Skrevet av Emne: Spiser som en gærning!  (Lest 3603 ganger)

Utlogget anders131

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Spiser som en gærning!
« : 21. februar 2006, 16:58 »
Hei!
Jeg spiser og spiser og spiser, men allikevell spiser jeg ikke nok. Ofte når jeg trener styrke blir jeg svimmel og føler meg helt tom for energi. Det går greit nå jeg trener andre ting som intervall tening, volleyball og sandvolleyball.
Jeg bruker ingen former for kosttilskudd. Er dette noe jeg bør vurdere å begynne med?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: Spiser som en gærning!
« #1 : 21. februar 2006, 17:01 »
Spiser du ofte nok da? Hvis du spiser bare ett måltid om dagen så blir du nok sløv og slapp uansett hvor mye du spiser Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Spiser som en gærning!
« #2 : 21. februar 2006, 17:40 »
Insinuerer du at du ikke går opp i vekt? Ser ikke helt hva det er som er problemet, med mindre det er at du blir svimmel og føler deg tom for energi.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Pulsar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

SV: Spiser som en gærning!
« #3 : 22. februar 2006, 09:03 »
Jeg hadde samme problemet for noen år siden. men selv om du spiser mye så må du spise riktig mat.! Det er utrolig viktig.. Er ikke dumt å kanskje kjøre i seg litt protein pulver i samma slengen..

Utlogget Human

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 81

SV: Spiser som en gærning!
« #4 : 28. februar 2006, 21:02 »
Men for all del, husk og drikk da! Å drikke mye vann i løpet av treningene er viktig!
Cheesy

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Spiser som en gærning!
« #5 : 01. mars 2006, 14:31 »
Jada den der har jeg hørt _mange_ ganger før. "Spiser HELE tida, men går ikke opp i vekt".. DU eter ikke nok. I allefall ikke rett mat. Spis mer havregryn og drikk mer olivenolje. Spis 7-8-9 ganger hver dag. Vokser du ikke, er det bare å ete mer. Har selv spist opp til 12-13 ganger pr dag i perioder, så vil mene jeg veit litt om spising biggrin Hvis du ellers lurer på noe som har med økning i kroppsvekt og gjøre, kan du jo alltids snakke med  Expedite Wink Dirty diet, sier jeg bare, dirty diet.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Spiser som en gærning!
« #6 : 01. mars 2006, 17:51 »
Jada den der har jeg hørt _mange_ ganger før. "Spiser HELE tida, men går ikke opp i vekt".. DU eter ikke nok. I allefall ikke rett mat. Spis mer havregryn og drikk mer olivenolje. Spis 7-8-9 ganger hver dag. Vokser du ikke, er det bare å ete mer. Har selv spist opp til 12-13 ganger pr dag i perioder, så vil mene jeg veit litt om spising biggrin Hvis du ellers lurer på noe som har med økning i kroppsvekt og gjøre, kan du jo alltids snakke med Expedite Wink Dirty diet, sier jeg bare, dirty diet.

Leste først 7-8-9 ganger daglig, syntes det var rimlig mye, så leste jeg videre; 12-13 ganger daglig. Det er VELDIG mye, hva spiste du da a Warlock? Regnet du å ta et eple som et måltid? Eller spiste du 12 måltider??? I så fall, imponert over matinntaket ditt=P

Utlogget jokke-dc

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

SV: Spiser som en gærning!
« #7 : 01. mars 2006, 18:09 »
Få i deg noen raske karbiser mens du trener, det sinker de stresshormonene...
Men det er jo vanlig å bli svimmel under treningen, det betyr bare at du tar i. (I følge meg, doggcrapp og en eller annen artikkel på iform) Smiley Afro

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Spiser som en gærning!
« #8 : 02. mars 2006, 04:27 »
Har fint hatt 12-13 måltider i perioder ja, men det er jo perioder der det er bulking for alle penga og jeg ikke gjør stort annet enn å spise, trene og sove. Gikk mye i havregryn med melk, egg-shakes, kylling etc.. Av de 12-13 måltidene var 7-8 av de skikkelige måltider og resten egg-shakes med proteinpulver og sånt noe... Gikk jammen opp i vekt og da ja Smiley
Venn deg til å ete mye, da blir du fortere sulten og klarer i det heletatt å holde kaloriinntaket ditt så høyt som det burdte være...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

SV: Spiser som en gærning!
« #9 : 02. mars 2006, 10:56 »
Har fint hatt 12-13 måltider i perioder ja, men det er jo perioder der det er bulking for alle penga og jeg ikke gjør stort annet enn å spise, trene og sove. Gikk mye i havregryn med melk, egg-shakes, kylling etc.. Av de 12-13 måltidene var 7-8 av de skikkelige måltider og resten egg-shakes med proteinpulver og sånt noe... Gikk jammen opp i vekt og da ja Smiley
Venn deg til å ete mye, da blir du fortere sulten og klarer i det heletatt å holde kaloriinntaket ditt så høyt som det burdte være...

Ja, men det var da mye mat. Har planer om å begynne med noen proteinshaker om dagen. For jeg trenger å få i meg mat, forbrenner som bare det, og sliter med å legge på meg.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Spiser som en gærning!
« #10 : 02. mars 2006, 11:52 »
Hei!
Jeg spiser og spiser og spiser, men allikevell spiser jeg ikke nok. Ofte når jeg trener styrke blir jeg svimmel og føler meg helt tom for energi. Det går greit nå jeg trener andre ting som intervall tening, volleyball og sandvolleyball.
Jeg bruker ingen former for kosttilskudd. Er dette noe jeg bør vurdere å begynne med?
Du sier selv du ikke spiser nok.. Og det har du nok rett i.
Ikke for å "skryte", men som warlock sier; Dirty Diet!

Jeg har spist 3 måltider idag, og skal ha mitt fjerde om 10 minutter, da er klokka 12.... En shake/meal replacement teller du som et måltid, og 2 skiver + glass melk teller som ett..

En annen god regel, er å skrive med venstre hånd på tastaturet, mens du eter med høyre!!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Spiser som en gærning!
« #11 : 02. mars 2006, 12:02 »
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Spiser som en gærning!
« #12 : 02. mars 2006, 12:05 »
Ah! Gammel moro!!

Honnør til deg for denne nostalgien. (Du trenger jo honnøren hvis du skal ta meg igjen! Smiley )

Utlogget yoyofish

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 257
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 257

SV: Spiser som en gærning!
« #13 : 02. mars 2006, 21:13 »
Haha, den Dirty Dietinga deres virka som morsomme saker! Wink
Det skal jeg prøve en gang. Tongue

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

SV: Spiser som en gærning!
« #14 : 02. mars 2006, 21:16 »
Har fint hatt 12-13 måltider i perioder ja, men det er jo perioder der det er bulking for alle penga og jeg ikke gjør stort annet enn å spise, trene og sove. Gikk mye i havregryn med melk, egg-shakes, kylling etc.. Av de 12-13 måltidene var 7-8 av de skikkelige måltider og resten egg-shakes med proteinpulver og sånt noe... Gikk jammen opp i vekt og da ja Smiley
Venn deg til å ete mye, da blir du fortere sulten og klarer i det heletatt å holde kaloriinntaket ditt så høyt som det burdte være...

12-13 måltid pr dag, det måtte ha vert en dyr bulk Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!