Skrevet av Emne: Frontline Academy MMA-teaser m/Thomas Hytten og Joackim Hansen!  (Lest 1848 ganger)

Utlogget mrlee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

  • Elvis has left the building.....
Prosjektet "Kampsport i Norge" - et DVD prosjekt ruller videre!

Her kommer en aldri så liten "Godbit" for alle dere MMA-fans!

Du finner den her: www.kampsportinorge.com. Gå til videoseksjonen og det er bare å laste ned. Dette er en liten smakebit av noe av det undertegnede filmet i helga på Frontline. Fila er på 21,2 MB og i Windows Media format.

Enjoy! (kom gjerne med tilbakemeldinger også....setter pris på det)!

Utlogget spretten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Digger det!!! Tok litt tid å laste ned, men det var verdt det. Skulle bare ønske det var mye lenger Sad Jaja, man må jo begynne et sted, og dette er et supert prosjekt. Gutta er like flinke som alltid og tar seg godt ut på film! Må bare bli en bestselger dette her asså!
Work it out!

Utlogget mrlee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

  • Elvis has left the building.....
He he, ja dette bare MÅ selge! Når man er så heldig å få tak i de beste utøvere kampsport-Norge har å by på, da bør alle som er interessert i kampsport kjenne sin besøkelsestid når DVD`en er ferdig! Smiley

Jeg skal ihvertfall gjøre mitt aller ytterste for å få til et så godt produkt som mulig. Det fortjener alle som driver med kampsport i Norge. Det er på tide vi viser at det finnes mer enn ski og fotball, kanskje til og med media og tv vil skjønne det etterhvert... Det er iallefall lov å håpe...

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

Husker jeg filma Thomas i fjor vår og intervjua ham og greier. Mannen er jo skapt for kamera. Shocked
Men pga bakgrunnsstøy kunne jeg ikke bruke opptaket og det ble en musikkvideo med klubbmesterskap på mixed style academy isteden. Skal ha pcen min på service idag, jeg kan jo legge den ut om noen er interessert, når jeg får tilbake pcen. Smiley

Utlogget spretten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Ja, du BØR legge det ut her når du engang får hentet det frem. Kan nesten ikke vente...  Alt som kan skaffes er gull verdt. Tusen takk.
Work it out!

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

Om jeg er heldig har jeg hele teipen i raw-format på datan ennå. Et par timer med footage fra trening og klubbmesterskap, tar noen gigabyte da men. Kan jo se om jeg får forminsket det. Smiley

"Copyright Violence productions" ?! Det var jo litt av et navn på selskapet som lager denne DVDen, trodde disse ville promotere kampsport i Norge jeg?

Utlogget spretten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Gleder meg allerede! Fort deg Smiley
Work it out!

Utlogget mrlee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

  • Elvis has left the building.....
Om jeg er heldig har jeg hele teipen i raw-format på datan ennå. Et par timer med footage fra trening og klubbmesterskap, tar noen gigabyte da men. Kan jo se om jeg får forminsket det. Smiley

"Copyright Violence productions" ?! Det var jo litt av et navn på selskapet som lager denne DVDen, trodde disse ville promotere kampsport i Norge jeg?

He he, Violence Productions navnet kom allerede i 1994. Da lagde vi amatørfilmer i Trysil. Fiksjonsfilmer innen genren action, komedie, skrekk, vold og "blood and guts". Navnet var et "protest-navn" mot sensur-kampanjene fra 80-tallet. Deretter har vi beholdt navnet, i ren nostalgi. Vi lager forresten fortsatt den type filmer, og er i ferd med å spille inn en ny film som heter "Salvation 2: Revenge of AntiChrist". En humoristisk liten sak om 2 omreisende religiøse figurer....

En nettside for Violence Prod. finnes også: www.violenceproductions.com samt også en egen fiskefilm-side (ja, vi har mange jern i ilden): http://naturfilm.violenceproductions.com.

Div. fiskefilmer kan lastes ned, samt en rekke av de "gamle" amatør-filmene vi gjorde på 90-tallet. Enjoy! Smiley

Utlogget Raga

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Veldig bra! Håper resten resten blir det også. Synes det også har et potensiale til å bli en tv-dokumentar(serie?) Ville vært veldig god PR.

Utlogget mrlee

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 137
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 137

  • Elvis has left the building.....
Takker for det! Jepp, har faktisk vært inne på tanke på å kontakte f.eks. NRK eller TV2. Dette burde definitivt være noe som kunne være interessant som en TV-serie. Hvem vet, kanskje de tenner på tanken! Går ann å prøve iallefall! Smiley

Utlogget spretten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

kjexz!!! finneru de klippene fra Ookami eller?
Work it out!

Utlogget spretten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Takker for det! Jepp, har faktisk vært inne på tanke på å kontakte f.eks. NRK eller TV2. Dette burde definitivt være noe som kunne være interessant som en TV-serie. Hvem vet, kanskje de tenner på tanken! Går ann å prøve iallefall! Smiley
Det synes jeg du skal gjøre helt klart. Godt det er fler av oss som jobber om å fremme dette i Norge.
Work it out!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!