Skrevet av Emne: Har mistet litt lysten på å trene  (Lest 14762 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Har mistet litt lysten på å trene
« : 19. januar 2006, 02:52 »
Ja du leste riktig. Forumhore som jeg er, har jeg muligens sittet her inne for mye og resultatet av dette er jo seff at jeg har helt mistet lysten på å trene skikkelig. Har og gått ned en del kg. Har nesten blitt spinkel CS-geek av meg igjen, sitter jo bare med pc`en og speller CS. Noen som kan gi meg et spark i ræva (eller et godt argument.. Men det trenger jeg ikke få i ræva) sånn at jeg får lyst til å trene igjen? Er skikkelig kiin på å trene tungt, men jeg gidder rett og slett ikke å gå å trene fordi jeg legger på meg så sakte uansett. So what om jeg mister en trening. Ja det er det jeg tenker.  Ops Drikke Food
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #1 : 19. januar 2006, 03:13 »
Tror egentlig det å slutte med cs hadde vært en god start. Kjenner meg i grunn ganske bra igjen. Cs var vel en av grunnene til at jeg slutta på fotball, jeg ble ekstremt lat og syns det var mer morsomt å spille cs enn å gå på treninger. Dette førte etterhvert til at jeg slutta med all idrett, men i motsetning til deg så ble jeg feitere. Noe som igjen førte til at jeg var NØDT til å starte å trene med noe, valget falt på styrke/sprint. Treninga gikk i perioder, av og til orka jeg å gå å trene, ofte gikk jeg en uke eller to uten trening, og dette var nok pga pc/cs. Men etter at jeg slutta med cs, så har jeg omtrent ikke skulka ei trening.

Jeg vet ikke om dette er noe av det samme som du opplever, men det å slette cs fungerte i ihvertfall for meg.

Utlogget BigBull

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #2 : 19. januar 2006, 03:31 »
Sorry dude, men du må trene Tongue slutter du blir alt(nesten alt) til flesk Tongue og d vil du ikje ha:P eg og hadde mistet litt lysten på å trene så eg tok meg 1 uke fri og begynte på fult igjen Smiley synes d hjalp meg litt ihvertfall, så gjør d og inviter kjerringer hjem til deg Tongue d gjor eg(A)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #3 : 19. januar 2006, 03:32 »
Kan ikke slette cs! Si meg, er De gal? Tongue Skal jo bli skikkelig god, jo! CPL-god! (as if ::rofl2:Smiley

Nei men jeg er avhengig av CS. Nuff said. Å slette det er ikke et alternativ.

Har ikke noen andre tips da?

Edit: Nitro: hmm flesk is bad. Liker ikke flesk. Godt argument.. Tongue Men ang det med ei uke fri, har hatt dauperiode i treninga mye lenger enn det.. Begynte på RYP for ei og ei halv uke siden da, har trent 3 ganger siden forride mandag... Help

Invitere kjerringer?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget BigBull

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #4 : 19. januar 2006, 03:33 »
Kan ikke slette cs! Si meg, er De gal? Tongue Skal jo bli skikkelig god, jo! CPL-god! (as if ::rofl2:Smiley

Nei men jeg er avhengig av CS. Nuff said. Å slette det er ikke et alternativ.

Har ikke noen andre tips da?
eg spiller cs forsatt, men eg gjør d om kveld Wink er ikje så cs geek, eg er mer en "treningsgeek" nesten Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #5 : 19. januar 2006, 03:36 »
Spiller CS hver gang jeg har en halvtime/time til rådighet jeg da.. Blir en del timer til dagen i snitt..

Skulle laga TF.no-server, vettu, det hadde vært no det Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #6 : 19. januar 2006, 03:44 »
Klart du kan slette cs, du må bare finne en annen "hobby" ;P

Utlogget Roofy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #7 : 19. januar 2006, 05:43 »
hvis du spiller quake 3 blir du automatisk bedre form da du bærer tyngre våpen

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #8 : 19. januar 2006, 09:04 »
Har du tenkt over hva det var som fikk deg til å begynne å trene i utgangspunktet? Det var jo noe som motiverte deg første gangen, kanskje det kan motivere deg igjen? Hvilke mål satte du deg da du begynte å trene? Du når ikke de måla hvis du sluntrer unna treninger hele tida. Å si at du ikke gidder å trene fordi du legger på deg så sakt uansett er ihvertfall helt feil innstilling! Legger du på deg raskere hvis du ikke trener (og da tenker jeg ikke på fett men på muskler)? Hvis du ikke merker nok fremgang så er det fordi det er noe du ikke gjør riktig/bra nok, eller du har satt deg for høye mål.

Vil anbafale at du setter deg unna datamaskina litt og tenker gjennom hva du egentlig vil og hva du ønsker.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #9 : 19. januar 2006, 11:02 »
Hva jeg vil og ønsker?? Det er jo å ikke se ut som en stælk med svært hode. Men jeg legger på meg ûbersakte så jeg mister litt lysten på å trene når det går så sakte... Asså, på 5 år har jeg gått fra å være 60-65 kg skinn og bein til å være ca 78-79 når jeg var i min beste form, men til og med da var jeg spinkel.. Motgang, ass. Asså, drittunger som er 17-18 som veier 20 kg mer enn meg og vokser som ugress hjelper ikke akkurat. Sånne som ikke har det minste peil på trening og som trener hver eneste dag! Føler liksom jeg veit nok til å vite hva jeg skal gjøre for å vokse (selv om man seff aldri får nok kunnskap), også kommer slike UNGER og vokser rett i fra meg! WTF?? Har jeg SÅ dårlige gener at jeg ikke KAN vokse eller hva er det egentlig som er feil? Virker som at alle vokser utenom meg. Det eneste som går opp bittelitt er styrken! For 3 år siden var målet at jeg skulle veie 95-100 kg sommeren 2006. Da med litt fett på kroppen, selvsagt. Er jo liksom 25-30 kg fra det nå, for jeg har gått ned en 4-5 kg siden jul, så da er motet liksom på bunn. Alle timene jeg har lagt i trening, som sikkert er _mange_ hundre timer trening, er jo bortkasta, for det ser jo ikke ut som om jeg noen gang har tatt i en hantel!

Ikke kom med det der "du eter ikke nok". Spør QuiNlan hvor mye og ofte jeg eter når jeg er på mitt værste (eller beste, alt ettersom). Eter jo omtrent konstant. Men gidder jo ikke bruke masse penger og tid på å lage meg byggemat når jeg ikke legger på meg noe av det, så blir det ikke bedre enn dette så slår jeg meg til ro med at det ikke var tanken at jeg skulle bli større og driter i hele treninga og heller satser på å bli CPL-spiller i CS. (Som om det kommer til å skje Tongue Men like stor sjanse for det som at jeg en gang skulle bli såpass sterk at jeg kan konkurere)

Eller så kan jeg hive meg på bol. Er jo ikke verdens største problem å plukke ut bolerne her på forumet, akkurat, og de har jo fått alt til å funke de, blitt stor og sterk`n`shit. (Neida kommer ikke til å bole, bare et lite utbrudd fra min side)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #10 : 19. januar 2006, 11:11 »
Btw, har treningsprogram og mat og jeg vokser ikke av dette, så om noen her skulle få ånden over seg og plutselig få en trang til å lage et mat- og treningsprogram til meg, så må du/dere bare gjøre det. Kjører for tiden RYP, hvis noen lurte på det. (Av og til i allefall, har trent 3 ganger den siste 1,5 uken)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #11 : 19. januar 2006, 11:22 »
Lag et program med øvelser som du liker, gjør alt som du selv liker. Spis det du liker også! Drit i kcal utregning, proteinutregninger osv. Bare kjør en periode som DU synes er gøy, ikke noe som nødvendigvis får deg til å vokse raskest mulig. Så når du er i gang kan du trene seriøst igjen Smiley Just a thought Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #12 : 19. januar 2006, 11:25 »
Hva jeg vil og ønsker?? Det er jo å ikke se ut som en stælk med svært hode. Men jeg legger på meg ûbersakte så jeg mister litt lysten på å trene når det går så sakte... Asså, på 5 år har jeg gått fra å være 60-65 kg skinn og bein til å være ca 78-79 når jeg var i min beste form, men til og med da var jeg spinkel.. Motgang, ass. Asså, drittunger som er 17-18 som veier 20 kg mer enn meg og vokser som ugress hjelper ikke akkurat. Sånne som ikke har det minste peil på trening og som trener hver eneste dag! Føler liksom jeg veit nok til å vite hva jeg skal gjøre for å vokse (selv om man seff aldri får nok kunnskap), også kommer slike UNGER og vokser rett i fra meg! WTF?? Har jeg SÅ dårlige gener at jeg ikke KAN vokse eller hva er det egentlig som er feil? Virker som at alle vokser utenom meg. Det eneste som går opp bittelitt er styrken! For 3 år siden var målet at jeg skulle veie 95-100 kg sommeren 2006. Da med litt fett på kroppen, selvsagt. Er jo liksom 25-30 kg fra det nå, for jeg har gått ned en 4-5 kg siden jul, så da er motet liksom på bunn. Alle timene jeg har lagt i trening, som sikkert er _mange_ hundre timer trening, er jo bortkasta, for det ser jo ikke ut som om jeg noen gang har tatt i en hantel!

Ikke kom med det der "du eter ikke nok". Spør QuiNlan hvor mye og ofte jeg eter når jeg er på mitt værste (eller beste, alt ettersom). Eter jo omtrent konstant. Men gidder jo ikke bruke masse penger og tid på å lage meg byggemat når jeg ikke legger på meg noe av det, så blir det ikke bedre enn dette så slår jeg meg til ro med at det ikke var tanken at jeg skulle bli større og driter i hele treninga og heller satser på å bli CPL-spiller i CS. (Som om det kommer til å skje Tongue Men like stor sjanse for det som at jeg en gang skulle bli såpass sterk at jeg kan konkurere)

Eller så kan jeg hive meg på bol. Er jo ikke verdens største problem å plukke ut bolerne her på forumet, akkurat, og de har jo fått alt til å funke de, blitt stor og sterk`n`shit. (Neida kommer ikke til å bole, bare et lite utbrudd fra min side)

Du har jo lagt på deg sikkert mer enn 15 kilo muskler på 5 år jo. Det er simpelthen veldig bra det. Må ikke bli så opphengt i alle som sier de eser ut de første årene de trener. Du er mer innenfor normalen enn de er!

Det viktigste mht å få tilbake driven er å få ræva ut av sofaen og tvinge seg ned på gymmet. De første ukene vil være et ork, men deretter går det så mye bedre, og til slutt får du litt "angst" om du ikke har fått med deg alle øktene i løpet av ei uke.........

Innimellom kan det også lønne seg å ikke alltid "prøve litt hardere".... Ta det som det kommer, og kos deg med treninga.
Legger du på deg en kilo eller så med rein muskelmasse pr år i noen år, så har du en fremgang som alle rundt deg vil legge merke til. Siden du ser deg selv i speilet daglig ser du sjelden denne "dramatiske" endringen, men den kommer - ting tar tid!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #13 : 19. januar 2006, 11:32 »
Tnx, Tric Smiley

Men jeg vil vel kanskje være litt freaky av meg, veit ikke... Hadde ikke vært feil med 80 noenlunde rippa kg til sommern, liksom, men det skal vel en del til for at det skal skje.. E vel rimelig umulig, egentlig.

1 kg i året?? Har lagt på meg mye mer enn det siden jeg begynte da. Men det meste er jo i beina, for de vokser nesten uansett hva jeg gjør. Tongue Men begynner å lure på om jeg har lav testoproduksjon eller noe, for jeg vokser seriøst treigt. Ingen her på forumet hadde trudd at jeg noen gang hadde løfta noen ting om de hadde møtt meg. Så vurderer å ta en tur til doktoren og få tatt no blodprøver. Kan det være noe vits i det?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Har mistet litt lysten på å trene
« #14 : 19. januar 2006, 11:43 »
Tnx, Tric Smiley

Men jeg vil vel kanskje være litt freaky av meg, veit ikke... Hadde ikke vært feil med 80 noenlunde rippa kg til sommern, liksom, men det skal vel en del til for at det skal skje.. E vel rimelig umulig, egentlig.

1 kg i året?? Har lagt på meg mye mer enn det siden jeg begynte da. Men det meste er jo i beina, for de vokser nesten uansett hva jeg gjør. Tongue Men begynner å lure på om jeg har lav testoproduksjon eller noe, for jeg vokser seriøst treigt. Ingen her på forumet hadde trudd at jeg noen gang hadde løfta noen ting om de hadde møtt meg. Så vurderer å ta en tur til doktoren og få tatt no blodprøver. Kan det være noe vits i det?

Vi vil vel alle bli litt freaky i det vi har dilla på, men dersom en skal komme ut av dette med helsa i behold er det ikke alltid så dumt å vurdere realismen i det løpende. Å sette seg mål som: 5 kilo opp i muskelmasse på et år og sånn, tror jeg for svært mange fører rett inn i en treningsløs tilværelse. Det er rett og slett ikke oppnåelig for de aller fleste av oss - i allefall ikke meg Smiley

Selv brukte jeg 10-15 år med dedikert hard trening og til dels seriøs spising på å nå det jeg selv synes var nok muskler. Dersom målet mitt var å stå på en scene og vinne noe, ville jeg sikkert hatt mer kjøtt på kroppen, men da begynner prislappen å bli for stor for de fleste, og da er det like greit å innse det først som sist!
Jeg la sikkert på meg 2-3 kilo muskler pr år de aller første årene, men deretter var jeg bra fornøyd om jeg la på meg en kilo eller så.
De siste 10 årene har vekta mi (i form) praktisk talt stått bom stille, men jeg har jobbet litt med detaljer og sånn samt jobbet med å beholde det jeg allerede har, og det er jo motiverende i seg selv. Nå er målsetningene av typen: "Jeg vil prøve å bli litt bedre på baksiden av lårene i løpet av 1-2 år". Greier jeg det, så er jeg kjempefornøyd. Greier jeg det ikke, så prøvde jeg i allefall, og det er jo en liten tilfredsstillelse i seg selv lissom.

Du har garantert ikke lav egenproduksjon når du har hatt så bra framgang som du har hatt!

Få ræva di ned på gymmet i kveld du unge mann!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!