avstemning
Spørsmål: Har jeg sjans og slå Håkon Opdal i Styrkeløft innen 1 år?
Ja! - 32 (61.5%)
Tja - 20 (38.5%)
Stemmer totalt: 51

Skrevet av Emne: Hurricane Harila, is Going hard and not home! Veien mot det perfekte keeperspill  (Lest 51631 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Iflg. petter svarte en brann-representant følgende på petters hendvendelse om det var mulig å få vite resultatene på opdal sine fysiske tester:

"Det er ikke noe du skal bry deg med!".

Bergensk arroganse på sitt beste!  Grin

Utlogget SkinnyBastard

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 360
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 360

Jaha! Og enkelte uttaler at de er en egen nasjon. Da blir jeg kvalm.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
tenk om havet stiger fem meter, da blir de en fjellnasjon! Smiley

Utlogget SkinnyBastard

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 360
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 360

Hehe:) Vi får ta vare på isfjellene.

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Trening fredag 23 November

Med Åskollen:

Oppvarming:

4 kant.

Del 1

Spill, føring over linje, nesten hele banen i lengden, Jeg ble utespiller, og det krevde MYE LØPING! Jeg takla, og var fin og aggresiv her, og prøvde å gi jernet. score også. Bra.


Del 2.
Spill mot to mål, smal, men lang bane. her er det en goal jeg absolutt skal ta! egentlig alle 3 av 4 skulle jeg ha tatt, Hadde nok fått hørte dette av min bulgarske keeper trener hvis han hadde sett det. Men nå skal det sies at jeg ikke fikk opptimal keeper oppvarming i dag da. Og jeg hadde også et par bra inngripen.
karakter på mitt spill her blir Middels minus.

del 3. Kontringer 3 mot 7: Blir neste litt sånn futsal over det hele, for de kommer sånn 3 mot keeper og da er det lett og spille meg ut, men redder noen bra, Og jeg ser noen ganger ut som en black spider Wink Bedre her. Bra.

Del 4:  Spill, 5 mot 5: Her er det en ball jeg absoslutt skal ta! men sånn Sovene keeper spill på det skudde. (Keeper Oppvarming har litt å si) Noen bra redninger, bra igang settninger, total av dette, SVAK +

del 5: Innlegg avsluttninger, totalt, 4 misser på 20-30 innlegg. noen bra redninger på strek. Bra, men minus for de jeg misser i felte.

Del 6: passnings øvelsse med sprint. Helt greit, en dårlig passning, men fikk sprinta bra her da.

total: MIDDELS, Aldri helt fornøyd med middels! andre har kanskje et inntrykk av at det jeg gjør er bra, men jeg må være veldig kritisk til meg sjøl, skal jeg sette standar og vise at jeg Meget god keeper i 2008.
Men så skal det sies, Jeg vet jeg har dette inne, det er bare snakk om at oppvarminga blir retta mot keeper øvelser, så pleier jeg å være umulig Wink

Sprinten står jeg over i dag, grunnet, at jeg løp en hel del i dag (el rettere sagt sprinta en hel del), og at det kommer mye treninger framover. Som jeg skal kunne presse meg på! derfor passer jeg meg for å ikke bli overtrent.


Her er karakter ranken min for fotballen:

SVAK   
MIDDELS
BRA
VELDIG BRA
SUPER.

IDAG VAR DET MIDDELS på pretasjon, men innsatsen mangla det ikke på.
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
stoler på at du selv klarer å vurdere når du skal stå over en trening. ikke noe poeng i å kjøre seg helt ned. løping som utespiller er hardt. (prøvd det selv, i en kamp en gang! - hehe)

på søndag er det på'n igjen!

flott med detaljert og fin loggføring, dette er meget bra. alle treninger kan ikke være like bra, og umulig å redde alt. å gjøre sitt beste er det beste man kan!



Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Artig å følge med her, mange gode tips for meg siden jeg starter opp min keeper-karrieren (4div) igjen etter jul (så da er du ihvertfall ikke den sterkeste keeperen i norge lenger  Wink) Stå på!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
hehe... det er sikkert mange sterke keepere, men som jeg har sagt til petter, så må en bare jobbe på og stadig forbedre seg selv. petter er et stort treningstalent.

vi har kjørt spenst ute i bekmørket, og trent styrke mens alle hans kompiser er på vorspiel... han gjør det som trengs for å bli så god som det han kan bli.


Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Artig å følge med her, mange gode tips for meg siden jeg starter opp min keeper-karrieren (4div) igjen etter jul (så da er du ihvertfall ikke den sterkeste keeperen i norge lenger  Wink) Stå på!

Hehe, ja. du får føre logg på hvordan det går i 4 div da! så jeg kan følge med litt jeg å! Wink hvilket lag spiller du for?
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Hehe, ja. du får føre logg på hvordan det går i 4 div da! så jeg kan følge med litt jeg å! Wink hvilket lag spiller du for?

Nei, er klubbløs jeg også siden jeg flyttet til bergen for å studere for halvannet år siden. Men ble spurt om jeg kunne begynne (på to lag faktisk) etter en god studentturnering.. så etter mye om og men har jeg bestemt meg for å satse igjen på et lag som jeg ikke husker navnet på, hehe. Er jo fortsatt håp da! Gianluca Buffon begynte jo ikke som keeper før han var 21. Jeg har stått i mål fra jeg var 10 til jeg var 18 år før da. Så helt grønn er jeg ikke. Hvilken div spiller du i?

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Nei, er klubbløs jeg også siden jeg flyttet til bergen for å studere for halvannet år siden. Men ble spurt om jeg kunne begynne (på to lag faktisk) etter en god studentturnering.. så etter mye om og men har jeg bestemt meg for å satse igjen på et lag som jeg ikke husker navnet på, hehe. Er jo fortsatt håp da! Gianluca Buffon begynte jo ikke som keeper før han var 21. Jeg har stått i mål fra jeg var 10 til jeg var 18 år før da. Så helt grønn er jeg ikke. Hvilken div spiller du i?

Ja, alltid håp! hvis du satser så er det bare å trene HARDCORE! og stå på! Se på verdens beste keeper igjennom tidene Lev Yashin, han vuderte og gi seg med fotball, fordi han aldri fikk sjansen! Men pluselig når han var 24 år ble han første keeper på et topplag i Russland. Og senere verdens beste keeper igjennom tidene! det finnes alltid håp!  Jeg spiller selv på Åskolllen som spiller i 3 div. Vi satser på å rykke opp til 2 div i 2008. men det vet vi om vi har klart om et år Wink
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

Har forresten et video klipp her fra Åskollen som spilte mot Strømsgodset i fjor i 1 runde i NM. tapte 2-6 da. men var "bare" 3-2 til Strømsgodset til 80 minutt, men så rakna det visst. Jeg spilte ikke på det laget da, så jeg er ikke å skue på den video`en Wink


Åskollen - Godset

http://www.youtube.com/watch?v=T46zvPzsMgY
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Ja, alltid håp! hvis du satser så er det bare å trene HARDCORE! og stå på! Se på verdens beste keeper igjennom tidene Lev Yashin, han vuderte og gi seg med fotball, fordi han aldri fikk sjansen! Men pluselig når han var 24 år ble han første keeper på et topplag i Russland. Og senere verdens beste keeper igjennom tidene! det finnes alltid håp!  Jeg spiller selv på Åskolllen som spiller i 3 div. Vi satser på å rykke opp til 2 div i 2008. men det vet vi om vi har klart om et år Wink

3 divisjon er meget bra for din alder da, spesielt om dere er i toppen av divisjonen! blir gøy å se om det blir opprykk. Spiller du deg til fast plass da?
Har foreløpig lagt fra meg styrkeløft så må satse på noe annet da, vet ikke hvor hardcore det blir da, men blir vel 3 dager vekter (med vekt på eksplosivitet) 1 dag spesifikk keeper trening og 2 dager trening med fotball-laget..

Utlogget Hurricane Harila

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 555
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 555

 
3 divisjon er meget bra for din alder da, spesielt om dere er i toppen av divisjonen! blir gøy å se om det blir opprykk. Spiller du deg til fast plass da?
Har foreløpig lagt fra meg styrkeløft så må satse på noe annet da, vet ikke hvor hardcore det blir da, men blir vel 3 dager vekter (med vekt på eksplosivitet) 1 dag spesifikk keeper trening og 2 dager trening med fotball-laget..

Det høres bra ut det! Har du styrken, så har du absolutt muligheter! så er det bare å terpe på keeper tekniske ! så kommer det nok mange gode kamper og fotball treninger framover ja!
Jeg Konkurrerer mot en annen keeper, Men så lenge jeg står på, og ikke minst presterer som jeg vet jeg kan, så har absolutt muligheten til bli fast i år.
Beste løft på stevne:

Knebøy: 240 kg
Benkpress: 145 kg
Markløft 270 kg

Toltal: 655 kg

Meritter:
J.NM sølv i markløft 2009
2. plass  -93 åpen Syd Norsk 2011
1. plass  -93 åpen RM Øst 2012

"Keep your loving brother happy"

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
vi får ta en treningsleir til sommeren da gutter. dra en uke til bulgaria eller noe. SmileySmiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!