Skrevet av Emne: Anmeldelse av Peak Body's Whey-100 (fra Pro Import)  (Lest 1941 ganger)

Utlogget Mikkel Rev

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Fint forum!   Smiley
Nyttig å lese anmeldelser av ulike proteinpulver, det er jo ikke alt en har smakt selv...  Undecided
Jeg har brukt mest Peak Body sine pulvre, fra www.proimport.no , særlig Whey-100, og er kjempefornøyd!

Navn:
Whey-100 fra Peak Body

Smak:
Kommer i sjokolade, jordbær, banan og vanilje, i bokser på 908 gram og 2270 gram. Sjokolade er det litt mildere sjokosmak på  enn andre sjokoladepulvre, men nettopp derfor liker jeg det ekstra godt. Jordbær er bare nam-nam! (beste jordbærpulveret jeg har smakt, smaker ikke kunstig i det hele tatt!) Banan er også bra, selv om mine favoritter er sjoko og jordbær. Vanilje har jeg ikke smakt.

Konsistens:
Veldig bra, løser seg opp etter bare 10 sek. risting!

Fordøyelighet:
Aner ikke, utover at jeg ikke har kjent noen problemer av noe slag og at det er et rent isolat, med veldig høy opptakelighet i kroppen.

Totalvurdering:
Jeg er kjempefornøyd og gir toppkarakter; terningkast 6!

Pris:
659 kr for 2,27 kg, d.v.s. 290 kr pr kg.  Tror egentlig det er veldig rimelig for et pulver av denne kvaliteten. Det er 90,1% protein i pulveret, og under 1% fett! Og masse glutamin, BCAA etc

De har også billigere pulvre med 80 og 67% protein, men disse har jeg bare smakt en type av (Whey-80 sjoko, men den var god!)  Kommer tilbake med anmeldelse av disse hvis jeg får smakt flere av smakene.

Kan også nevne at varene fra Pro Import kommer kjapt i posten, og at jeg ofte får med en gratis proteinbar eller noe!  Grin



Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Dersom det er pris du er ute etter får du mye billigere enn det der. Både tech-nutrition og ej-shop har priser som er mye lavere enn det du betaler. Omkring 150-200 kr pr. kilo, og da snakker vi om 90+ protein.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Langballe

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Fin anmeldelse! :-)
Har brukt Pro Import en del og synes de har skikkelig bra produkter! Når en skal trøkke ned noen tonn proteinshake i løpet av noen år (det blir faktisk såpass!) betyr det faktisk ganske mye for meg at det smaker bra! Har smakt ej-shop sin én gang, og det var nok!  Undecided

Bruker mest whey-80 fra www.proimport.no og den er det ganske bra pris på også. 455 kr for 2,27 kg. Men som sagt: for meg er smaken viktigst! Ja, pluss virkning så klart...

Utlogget KjetilL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Flott jobbet:) Grundig og oversiktlig, har ikke smakt den selv så jeg kan ikke si om det er feil det du har kommet fram til men.       Drikke
Not big enough.
But bigger then before.
Bigger then the last post.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Signerer det Kjetil skrev Wink

Utlogget Mr Right

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Kan skrive under på at de har bra ting hos www.proimport.no  Grin
Selv kjøper jeg oftest billig-pulveret deres Peak Whey (fattig student   what )  Ikke så mye protein som i Whey-100, men innmari bra på smak  Drikke  og bra på pris. Og 67% protein er nok for meg... tar bare litt mer pulver  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!