Skrevet av Emne: boksing  (Lest 5592 ganger)

Utlogget amadeus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

boksing
« : 07. februar 2006, 19:09 »
hoi!
jeg er høyrehent!
 hvem arm skal jeg bruke som jab?
left hand hospital.
right hand semetary.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: boksing
« #1 : 07. februar 2006, 19:11 »
hoi!
jeg er høyrehent!
 hvem arm skal jeg bruke som jab?

HVEM arm?
Må du lære deg å snakke/skrive her!
Men du kan jo vel bruke det som passer deg? Eller? Har ikke mye peiling på boksing...
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Catalonion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

SV: boksing
« #2 : 07. februar 2006, 19:12 »
Da er det vanlig å stå med venstre fot forrest og bruke venstre arm som jab. Så bruker du jab'en til å få frem åpninger og så kliner du til med den sterke høyre Wink

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: boksing
« #3 : 07. februar 2006, 19:35 »
Som høyrehendt bør du bruke venstrearmen til å jabbe med - og venstresiden av hjernen til å skrive med.

Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: boksing
« #4 : 08. februar 2006, 19:43 »
Som høyrehendt bør du bruke venstrearmen til å jabbe med - og venstresiden av hjernen til å skrive med.
Nok et dysletisk undermenneske som prøver å gi råd! Om han er høyrehendt så bør han vel skrive med høyre hånd!
Blitt litt mange smell i hodet under sparring i det siste kanskje? Lite tips: DUKK !

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

SV: boksing
« #5 : 08. februar 2006, 19:45 »
Nok et dysletisk undermenneske som prøver å gi råd! Om han er høyrehendt så bør han vel skrive med høyre hånd!
Blitt litt mange smell i hodet under sparring i det siste kanskje? Lite tips: DUKK !

mange jeg kjenner skriver med venstre hånd, men bruker høyre hånd da de spiller bordtennis, bowling etc.....
Smiley

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: boksing
« #6 : 08. februar 2006, 19:49 »
Nok et dysletisk undermenneske som prøver å gi råd! Om han er høyrehendt så bør han vel skrive med høyre hånd!
Blitt litt mange smell i hodet under sparring i det siste kanskje? Lite tips: DUKK !

Videre kommentarer er egentlig overflødige, ettersom du helt åpenbart ikke klarte å lese innlegget mitt (til tross for at det var ganske kort). Det er også litt søtt at du staver "dyslektisk" feil; men også dette er nok en konsekvens av defekter i din venstre hjernehalvdel (motor cortex).

Står det ellers bra til?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: boksing
« #7 : 08. februar 2006, 21:02 »
språksenteret i hjernen er vel sjelden slik at det vandrer rundt alt ettersom bj0rn.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: boksing
« #8 : 08. februar 2006, 21:09 »
Som høyrehendt bør du bruke venstrearmen til å jabbe med - og venstresiden av hjernen til å skrive med.

hehe, den var ganske god, råd og en gjemt frekkis Smiley

Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: boksing
« #9 : 08. februar 2006, 23:06 »
Videre kommentarer er egentlig overflødige, ettersom du helt åpenbart ikke klarte å lese innlegget mitt (til tross for at det var ganske kort). Det er også litt søtt at du staver "dyslektisk" feil; men også dette er nok en konsekvens av defekter i din venstre hjernehalvdel (motor cortex).

Står det ellers bra til?
Noe sier meg at du ikke har noen mastergrad i logikk, akkurat?

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: boksing
« #10 : 08. februar 2006, 23:13 »
språksenteret i hjernen er vel sjelden slik at det vandrer rundt alt ettersom bj0rn.. Wink

Hos visse mennesker jeg kjenner... Nei, la oss si vet hvem er, er dette "språksenteret" Hr.Thyve refererer til ikke engang tilstedeværende. Jeg tror det har vandret til de evige jaktmarker før disse personene kom i puberteten, og drakk opp siste rest av hjerneceller... Da kan vi snakke virkelig velformulerte og gjennomtenkte uttalelser Cheesy

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: boksing
« #11 : 08. februar 2006, 23:19 »
 
Noe sier meg at du ikke har noen mastergrad i logikk, akkurat?

Hehe, du er så morsom så. Hvem er du, egentlig?

Utlogget Otriv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: boksing
« #12 : 09. februar 2006, 06:56 »

Hehe, du er så morsom så. Hvem er du, egentlig?
Hehe. Bare en som liker å erte deg opp. Du gikk ikke så hardt ut mot meg som jeg hadde regnet med på min "skrivefeil" på dyslektisk. Du er kansje snillere og smartere enn hva jeg trodde.

Men den linjen om logikk og mastergrad er jo din egen fra tidligere innlegg. Så det er jo du som er morsom uggledoffen.

Sees på Domus i dag? :-)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: boksing
« #13 : 09. februar 2006, 08:02 »
Hehe. Bare en som liker å erte deg opp. Du gikk ikke så hardt ut mot meg som jeg hadde regnet med på min "skrivefeil" på dyslektisk. Du er kansje snillere og smartere enn hva jeg trodde.

Men den linjen om logikk og mastergrad er jo din egen fra tidligere innlegg. Så det er jo du som er morsom uggledoffen.

Sees på Domus i dag? :-)

Jeg er fullstendig klar over at den linjen er fra et av mine tidligere innlegg, men plagiatet var mildt sagt malplassert akkurat her. Trener kickboxing i dag, så kommer ikke til å henge på Domus. Det er derimot mulig at Hr.Thyve og undertegnede tar en økt der til fredag eller søndag.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: boksing
« #14 : 09. februar 2006, 10:59 »
språksenteret i hjernen er vel sjelden slik at det vandrer rundt alt ettersom bj0rn.. Wink

Vet ikke om jeg skjønte hva du egentlig mente her, men jeg er såkalt likehendt - antar jeg. Dvs. jeg lærte meg å skrive med venstrehånden når jeg var liten, men på grunn av at "det skulle man jo helst ikke gjøre" så begynte jeg med høyre når jeg begynte på skolen. Jeg gjør pr. i dag svært mye som en kjeivhendt, men det spiller liten rolle egentlig. Ei datamus kan jeg ha på begge sider uten at det har noen betydning. Alt avhengig av hva jeg gjør, så er det forskjellige sider som faller meg naturlig.

Mulig dette bare kommer av et jeg "egentlig" er venstrehendt og har lært meg til å bli "nesten" normal på en del områder. Ikke vet jeg. Som matematiker er det jo ikke direkte uvanlig å være venstrehendt - de er vel nærmest overrepresentert akkurat på det fakultetet sammenlignet med samfunnet ellers.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!