Skrevet av Emne: Effedrin  (Lest 30269 ganger)

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Effedrin
« #75 : 20. juli 2006, 20:57 »
Effedrin

Effedrin er et derivat fra ulike planter i ephedra familien
alkaloid innholdet i ephedra plantefamilien variere fra 1-3% hvorav 50-90% er effedrin

Effedrin virker ved å direkte stimulere beta adrengene reseptorer og gjør blandt annet at de glatte musklene i bronkiene slapper av
Effedrin tatt i sammens med koffein har vist seg å stimulere fettforbrenning og øke muskelmassen hos forsøkspersonene. Effedrine påvirker også sentralnervesystemet slik at du føler deg oppkvikket og mer årvåken. 

Ved lengre tids bruk kan effedrin føre til høyt blodtrykk, økt hjertefrekvens, advers effekt på sentralnervesystemet slik som nervøsitet, angst, følelse av svakhet, irritabilitet og søvnvansker. Disse effektene øker ved høyere doser og en evt overdose fører til kvalme, oppkast, feber, hjertebank, økt blodtrykk, paranoid psykose, depresjon, pusteproblem og koma.



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Effedrin
« #76 : 20. juli 2006, 21:03 »
Sitat
Personlig så har jeg helt greie erfaringer med Clenbuterol... selvsakt har både styrken og volumet gått drastisk ned (men dette skyldes da tross alt også low-carb og kalori underskudd diett). Ellers så var det jævlig stress de første dagene i opptrappinga. Og hvilepulsen (pulsen generelt) har vert meget høy. Og blodtrykket farligt lavt. Selv om begge deler stabiliserer seg nå er pulsen enda mye høyere enn normalt. Men jeg lever enda, og fettprosenten synker den. Oi faen  Lips Sealed Skrev jeg på treningsforum?

Styrken trenger ikke gå dratisk ned på lav karb diet. gjort riktig og naturlig vil du kunne gå ned mye i fett% og samtidig øke i styrke. Volumet kommer dog raskt tilbake når en tilføre karbohydrater igjen..

Blodtrykket variere jo i løpet av dagen for å få et korekt bilde bør du ta blodtrykket hver dag på samme tidspunkt over en periode for å se hvordan det er over en periode for så å sammenligne etter du har begynt med medisinen din for å se om det er forandring..

Lavt blodtrykk kan inndikere at du er på tur til å få en "adrenal burnout" pga lite kcalorier og forde clenbuterolet stimulere kroppen din så hardt dvs spesielt sentralnervesystemet. Sånn til den siste komentaren så er det lett å få fettprosenten til å synke uten clenbuterol..





Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Effedrin
« #77 : 20. juli 2006, 21:19 »
Ok

Fordeler ulemper om valget står mellom enten eller

Altså om noen trurer deg på livet og ber deg velge enten clenbuterol for fettforbrenning, muskeløkning eller effedrin/koffein så følg med her litt

clenbuterol må du ha høyere og høyere doser fro å få samme effekt av
clenbuterol gjør at du rister som et aspeløv
clenbuterol gjør deg svakere
clenbuterol gjør at du mister muskelmasse om du ikker er på anabole steroider
clenbuterol gjør at du spiser mer noe som ikke er bra på diet

effedrin/koffein gir samme fettforbrenningeffekten av samme dose hver dag. dette til tross for at den den oppiggende effekten avtar.
effedrin/koffeinet demper appetiten opp til 70% av evt vektreduksjon kommer som et resultat av dette siden de flestes problem er at de spiser for mye.
effedrin/koffein er studert opp og ned i mente og har vist seg å gi økt forbrenning, redusert fettprosent samt økt muskelmasse. og fettforbrennings effekt i så lang tid som opp til 12 måneder...
Effedrin/koffeinet påvirke hvordan kroppen skal utnytte enrgien i maten du spiser i de neste 3-4 måltidene etter inntak.. Dvs at mer fett blir sirkulerende og brukt til energi og mindre går til innlagring..

Jeg er ikke for doping og vil ikke oppfordre til bruk heller, men om valgets kvaler er der å en bare absolutt må bruke noe så er effedrine/koffeinet å foretrekke. (pass bare på at du ikke hør høyt blodtrykk, diabetes, familie med hjerte kar problem osv.. Listen er lang)  Altså det minste dårlige av to onder. I usa har det død minst 17 stk siden 94 (trur jeg det var) av bruk av effedrin. Ironisk nok så dør det langt flere personer pr mnd i usa av smertestillende enn totalt registrerte av effedrin men det hører en ikke så mye om..

Sitt du på clenbuterol hjemme så er det bare en ting å gjøre..
Ta de ristende henda dine og skyll det ned i do..

Nei vent litt lever de heller inn på apoteket
ellers vil jo alle de stakkars små fiskene svømme rundt og riste som et aspeløv



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Effedrin
« #78 : 20. juli 2006, 21:29 »
hvordan kan koffein og efedrin være behjelpelig med øking av muskelpasse?
er ikke clenbuterol anti -katabolt? dvs: gjør at man ikke mister masse, men heller øker litt(muskelmasse).
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Effedrin
« #79 : 20. juli 2006, 21:42 »


Fra the International Journal of Obesity:


1: Int J Obes (Lond). 2006 Mar 21; [Epub ahead of print]
Multinutrient supplement containing ephedra and caffeine causes weight loss and improves metabolic risk factors in obese women: a randomized controlled trial.

Hackman RM, Havel PJ, Schwartz HJ, Rutledge JC, Watnik MR, Noceti EM, Stohs SJ, Stern JS, Keen CL.

1Department of Nutrition, University of California, Davis, CA, USA.

Objective:To determine the safety and efficacy of a dietary supplement with a low dose of ephedra and caffeine in overweight/obese premenopausal female subjects.Design:A 9-month, double-blind, randomized control study compared the efficacy and safety of a dietary supplement with ephedra and caffeine to a control supplement.Subjects:Sixty-one healthy, premenopausal women with body mass index (BMI) from 27 to 39 kg/m(2) were randomly assigned and received a dietary supplement (40 mg/day ephedra alkaloids, 100 mg/day caffeine, high potency mixture of vitamins, minerals, omega-3 fatty acids) or a control supplement for 9 months.Measurements:Efficacy: changes in body weight, body composition, lipids, insulin, leptin, adiponectin, ghrelin, and self-reports of physical activity, diet and quality of life indices. Safety: blood pressure, heart rate, electrocardiograms, urinalysis, blood histology, serum chemistry measures and self-reported symptoms.Results:Forty-one women completed the study. The treatment group lost significantly more body weight (-7.18 kg) and body fat (-5.33 kg) than the control group (-2.25 and -0.99 kg, respectively), and showed significant declines in heart rate, serum cholesterol, triglycerides, cholesterol to high-density lipoprotein ratio, glucose, fasting insulin, and leptin. Blood pressure, electrocardiograms, other clinical chemistry measures, blood histology, urinalysis, and self-reported physical activity were similar in the groups. Minor symptoms included dry mouth, insomnia, nervousness and palpitations. The treatment group reported more energy and decreased appetite compared to controls and scored higher on a quality of life domain assessing vitality.Conclusion:A dietary supplement containing a low potency ephedra/caffeine mixture appeared safe and effective in causing loss of weight and body fat, and improving several metabolic parameters, including insulin sensitivity and lipid profiles when tested under physician supervision. Such supplements could be a useful tool to assist with weight loss.International Journal of Obesity advance online publication, 21 March 2006; doi:10.1038/sj.ijo.0803283.

PMID: 16552410 [PubMed - as supplied by publisher]


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Effedrin
« #80 : 20. juli 2006, 22:05 »
som dere ser i studien ovenfor så ser det jo ut til at effedrin og koffein virke bra..

Men sjekk ut hvor lang tid de brukte det :9mnd  = 36 uker
Ta vekten de fikk svidd av som følge av effedrin bruk

7.18kg og del på ukene så får du at de bare gikk ned 0.19kg pr uke..
med kosthold i orden og trimme litt lett så vil en jo glatt slå de der resultatene som ingen ting.

Men om en ikke er villig å forandre kosten og gjøre en innsats for seg selv så er det vel lettere å svelge piller å håpe at det er mirakelkur.
 


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Effedrin
« #81 : 20. juli 2006, 22:07 »
Men om en ikke er villig å forandre kosten og gjøre en innsats for seg selv så er det vel lettere å svelge piller å håpe at det er mirakelkur.
Og den feilen gjør altfor mange!
Også når det kommer til bruk av anabole steroider..

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Effedrin
« #82 : 20. juli 2006, 22:10 »
eller vent litt dritt i det Jeg slutter med alt det andre tøvet og begynner heller med ASS for det må jo ha mindre bivirkninger enn det jeg holder på med??
doh.... :Smiley
jeg begynte med ass en del år siden og har ikke fått noen bivirkninger enda... hvis jeg får bivirkninger, tror dere at bivirkningene blir ikke-reversible ?
hører mange sier "up the dosage", gjelder dette ass ?
burde jeg rett å slett kjørt mer ass for å få mer utbytte av det ?


og til slutt: hvordan forbreder dere partneren på at det skal kjøres ass ?
begynner dere med en nedtelling ? (noe ala 3-2-1 "ASS!!") eller liknenede ?
jeg pleier å skrike "pass deg pus, pappa skal opp i annen etage" av full hals, er det andre som tar liknende forhåndsregler ?
man vil jo gjerne være forsiktig med ass i begynnelsen mener jeg, kan jo gjøre vondt i rumpa tross alt.
pleier dere å sprute alt inn forresten?, min erfaring er at noe kommer ut igjen, gjør jeg det feil ?

noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Effedrin
« #83 : 20. juli 2006, 22:19 »
jeg begynte med ass en del år siden og har ikke fått noen bivirkninger enda... hvis jeg får bivirkninger, tror dere at bivirkningene blir ikke-reversible ?
hører mange sier "up the dosage", gjelder dette ass ?
burde jeg rett å slett kjørt mer ass for å få mer utbytte av det ?


og til slutt: hvordan forbreder dere partneren på at det skal kjøres ass ?
begynner dere med en nedtelling ? (noe ala 3-2-1 "ASS!!") eller liknenede ?
jeg pleier å skrike "pass deg pus, pappa skal opp i annen etage" av full hals, er det andre som tar liknende forhåndsregler ?
man vil jo gjerne være forsiktig med ass i begynnelsen mener jeg, kan jo gjøre vondt i rumpa tross alt.
pleier dere å sprute alt inn forresten?, min erfaring er at noe kommer ut igjen, gjør jeg det feil ?


Er det her et seriøst innlegg??
Ingen her inne kommer til å gi deg råd angående bruk av aas!

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Effedrin
« #84 : 20. juli 2006, 22:29 »
Er det her et seriøst innlegg??
Ingen her inne kommer til å gi deg råd angående bruk av aas!

Han snakker ikke om aas... han snakker om ass Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Effedrin
« #85 : 20. juli 2006, 22:34 »
Er det her et seriøst innlegg??

Annet avsnitt bør ringe en bjelle eller tre...

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Effedrin
« #86 : 20. juli 2006, 23:00 »
Annet avsnitt bør ringe en bjelle eller tre...
Faen.. Merket han skrev ass, men er så mange som skriver det slik så jeg tenkte han skrev feil Tongue myyy bad

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Effedrin
« #87 : 28. juli 2006, 13:01 »
Jeg trodde også clen var anti-katabolt,alså kan trene hardere.
Så effedrin forbrenne fett + øker kanskje litt i muskelmasse?det hadde jeg aldri trodd,hehe.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Effedrin
« #88 : 28. juli 2006, 13:08 »
Jeg trodde også clen var anti-katabolt,alså kan trene hardere.
Så effedrin forbrenne fett + øker kanskje litt i muskelmasse?det hadde jeg aldri trodd,hehe.

1. Jeg har også lest mange plasser at clen er anti-katabolsk. Det står jo på så og si alle sidene som skriver og steroider. Men av egenerfaring så har jeg faktisk mistet en god del masse samtidig som jeg har tatt clen. Så føler ikke det hindrer muskeltap i så stor grad.

2.Effedrin er jo ikke direkte anabolt men man kan få økt styrke som gjør at man kan løfte tyngre på trening og bli sterkere. Det er vel en del som driver styrkeidrett i forbund der testene ikke er så strikte som bruker det rett før stevner og maksløft. Men flesteparten som bruker effe er vel jenter på våres alder som skal få vekk litt fett til badesesongen Wink Du kjenner jo like mange som meg som gjør det. Smiley
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Effedrin
« #89 : 28. juli 2006, 13:20 »
hehe ja;) Takk for svar oddi=)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!