Skrevet av Emne: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"  (Lest 15863 ganger)

vegrum

  • Gjest
Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« : 13. desember 2005, 22:25 »
Hvorfor er det så mange som rakker ned på de som bruker synthol for å se større ut osv.  når silikon er mer utbredt (blant jenter såklart ;-D) i kroppsbygging og fitness? Det er ikke ofte man hører diskusjoner ang. silikonpupper i disse to sportsgrenene, i forhold til de som går rundt om synthol... Begge er jo der får å øke proporsjoner, symmetri osv.

Ikke misforstå meg, jeg er ikke for noen av delene. Jeg liker alt naturlig på kroppene.

mvh

vegrum

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #1 : 13. desember 2005, 22:49 »
Tja, jeg har egentlig ikke noe imot noen av delene. Hva andre folk velger å gjøre med kroppen sin for være deres valg/problem, og ikke noe jeg har noe med. Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #2 : 13. desember 2005, 22:57 »
brystene er som de er og blir mindre ved deff, mens muskler går ann å trene opp.
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #3 : 13. desember 2005, 22:59 »
Like idiotisk begge deler mener jeg.

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #4 : 13. desember 2005, 23:36 »
Siliokonpupper var Guds gave til kvinner. Synthol ser jo bare tilbakestående ut! Men fra spøk til alvor... Overdreven bruk av silikon syns jeg ikke er bedre enn synthol nei!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

vegrum

  • Gjest
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #5 : 14. desember 2005, 00:04 »
Men bryster går jo og an å "trenes opp", tenker da selvfølgelig på musklene, silikon er jo like mye implantat som synthol vil jeg si.

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #6 : 14. desember 2005, 00:15 »
En vesentlig forskjell er vel at silikonimplantater er lukkede poser. mens synthol er olje som ligger i vevet. Silikon blir jo gjerne først alvorlig galt når implantatet sprekker.
Så fra et helsemessig ståsted er nokk synthol betraktlig værre.  Ellers så er jo begge deler litt sån idiotisk lizzom

andreassk

  • Gjest
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #7 : 14. desember 2005, 01:02 »
Hvorfor er det så mange som rakker ned på de som bruker synthol for å se større ut osv. når silikon er mer utbredt (blant jenter såklart ;-D) i kroppsbygging og fitness? Det er ikke ofte man hører diskusjoner ang. silikonpupper i disse to sportsgrenene, i forhold til de som går rundt om synthol... Begge er jo der får å øke proporsjoner, symmetri osv.

Ikke misforstå meg, jeg er ikke for noen av delene. Jeg liker alt naturlig på kroppene.

mvh

vegrum

Du legger jo også ut bilde av kroppen din forran hele verden. Det kan vell neppe kalles naturlig. Forskjellen på silikon og synthol er jo det at folk som har satt uendelig mange sprøyter i bicepsen sin ser mye mer latterlig ut enn jenter med store runde bryster....

vegrum

  • Gjest
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #8 : 14. desember 2005, 01:24 »
Naturlig i den forstand jeg mener på denne tråden er rettet på det å ha væskeimplantater i kroppen sin,silikon og synthol. At man putter slike ting i seg kan vel ikke akkurat sammenlignes med at man legger ut bilde av seg.

Det jeg vil ha frem på denne tråden er hvorfor det er så mye mer godtatt i bygger/fitnessmiljøet å ha silikonpupper, sammenlignet med det å ha syntholinnsprøytninger. Begge er som sagt implantater i kroppen, og begge går på å legge diverse attributter til utseendet. Hvorfor er det så mye mer "normalt" eller godtatt med silikon?

Utlogget Kimmy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 30

  • Your mind is your limit
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #9 : 17. desember 2005, 23:57 »
En av grunnene til at jenter velger sillikon er jo nettopp fordi det er brystene (og rumpa) som først forsvinner når vi begynner med trening hvor målet er lavere fettprosenten. Pupper på oss jenter er jo en veldig naturlig ting - og det å ende opp med å ikke ha noe form for disse kvinnelige formene (altså hvis utgangspunktet ikke var så veldig mye før treningen) kan ofte føles lite kvinnelig. Dette vil jeg tro er én av flere grunner til at kvinner velger sillikon i et mijø som hundre prosent fokusert på nettopp kropp.
Bare en liten tanke fra meg.. Smiley


-kim-

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #10 : 18. desember 2005, 00:09 »
Forsvinner rumpa først på jenter? Er det ikke rumpe og lår som skal være problemområdene da?

vegrum

  • Gjest
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #11 : 18. desember 2005, 00:18 »
Jeg mener at både silikon og stynthol er helt unødvendig, hvis det ikke er snakk om å "restaurere" ansikt eller diverse etter betraktelige kroppslige skader, f.eks brannskader. Og når det gjelder jenter som vil drive med kroppsbygging og pushe kroppens fettnivå til et minimum; er dere med på leken - må dere tåle steken.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #12 : 18. desember 2005, 00:22 »
Jeg mener at både silikon og stynthol er helt unødvendig, hvis det ikke er snakk om å "restaurere" ansikt eller diverse etter betraktelige kroppslige skader, f.eks brannskader. Og når det gjelder jenter som vil drive med kroppsbygging og pushe kroppens fettnivå til et minimum; er dere med på leken - må dere tåle steken.
Jeg synes nå også at hva hver enkelte velger å gjøre med sin egen kropp, - sillikon, fettsuging etc.. må da få være en privatsak !! Wink

Utlogget Kimmy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 30

  • Your mind is your limit
SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #13 : 18. desember 2005, 00:28 »
Jeg er enig med deg - meg også noe uenig. Det er kanskje lett for en gutt (og enkelte jenter) å si at "den som er med på leke må tåle steke" - pupper er kvinnelig, og mange av oss vil gjerne ha/beholde disse.
Verden vi lever i er dessverre veeeeldig kroppsfiksert - og i dette fitnessmiljøet er det vel ofte lett å la slike ting som reduserte kvinnelige former, stagnering på trening, følelsen av å ikke være stor nok osv. gå utover blant annet selvbildet.

Jeg sier ikke at jeg er total FOR sillikon - men jeg er heller ikke imot, man må rett og slett se litt på hva som er årsaken bak inngrepet.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Silikonpupper vs. "Syntholmuskler"
« #14 : 18. desember 2005, 00:33 »
Silikon ser jo fint ut sålenge det ikke er overdrevet, synthol er i nesten alle tilfeller stygt fordi musklene blir deformert. Kanskje jeg bare sier det siden jeg er en hetero mann, men tror nok de fleste er enig med meg...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!