Skrevet av Emne: Fettforbrennende midler  (Lest 5986 ganger)

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: Fettforbrennende midler
« #15 : 11. april 2006, 21:52 »
Her ligger dietten til Soje:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=37313.0

Marianne, som hilser til J.JohnSvenøen fra Bomibjørnland  :Smiley

 

Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget J.JohnSvenøen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 81

SV: Fettforbrennende midler
« #16 : 11. april 2006, 22:09 »
Skriv gjerne PM så vi kan få klaret opp i eventuelle misforståelser eller vrangforstillinger.

Soje

det er det nærmeste jeg har sett deg sint på 3 år Soje....Sees neste onsdag da!

Edit der er søte begge to...og det er ingen som betviler hva du har lagt ned av innsats Soje...Det er ikke der det ligger liksom....
Medlem av foreningen for å bevare foreninger

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

SV: Fettforbrennende midler
« #17 : 11. april 2006, 22:16 »
tusen hjertelig marianne Grin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Fettforbrennende midler
« #18 : 12. april 2006, 08:20 »
En kommer lissom ikke unna at de stackene som det linkes til i høyden øker forbrenningen med 3-4% om en er så heldig at det er gode doser med de rette "ulovlige" substansene i dem.... Stort sett penga ut av vinduet. Det de vistnok i tillegg gjør er å senke appetitten noe og det er sikkert OK for de som har problemer meg søthunger mm på deff.
Selv begynte jeg med såkalte ulovlige midler ala ECA på deffen, men fikk raskt beskjed fra de som har fulgt meg opp om å droppe det, da de mente det fucka opp metabolismen når en måtte kutte det en tid før eventuell konkurranse. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg sikkert kjørt det helt gjennom uten å få en natts dårlig søvn av det!

Dersom målet mitt med deffen var å bare bli i OK sommerform, hadde jeg ikke vurdert fettforbrennere i utgangspunktet i det hele tatt. Mest fordi det effekten er nokså marginal sammenlignet med det en oppnår gjennom å regulere maten, men også fordi jeg har hatt til dels dårlige erfaringer mht hvor "vanedannende" slike preparater kan være.

Uansett er tilleggseffekten av type ECA såpass liten at hovedjobben må gjøre gjennom maten, og det er det som er det virkelig tøffe uansett - 3-4% mer mat om dagen er lissom ikke noe å rope hurra for når en går småsulten hele tia..........

Det finnes imidlertid midler mange bruker som er en del mer effektive (noen øker vistnok forbrenningen med type 10% - dersom en ser bort fra dnp som raskt kan føre deg i grava), men da øker seff bivirkningene også.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Fettforbrennende midler
« #19 : 13. april 2006, 01:50 »
Meget bra svar Janne! Meget fornøyd med det svaret der! Smiley

Ellers måtte jeg smile litt av innlegget til J.JohnSvenøen, som jeg prøvde å sende en pm, og da fikk jeg opp til "ståpåmannen". Om dette er en feil i databasen til treningsforum, eller om han faktisk er/var ståpåmannen vet jeg ikke. Men morsomt var det jo. :-)

Vi kjenner jo alle til den lange unge atleten som skulle bli god i kappgang, som trente legger 4 ganger om dagen, og spiste masse vitaminbjørner! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!