Skrevet av Emne: Kreatin-pause  (Lest 2362 ganger)

Utlogget Journalisten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 31

  • Litt sterkere dag for dag
Kreatin-pause
« : 14. desember 2005, 09:24 »
Jeg er nygebynner i faget da jeg kun har trent i tre måneder. Nå skal jeg reise utenlands i tre uker og kommer til å fortsette å trene der, men hva med kosttilskuddet jeg tar? Jeg har i over to måneder tatt proteinpulver og kreatatin, men kan jeg ta en 3 ukers pause fra dette nå uten at det gjør så mye? Har nemlig ikke så lyst til å reise utaskjærs med hvitt pulver.  Har forresten hørt at det kan være bra å ta pause fra kreatin iblant. 

Nybegynner, nysgjerrig, ivrig og tidvis svært utålmodig

Når man sier så mye som jeg gjør, så må det av og til bli feil.........

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Kreatin-pause
« #1 : 14. desember 2005, 09:28 »
Ikke noen problemer å ta en pause. Det er kosttilskudd, og så lenge du spiser fornuftig mat så har det lite å si. Både protein og kreatin finnes i vanlig mat.. Spis ofte og skikkelig så skal du se det går bra Smiley

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Kreatin-pause
« #2 : 14. desember 2005, 16:47 »
Jeg er nygebynner i faget da jeg kun har trent i tre måneder. Nå skal jeg reise utenlands i tre uker og kommer til å fortsette å trene der, men hva med kosttilskuddet jeg tar? Jeg har i over to måneder tatt proteinpulver og kreatatin, men kan jeg ta en 3 ukers pause fra dette nå uten at det gjør så mye? Har nemlig ikke så lyst til å reise utaskjærs med hvitt pulver. Har forresten hørt at det kan være bra å ta pause fra kreatin iblant.



Det går helt fint som LindaJosefine sier å ta en pause fra kosttilskuddene.

Når det kommer til det at det kan være bra å ta en pause fra kreatin så er dette en gammel mye om at man måtte ta pause for at kroppen ikke skulle slutte å produsere kreatin selv. Denne er nå avlivet og bevist at du kan ta kreatin opptil 5 år uten noen form for bieffekt.

Kroppen bruker ca 60 dager på å komme ned på normalt kreatin nivå så det går helt fint å begynne på etter 3 uker uten en oppladningsfase igjen. Såfremst du bruker et kreatin der du trenger oppladningsfase.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!