både Giggs og Scholes være fenomenale, men alderen merkes. I allefall på godeste Giggs. Farten, rykket og driblingene er ikke de samme som før. Scholes har jo vært ute av form i det siste, og ettersom Keane er vekk, er midtbanegeneralrollen ubesatt.

Ronaldo er 21 og Rooney 20. De har jo en lysende framtid foran seg, men kan ikke være et lag alene. Det burde mannen som mente Ronaldinho var en strålende spiller, men for dyr for å være interessant for United da han spilte i PSG ta konsekvensene av.

Men altså, sisteplass i en gruppe bestående av Man Utd, Lille, Villarreal og Benfica er for dårlig. Da går de glipp av UEFA cupen også. Og i og med at Chelsea dessverre ser ut til å være utilnærmelige i serien, går dette mot nok en elendig sesong...

Men neste år... Neste år er Ballack på plass! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Ferguson må gå!
« #5 : 08. desember 2005, 07:37 »
Men altså, Rooney er allerede en utrolig god spiller, og vil gi United mye glede i årene framover. Ronaldo er også en fenomenal spiller, men har en tendens til å gjøre ting vanskelig og mister dermed ballen. I sine beste stunder utrolig morsom å se på, i dårlige stunder er han kun frustrerende å skue. Felles for de begge er at de mister hodet...

Rossi har, så vidt jeg har fått med meg i div. medier også et bra potensiale, men Ferguson er likke like flink som Wenger til å hive utpå unge spillere...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget KnockDan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

  • Don't wait for it, GO for it!
SV: Ferguson må gå!
« #6 : 08. desember 2005, 10:23 »
Ferguson er nødt til å innse at den gode tiden er forbi, han må gå:) Hvem er det som er den er mest aktuell som manchesters neste coach? what Noen som vet?   Manchester united 4ever I Love You
Alder: 20år
Vekt: 83kg
Høyde: 1.84cm



Benkpress: 127.5kg 1RM
Knebøy: 175kg * 1RM
Markløft:200kg * 1RM

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

SV: Ferguson må gå!
« #7 : 08. desember 2005, 10:40 »
Det er på dager som dette jeg skammer meg over å være United supporter
det hadde jeg skammet meg over hvert pustende sekund av mitt liv hvis jeg var. United? PFØY!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Dave2J

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

SV: Ferguson må gå!
« #8 : 08. desember 2005, 12:30 »
For en fantastisk kveld det var igår! Dance Har vært Benfica fan i hele mitt liv, men kan ikke skryte av og ha opplevd alle disse oppturene dere united supportere har. Benfica har slitt med gjeld og div. problemer. Så det var en etterlenget opptur i går. Ser at dere maser om å få verdensstjerner til klubben. Hvor mange verdensstjerner var det på det laget som slo ut United i går? Problemet deres er at de "gamle" ikke er sultne lenger. Det er ikke lenger vanlig at stjernene blir solgt eller bytter klubb(bortsett fra til chelsea). Man må kjøpe ungt og utvikle selv. Mener Ferguson er en fantastisk trener, som har gjort veldig mange rare laguttak i det siste. Kanskje vet han ikke klubbens beste lenger. Uansett blir det vanskelig å bli kvitt ham.  Forza Benfica Bow Bow Bow

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Ferguson må gå!
« #9 : 08. desember 2005, 12:31 »
Det er noe fundamentalt galt med Manchester United for tiden.

Rio Ferdinand spilte som vanlig en hel kamp uten å bli svett, og det nytter ikke når en potensiell lederskikkelse og kjempe i forsvaret støtt og stadig fremstår metroseksuell og halvhjertet på banen. Jeg fikk stor avsmak da Rio forlangte en lønnsøkning på 20 000 pund i uken. _Litt_ lojalitet forventes når klibben har betalt ham full lønn alle åtte månedene han var ute i suspensjon - fordi han angivelig "glemte" å avlegge en dopingprøve.

Gary Neville har alltid innsatsen i orden, men det skorter til tider på ferdighetene. Han var dog ikke så dårlig i går. John O`Shea _var_ glitrende i perioder (2003), men det er lenge siden han viste stabile prestasjoner over litt tid. Jeg har dog vanskelig for å tro at han virkelig nådde toppen som 21/22-åring, og at han skal være ferdig nå. Silvestre er som alltid ustabil, selv om han gjør mye bra.

Midtbanen manglet totalt breddespill i går. Ronaldo er altfor anhengig av å ha "dagen", og spiller ofte som en uføretrygdet koalabjørn i avgjørende kamper. Keane er øyensynlig erstattelig. Ikke bare pga hans ballvinnende og andre spillemessige egenskaper, men også fordi han hadde en uovertruffen evne til å piske medspillere og heve laget når det gjaldt. Dagens United-lag mangler rett og slett spillere som er gode når det gjelder.

Jeg har stor sans for Smith som, i motsetning til mange av degenes feterte og metroseksuelle fotballspillere, alltid slår til med upåklagelig innsats og aldri legger noe imellom i taklinger og dueller. Men han er ingen Keane-type, og vil nok aldri bli det.
Giggs er nok over toppen, men jeg jeg har stor tro på Park fremover. AVskriver heller ikke Scholes riktig enda.

I Angrep har man et enormt potensial, men det fungerer svært sjelden slik det skal. Ruud lider av det typiske United-syndromet - han blir fort usynlig i avgjørende kamper mot topplag. Rooney skal jeg ikke klage all verdens på. Hvis SOlskjær kommer tilbake i godt slag kan det hjelpe midlertidig (han er ikke så ung lenger), ved å tilføre bredde. Saha bør også begynne å vise at han fortstat er den han var i Fulham.

Det kan hende at Ferguson er moden for utskiftning. Jeg vil likevel ikke være så bastant som mange andre her; han har latterliggjort kritikere tidligere. Sommeren 1995 ville et stort flertall av United-supporterne sparke ham, etter at Hughes, Ince og Kantschjelskis ble solgt. I ettertid har han vel gjort de dystopiske spådommene som kom da til skamme.

Blant spillerne er det imidlertid åpenbart at utskiftninger må til. Gravesen hadde muligens vært en bra mann på midtbanen. Ellers er det ingen grunn til å nøle med å hive inn spillere som Rossi og andre ubeskrevne blad. Metroseksuelle mascara-brukere som ikke yter maksimalt på banen bør derimot fryses ut, uavhengig av hvor fantastisk gode de egentlig er (Rio).

 
 

Utlogget slogum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 424
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 424

SV: Ferguson må gå!
« #10 : 08. desember 2005, 14:43 »
Ryktene sier at Gravesen og Vidic blir linket til United. Syns Rooney må gjøre en alt for stor defansiv jobb. Han er ofte og plukker opp ballen helt nede på 16-meteren. Sier seg selv at han ikke er top notch i angrep når han må gjøre det. På landslaget er han SPISS.

En annen ting er samspillet. United savner helt klart en ledertype som Keane som kan motivere spillerene og få dem til å yte maks. Dette klarer ikke Gary Neville å leve opp til som kaptein. Syns det ble alt for mye kjefting spillerne imellom og for mye halvhjertet innsats.

Ferguson har sagt at han skal handle i neste transfervindu. Det blir nok ikke Ballack siden han skal til Real Madrid. Men united er inne i et generasjonsskifte og de gamle stjernene er på vei ut. United har mange unge gode spillere, se på midtbanen feks; Smith, Fletcher, Park og Ronaldo. Tror vi kan vente oss mye av disse i framtiden. Saha kommer nok sterkere tilbake etter skaden og når Ferguson kjøper inn en midtbanedirigent i januar skal dere se saken blir biff. Husk at vi gjør det veldig bra i ligaen for tiden og har svært gode muligheter til top 3 minst.
Current Cycle:
6 meals ED
Heavy ass weights EOD
zzz EN

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!