Skrevet av Emne: Charro`s treningslogg  (Lest 115900 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Charro`s treningslogg
« #1020 : 10. april 2008, 23:13 »
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Charro`s treningslogg
« #1021 : 10. april 2008, 23:22 »
"...ble i stedet bitt av sleggebasillen". Det høres nesten værre ut enn kyssesyken til Stupe Læll.

Shit, ser at hun har 100 kg i vending! Regner med at det er styrkevending/pressvending.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Charro`s treningslogg
« #1022 : 26. april 2008, 15:52 »
HOHOHO!!! HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLMINATOR IS BACK! NÅ ER DET ELVIS SOM GJELDER. OG HOLMINATOR HAS LEFT THE BUILDING! Essz! En gledelig nyhet dette Holm Smiley Han var en stayer Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Charro`s treningslogg
« #1023 : 26. april 2008, 15:58 »
Yey! Tøft!

(øk med 2,5kg i uka - 10kg i måneden - 120kg på et år - 240kg på 2 år - da tar du 5x5 på 340kg i bøy og 300kg i mark om 2 år - da er du ram!) Smiley
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Sv: Charro`s treningslogg
« #1024 : 26. april 2008, 19:04 »
Der var den karen tilbake-akkurat i det jeg legger opp:) herlig. her skal det følges med framover:)

Utlogget Zuul

Sv: Charro`s treningslogg
« #1025 : 27. april 2008, 10:15 »
Tror det blir en stund før jeg kan ta over noe som helst igjen, men det er en deal Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Charro`s treningslogg
« #1026 : 03. mai 2008, 00:46 »
Gratulerer med comeback! Det er som regel lys i enden av tunellen, selv om det er fælt nede i den mørke bunnen.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Charro`s treningslogg
« #1027 : 06. mai 2008, 22:50 »
Har du vært hos en treningskunnig naprapat?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Charro`s treningslogg
« #1028 : 06. mai 2008, 23:09 »
Naprapat - ja. Treningskunnig - ?  Grin. Naprapaten hadde nok peiling, han, men ikke noe av det han foretok seg, hjalp.

Ok, da får du trøste deg med litt kvalitetsmusikk: http://youtube.com/watch?v=QJ47r0Go2mk&feature=related
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Charro`s treningslogg
« #1029 : 06. mai 2008, 23:17 »
du fortjener ikke å være så lenge ute med skade, kompis...

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Charro`s treningslogg
« #1030 : 06. mai 2008, 23:46 »
Slik jeg forstår det er ikke MR bedre enn CT hva kommer til skjelettet nei. MR ser på mye mer enn skjelettet og før man får MR tar man ofte CT for å konstantere nettopp at det ikke er noe galt med skjelettet. MR, derimot, er fint for å se om man har betennelser o.l. Nå er det forskjellig hvor bra slike MR-maskiner er også. Hvis man går på én klinikk kan man risikere å ikke se noe som helst unormalt, men så får man prøvd en helt annen MR-maskin og så åpner det seg en hel verden med skader. Olaf har fortalt noe om dette. Det var vel sykehuset sin MR-maskin som var best.

Når det kommer til trening, så ja - tren alt du kan trene uten å få vondt hverken når du gjør det eller dagen etter. Selv om du synes treningen i og for seg da blir kjedelig(ere) så vil det helt sikkert være mye bedre både fysisk og (ikke minst) psykisk for deg. Kanskje du kan klare å få store armer også? Wink

Når det kommer til behandling så er det fortsatt ingen tvil om hva du bør gjøre. Du MÅ ha deg til faren til Olaf. Han gir deg behandling med alle mulige apparater. Han har også et helt team rundt seg som er spesialister på hvert sitt område. Det er rett og slett idioti å ikke benytte seg av denne sjansen. For selv om dine behandlinger til naprapat hjalp så kan disse rådene som her framkommer hjelpe. Og hvis man KAN bli frisk, så BØR man bli frisk. Selv om det kan ta tid og koste litt penger så er jeg sikker på at det er verd det!

Så nå glemmer vi latskapen og setter opp ett allsidig treningsprogram samt ringer Olaf på 98402278 i morgen og spør om han kan fikse time til deg evt. at du ringer hans far selv. JUST DO IT! Elvis ville ha ønsket at du gjorde det.

Mvh,
King Creole
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Charro`s treningslogg
« #1031 : 07. mai 2008, 00:09 »
Haha! Nå er det ikke sånn at du bare kan komme deg ivei med skulderen. Legge den fra deg, gå hjem og høre på Elvis og komme tilbake for å hente skulderen. Hvis du drar med deg skulderen din så tror jeg at hele kroppen må være tilstede for behandleren under behandlingen uansett. Og da nekter du han ikke å sjekke beinet og ryggen din heller!

Og som jeg tidligere har sagt ; du MÅ sjekke om du har en fot som er lengre enn den andre. Og/eller om du er plattfot. Begge disse tingene kan gjøre at du får de smertene du får. Og det kan da være en MEEEEGET lett og UMIDDELBAR fiks på dine problemer.

Prokastinering har jeg aldri hørt om så det vil jeg gjerne ha en forklaring på hva betyr. Kastrering vet jeg imidlertid hva betyr. Og for å si det slik. Hvis du ikke hører på råd nå så blir jeg pro kastrering Wink

Klem fra Bamse Brakar
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Charro`s treningslogg
« #1032 : 07. mai 2008, 00:17 »
Kjetil: Dette forklarte jeg deg ganske så adekvat i tiden etter du ble satt ut av spill. MR er ikke røntgen. MR er en kraftig magnet som gir svært detaljerte bilder. MR er heller ikke å foretrekke når det gjelder skjelett . I Trondheim er det ikke store forskjellene mellom MR-maskinene (privat versus offentlig), men i det private så kutter de gjerne ut en del bildesekvenser for å spare tid og penger. Radiologene (legene som beskriver bildene) er heller ikke kjent for å være så grundige som radiologene innen det offentlige (noe som også sier seg selv når de ikke får alle bildesekvensene. Eksempel: Mann tar MR-bilder av skulder i det private. Det oppdages en skade som trenger behandling. Mannen blir da henvist til sykehus og får med seg en CD med MR-bildene, men sykehuset vil ha komplette bilder og beskrivelsen gjort av radiologen er mangelfull, slik at han må ta ny undersøkelse på sykehuset.)

Jeg maste på deg om å komme deg på MR - ikke CT. Fortalte deg også at det er fastlegen som henviser, men han kan ikke nekte deg MR hvis du insisterer. Og da du fikk betennelsene, så tok du faktisk ikke noen betennelsesdempende medikamenter heller. Med all respekt, så synes jeg du har vært litt tiltaksløs ifm. din tilstand. Hvorfor ikke prøve ut alle muligheter før du mer eller mindre gir opp? Finner det litt merkelig at du som var så opptatt av trening og styrke har vegret deg sånn for å oppsøke hjelp. Du synes kanskje det er ubehagelig å være til konsultasjon hos lege, men du bør bite i det sure eplet og tenke langsiktig. En forutinntatt holdning om at "det er sikkert ikke noe som kan gjøres uansett", blir som å skyte deg selv i foten. Jeg var helt sikker på at du hadde prolaps, da du fortalte meg om alle symptomene (uten at jeg er noen ekspert). Så da CT var negativ, synes jeg det var merkelig at legen ikke sendte deg videre til MR, da symptomene var ganske så påfallende. Uansett så ville en tur til MR gjort undersøkelsen mer komplett. Nå er den meget mangelfull.

Mine tips (igjen):

1) Kom deg til legen og FORTELL OM ALT Wink og insister på MR.
2) Kom deg til faren til Olaf.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Charro`s treningslogg
« #1033 : 07. mai 2008, 00:39 »
Ibux (som tilhører NSAID) er helt bortkastet, hvis det var det du tok Wink Du trenger kraftig betennelsesdempende som er reseptbelagt (som f.eks. Voltaren eller Brexidol. Jeg har god erfaring med sistnevnte). Men alt dette vil jo legen hjelpe deg med, så lenge du forklarer ham hvordan det faktisk ligger an. Det som kan være greit å gjøre er å skrive ned en detaljert forklaring som du gir til legen, da enkelte kan bli litt stresset og glemsk under selve konsultasjonen...

Kan gi deg en grundigere forklaring mtp. CT versus MR senere. Nå må jeg ha restitusjon Grin

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Charro`s treningslogg
« #1034 : 07. mai 2008, 00:48 »
Ja ja, ok. Skal sjekke det med ulik beinlengde/plattfot, ja. For øvrig vet jeg jo at du ikke liker fremmedord, men det skal vel ikke så mye fantasi til for å skjønne at det har med utsetting å gjøre. Noen umiddelbar fiksings er det vel neppe snakk om her, men jeg er enig i at alle muligheter bør prøves.
Jeg liker fremmedord, men jeg vet ikke hva alle betyr. Jeg liker imidlertid å lære meg betydningen av dem. Er vel svært sjelden jeg vil komme til å bruke ordene muntlig, men skriftlig er det genialt å dra fram noen fremmedord f.eks. i brevs form til kommune o.l. Grin

Jeg har fortalt deg tidligere at da jeg spilte fotball som ung, lovende, tynn og slank - den gang så fikk jeg så vondt i ryggen at jeg begynte å gråte etter et løp jeg nettopp hadde hatt. Smertene var helt ulidelige. Og jeg trodde at livet var ødelagt. Da jeg var til lege og fikk riktig diagnose så ble problemet HELT BORT da jeg fikk en innleggsåle på 0,5 cm. Det var HELT utrolig! Så ja - alle muligheter bør prøves for det KAN faktisk være så ENKELT! Vi har mange likheter så jeg ser ikke bortifra at vi er like mtp. ujevne bein heller Smiley

Når du er frisk igjen så ligger Anderson-programmet og venter på deg Grin Grin Grin Og Annicken vil helt sikkert ta en dans med deg på KK også bare vi setter på den tyske visedans-musikken som ble spilt på mandag Smiley

Kos kompis!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!