Skrevet av Emne: Hva er vitsen med trening når...  (Lest 8425 ganger)

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Hva er vitsen med trening når...
« #60 : 17. februar 2006, 17:19 »
Man bør ikke trene for å dra damer. For det damene syns er fin kropp, trenger man som regel ikke å trene for å klare. Bare holde en relativ lav fettprosent : )
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Hva er vitsen med trening når...
« #61 : 17. februar 2006, 17:27 »
Man bør ikke trene for å dra damer. For det damene syns er fin kropp, trenger man som regel ikke å trene for å klare. Bare holde en relativ lav fettprosent : )

...for ikke å snakke om det faktum at det finnes betydelig viktigere faktorer enn det rent utseendemessige.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er vitsen med trening når...
« #62 : 18. februar 2006, 00:31 »
vel jeg syns det er fordømt å trene(bokser ikke bygger)og skal ikke stygge under en stol at mange damer blir våte i trusa av en veltrent kropp.

Er det fordi de tisser i buksa det da? what
Nordisk mester i håndbak 2014.


DuMonde

  • Gjest
SV: Hva er vitsen med trening når...
« #63 : 18. februar 2006, 07:43 »
For å si det sånn... alle bygger kjenningene jeg har, har bare deilige damer. lurer på hvorfor?

det er ikke noen tvil om at muskler trekker. det eneste dem kanskje ikke trekker på er 14-15 år gamle jenter, men ellers finner du mange som GJERNE vil ha seg en 180cm kar på  90-100kg ripped!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Hva er vitsen med trening når...
« #64 : 18. februar 2006, 11:05 »
For å si det sånn... alle bygger kjenningene jeg har, har bare deilige damer. lurer på hvorfor?

det er ikke noen tvil om at muskler trekker. det eneste dem kanskje ikke trekker på er 14-15 år gamle jenter, men ellers finner du mange som GJERNE vil ha seg en 180cm kar på  90-100kg ripped!
Da har vi det berømte spørsmålet igjen?Stå en sommerdag i Trondheim på nordre gate,hvor mange "deilige"damer ser du da gå hånd i hånd med     kroppsbyggere/fitnessutøvere(fordi det er det du refererer til her,med så mye vekt).Jeg vil ikke si at det er lite av de store gutta i Trondheim..
Damer tenker veldig lite på muskler,de setter andre kvaliteter forran først Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Hva er vitsen med trening når...
« #65 : 18. februar 2006, 12:48 »
vi har ett par store karer der jeg jobber som dørvakt (som bi-inntekt til skole), i og med det ikke er så fryktelig stort og folketett der, ender det med at jeg gjenkjenner mange fjes etter hvert.

Og det med at damer blir tiltrukket av muskler er ikke helt riktig, vi har ett par større karer som er innom og flørter litt med bra hell, og noen store som flørter mest uten hell.

De som får det til er de karene som faktisk er koselige og høfflige folk, mens de som ikke får det til kanskje har en tendens til å spille litt mye på akkurat muskelspillet sitt.

Så det blir vel mer sånn, koselige karer 1 poeng, duster 0.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!