Skrevet av Emne: Diablito  (Lest 194417 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Diablito
« #2115 : 24. mars 2007, 08:28 »
Dagens første: 30 minutter rask gange med medium tung sekk. Helt ok! Tid for spisedagsfrokost.. Tongue

Hva står på menyen? Selv har jeg startet på jobb tidlig, så jeg er akkurat ferdig med måltid nummer to nå. Brød og banan, og kanelboller hittil.. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Diablito
« #2116 : 24. mars 2007, 08:38 »
Hehe, jeg er litt "teit" så langt, mest fordi jeg nettopp er på jobb.. Tongue Nøtter/Nutrilett så langt.. Wink Men jeg liker å ha en litt sunn start på dagen.. Grin Banan og kanelboller hørtes dog DJEVELSK godt ut.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Diablito
« #2117 : 24. mars 2007, 08:45 »
Hehe, jeg er litt "teit" så langt, mest fordi jeg nettopp er på jobb.. Tongue Nøtter/Nutrilett så langt.. Wink Men jeg liker å ha en litt sunn start på dagen.. Grin Banan og kanelboller hørtes dog DJEVELSK godt ut.

Godt og nyttig! Som UaC nevnte tidligere, du bør hive innpå litt karbohydrater. For å "avvenne" kroppen diettmaten.

En annen tanke slo meg nå. "Bjørnen" skrev at man burde ha spisedag hvis man ikke føler seg sulten på diettdagene. Føler man seg ikke sulten er dette fordi kroppen har tilpasset seg kalorimengden. Ergo, hvis du ikke går rundt sulten i hverdagene nå, er det hensiktsmessig med en sunn frokost og måltider utover dagen. Dog, jeg ville anbefalt å kose seg litt da vi ikke skal stille i NM.. Smiley

Edit: Men på den sndre siden, føler du deg ikke sulten nå kan du kanskje vurdere å endre kostholdet.. Legge inn en lavkarbodag ekstra.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Diablito
« #2118 : 24. mars 2007, 08:54 »
Jepp, jeg burde kanskje legge inn en lavkarbo til, har 4 lavkarbo og 3 høykarbo nå for tiden. Skader nok ikke å legge inn en lavkarbo til. Har store planer om å hive i meg mye potetgull, rundstykker og banan utover dagen! Grin Problemet er bare at jeg får så djevelsk dårlig samvittighet ca halveis:P Må legge av meg det der.

Edit:

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1504100

Artig lesing! Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Diablito
« #2119 : 24. mars 2007, 09:01 »
Jepp, jeg burde kanskje legge inn en lavkarbo til, har 4 lavkarbo og 3 høykarbo nå for tiden. Skader nok ikke å legge inn en lavkarbo til. Har store planer om å hive i meg mye potetgull, rundstykker og banan utover dagen! Grin Problemet er bare at jeg får så djevelsk dårlig samvittighet ca halveis:P Må legge av meg det der.

Edit:

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1504100

Artig lesing! Grin

Du har kommet så langt ja! Det er bra. Jeg starter med likt oppsett fra den 1. April. Hadde egentlig tenkt å begynne dette før, ettersom jeg også ikke føler meg sulten lenger. Men skal flytte den 30, så får ta det etter dette. God spisedag i hvertfall, may the carbs be with you.

Men nå, artikkellesing! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Diablito
« #2120 : 24. mars 2007, 09:05 »
Kos deg med spisedagen du også! Jeg har kontorjobb i dag, så kommer til å få med meg mange artikleR:P


http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1270397
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Diablito
« #2121 : 24. mars 2007, 09:11 »
Her skjer det forandringer, ser jeg!  biggrin

Du er flink, Ulrik!
Kos deg med spisedagen!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Diablito
« #2122 : 24. mars 2007, 10:51 »
Tilbake fra 300! GUTTEFILM!

*Danse rundt og rope THIS IS SPARTA!!!*

Jeg må si at det er mange ting vi burde ta med oss som inspirasjon fra sparta. Spesielt utvelgelsesscenen helt i starten.. Tongue Gamle tradisjoner vi har glemt her oppe..

Hehe.. guttefilm?? Må nok si det var en av de bedre filmene jeg har sett iallefall.  Masse muskelmenn Smiley *kose seg glugg ihjel*
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Diablito
« #2123 : 24. mars 2007, 10:51 »
Jepp, veldig bra film! Koste meg utrolig! Blir nok dvd-kjøp og mer kos senere.. Grin Gladvold er supert.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Diablito
« #2124 : 24. mars 2007, 13:31 »
Den sedvanlige "hmm, jeg begynner å se liten og veik ut"-tankegangen begynner å snike seg på. Det er nesten slik at jeg begynner å tro at jeg liker å ha litt fett på kroppen fordi det er komfortabelt å kunne lure seg selv til å de facto TRO at jeg er stor.. når jeg egentlig bare er feit. Jeg tror jeg skal klare å gå ned til veikingstatus og jobbe meg sakte, men sikkert, opp derfra.. Håper jeg.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Diablito
« #2125 : 24. mars 2007, 13:35 »
Den sedvanlige "hmm, jeg begynner å se liten og veik ut"-tankegangen begynner å snike seg på. Det er nesten slik at jeg begynner å tro at jeg liker å ha litt fett på kroppen fordi det er komfortabelt å kunne lure seg selv til å de facto TRO at jeg er stor.. når jeg egentlig bare er feit. Jeg tror jeg skal klare å gå ned til veikingstatus og jobbe meg sakte, men sikkert, opp derfra.. Håper jeg.

Du. Der har jeg vært to ganger før. Det er ikke verdt det. De fleste prøver, de færreste fullfører. Denne gangen skal jeg ned, og det håper jeg du gjør og..  >Cheesy Ikke gi opp!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Diablito
« #2126 : 24. mars 2007, 13:36 »
Jeg skal ned.. Wink Og så skal jeg holde meg der! Sakte, men sikkert skal jeg bli stor. Jeg må bare fortelle meg selv at "nei, du er ikke stor, du har bare vært feit" nok ganger.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Diablito
« #2127 : 24. mars 2007, 13:37 »
Jeg skal ned.. Wink Og så skal jeg holde meg der! Sakte, men sikkert skal jeg bli stor. Jeg må bare fortelle meg selv at "nei, du er ikke stor, du har bare vært feit" nok ganger.. Tongue

Akkurat! Betryggende å høre. Jeg skal være med ned. Kommer aldri til å angre, når man har gjennomført. Det garanterer jeg.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Torko

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

  • Torko's tøs..
Sv: Diablito
« #2128 : 11. april 2007, 07:54 »
Har du sluttet å trene? Du som var så flink..
Team Strongman Rolf Holte

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Diablito
« #2129 : 11. april 2007, 07:59 »
Han er visstnok bannet fra forumet.
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!